Ik lust niet veel inderdaad. Dit lust ik wel maar nu maakt het mij ziek. Waarom kunnen dingen gewoon niet op een normale manier gaan? Ik had lekker in bed willen lezen maar nu lukt dat dus niet. Kutlevenquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:08 schreef Fatoeman het volgende:
TS lust weinig heb ik al eens eerder gelezen, en nu zeiken over de lasagna
Omdat ik thuis woon.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:09 schreef Chai het volgende:
Waarom kook je zelf dan niet? Lui kreng.
Maakt dit je leven al kut? Jij gaat het niet makkelijk krijgenquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:14 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Ik lust niet veel inderdaad. Dit lust ik wel maar nu maakt het mij ziek. Waarom kunnen dingen gewoon niet op een normale manier gaan? Ik had lekker in bed willen lezen maar nu lukt dat dus niet. Kutleven
[..]
Omdat ik thuis woon.
Zullen we gewoon een potje neuken, dan gaat de pijn weg?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:05 schreef brillenmeisje het volgende:
Verdomme. Vanavond heeft mijn moeder lasagna gemaakt. Ik ben hier dol op maar sinds 1,5 uur is mijn maag aan het borrelen, voel ik mij misselijk en heb ik last van winderigheid. Waarom moet mij dit nou weer overkomen? Waarom kan mijn moeder niet fatsoenlijk voedsel voorschotelen? Dit is hatelijk!
Dit is een juiste, doch correcte diagnose!quote:
Give her sum dick!quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is een juiste, doch correcte diagnose!
Wow trio met DR en snowlion, brilchick heeft geluk vandaag.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb me al aangeboden komt helemaal goed! We gaan haar redden...
Heb de rode zee al gehad, dus de bruine kan er wel bij..quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow trio met DR en snowlion, brilchick heeft geluk vandaag.
Alleen laten we maar hopen dat die lasagna niks met haar darmen heeft gedaan
Als dat geen gangbang wordtquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Laten we haar uitnodigen in Café Geerd
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:51 schreef renwan het volgende:
Ik heb net via welingelichte bronnen vernomen dat je eigenlijk gewoon mijn 35cm wil TS
Welk liedje zou je erbij doen man? Van Johnny?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:53 schreef renwan het volgende:
TS helemaal suf bangen met z'n allen en tussendoor Gladiator wegtikken met Johnny Cash op de achtergrond,
WAT EEN AVOND
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Welk liedje zou je erbij doen man? Van Johnny?
Hele playlist van Johnny!quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Welk liedje zou je erbij doen man? Van Johnny?
Daar kunnen we morgenvroeg een topic over verwachten!quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wordt een verschroeide vagijn als volgende klacht dan.
Zou TS maagd zijn?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 00:03 schreef Remqo het volgende:
Jongens, ga terug naar Geerd SC en laat brilmeisje even uitzieken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |