ONZE GROTE GOD HEEFT GESPROKEN!!quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:50 schreef Geerd het volgende:
Mapina topics brillenmeisje topics ze willen gewoon de 35cm van renwan
Komt waarschijnlijk met een qoute en "Diagnose gesteld, probleem opgelost, topic gesloten"quote:
Booooh, kwakje over die brilquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:52 schreef PausNicolaas het volgende:
Renwan ze stuurde me DM ze wil he hard maar durft niet te vragen
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Simterklaas is al fan van brilchick
Denk dat Roosje al voor pampus op bed ligt met al die rosé achter d'r kiezenquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:54 schreef Geerd het volgende:
Zou roosje al slapen of stiekem mee lezen ?
Ik denk dat ze stiekem meeleest, veels te veel vunzige praat die ze eigenlijk wel lekker vindquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:54 schreef Geerd het volgende:
Dat denk ik ook... Helaas....quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Denk dat Roosje al voor pampus op bed ligt met al die rosé achter d'r kiezen
Moeilijk meetypen met een rosé in je hand.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:54 schreef Geerd het volgende:
RENWAN!! We kunnen haar neuken op een reuzerad of zo.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:56 schreef renwan het volgende:
Brillenmeisje zit met 2 handen in d'r broekje hoor
En gewoon met 2 vingertjes ligt mee te soppenquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ze stiekem meeleest, veels te veel vunzige praat die ze eigenlijk wel lekker vind
Precies, die ligt lekker mee te soppen!quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
En gewoon met 2 vingertjes ligt mee te soppen
Een reuzenrad? Whut?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
RENWAN!! We kunnen haar neuken op een reuzerad of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |