Dat hij verliefd is op Ron.quote:
Ik vond mijn versie leuker...quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"Feyenoordtokkie is mad"
"ik wacht op de ban"
"ik ben een mongool"
Hoe is het eigenlijk afgelopen met zijn weddenschap?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"Feyenoordtokkie is mad"
"ik wacht op de ban"
"ik ben een mongool"
Daar durf ik wel op in te zettenquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met zijn weddenschap?
Al die contracten met Doyen zijn van na de prijzen, dus dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef raptorix het volgende:
Overigens natuurlijk bizar met dat Twente, die moeten gewoon terug gezet worden en met terugwerkende kracht prijzen ontnomen worden.
Maar de schulden ervoor gemaakt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al die contracten met Doyen zijn van na de prijzen, dus dat slaat nergens op.
Het is niet verboden om schulden te maken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar de schulden ervoor gemaakt.
Ik vraag me af of ze daar ook wel zo eerlijk over waren.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet verboden om schulden te maken.
Maar ondanks dat er geen enkel bewijs is moeten ze daarvoor wel hun titel inleveren. Logisch ja.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze daar ook wel zo eerlijk over waren.
Meen je niet???quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef Morendo het volgende:
Vanavond Derksen, Genee en Gijp bij Pauw. En Peter R. zit ook aan tafel.
Potentiële popcorn-tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |