Tijdens de lesuren kun je zoiets beter laten inderdaad. Die kinderen vertellen thuis alles door. Maar dan kom je toch een keer na lestijd langs?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Mijn dochter heeft 2 dagen per week les van een stagiaire. Marokkaanse chick, heel slank en echt een ontzettend lekkere bolle kont. Jaar of 22 en superspontaan.
Al mijn mannelijke instincten moet ik in bedwang houden om haar niet voorover de schoolbanken te werpen en zoals een echte alfa de broek van haar bolle kont te trekken. Rationeel begrijp ik natuurlijk dat zoiets not done is, helemaal niet bij de dame die je dochter les geeft.
Ja die zijn echt heel lekker he.quote:
Jaquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja die zijn echt heel lekker he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja. Het geeft natuurlijk een wat vreemde situatie bij het rapportgesprek.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:38 schreef john-hert het volgende:
Gewoon doen, wat is het ergste wat je kan overkomen?
haha fail hihahoquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:41 schreef john-hert het volgende:
Vraag anders een "10-minuten gesprek" aan
[poiler](voor jou is 10 seconde uiteraard lang genoeg voor een volwaardige ejaculatie)[/spoiler]
Ik heb het al af kunnen strepenquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja
Die staan op mijn bucket list
Ik wil er ook strepen op makenquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb het al af kunnen strepen
dus je hebt dat mokkel geneukt?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Heb je daar wat pics van? Hoeft niet die stagiaire te zijn maar gewoon in het algemeen. Misschien nog wat vleesreet Mapina materiaal?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja die zijn echt heel lekker he.
Dat was wat men noemt een vluggertje dus.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee niet deze maar in het verleden heb ik toch wel enkele mocrochicks weten te verleiden tot seksuele handelingen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:50 schreef john-hert het volgende:
[..]
dus je hebt dat mokkel geneukt?
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:06 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Heb je daar wat pics van? Hoeft niet die stagiaire te zijn maar gewoon in het algemeen. Misschien nog wat vleesreet Mapina materiaal?
Jezus wat lekker, dan zou ik wel willen dat ze haar hoofddoekje op hield wanneer ik haar uit zou wonen. Toch wel spannend omdat het niet magquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |