Hij gebruikt ook een trekveer maar twee maanden later begint de ellende weer.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:13 schreef LXIV het volgende:
Hoezo kan de loodgieter het niet oplossen? Hij kan die buizen toch loshalen en schoonmaken? Of zit het in de richting van het riool? Dan moet je met een trekveer het helemaal tot aan het riool schoonmaken. Als het 'grove' vuil weg is, dan kun je er heel simpel afwasmiddel in gieten en dit een nachtje laten staan. Dan wordt die grijze vette smurrie ook opgelost.
Wekelijks even t spul erdoor?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:19 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Hij gebruikt ook een trekveer maar twee maanden later begint de ellende weer.
Vreemd hoor. Ik neem aan dat je wel zo'n roostertje gebruikt en je etensresten niet wegspoelt?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:19 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Wat gooi je allemaal door je gootsteen? Vet, prut, groenten...?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:19 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
goh waar zou het probleem dan liggenquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:19 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
vanaf binnen wil ook wel hoorquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Met hoge druk vanaf de straat. Klaaar
Kijk uit met ontstoppingsmiddelen. Ze kunnen troep juist nog meer aan elkaar laten smelten en vele zijn heel slecht voor je. Ik ken onderhoudsbedrijven waar personeel niet mag werken aan afvoeren waarvan ze weten dat de bewoner er ontstopper in gegooid heeft.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:18 schreef MilkTea het volgende:
HG duo al geprobeerd neem ik aan, zo ja, kun je bij de Gamma nog ouderwetse bolletjes halen die ontzettend heet worden in die leiding en alles weghalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |