dat kon je toch op je vingers natellenquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:08 schreef Makrolon het volgende:
.., je moet alleen even doorhebben hoe het werkt met die profielen en in welke volgorde je het het beste kan doen allemaal.
Valt wel mee, heb de trilplaat er overheen gehaald en t ligt aardig stevig nu.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:47 schreef derLudolf het volgende:
Ga je dat niet enorm alle kanten op rijden zonder van die kunststof matten er onder?
Precies.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
Ach en anders nog even met de bak van die bobcat er over toch
Denk ook dat dat de enig is die voren zou kunnen maken..
Zeker!quote:
Dan moeten we eerst even de oude topics opzoeken.. Even kijken of ik dat straks voor elkaar kan krijgen.quote:Op zondag 12 juli 2020 08:57 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Zeker!
En eigenlijk al best wat delen, maar door de verandere topic titel lijkt t alsof ik maar 1 topic heb
@:mod
Willen jullie er toch weer t deel van maken wat t was? En hem reeksen met m'n garagetopics?
Oh idd, dan heb ik niks gezegd!quote:Op zondag 12 juli 2020 10:32 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst even de oude topics opzoeken.. Even kijken of ik dat straks voor elkaar kan krijgen.![]()
*edit*
Ze staan toch al in de reeks ? Dan is dit deel vijf ?
Klopt ja, altijd ruimte te kort!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:27 schreef Cybersijp het volgende:
Leuk om te zien , je hebt altijd te kort ruimte in de bus . Zelf een kangoo l1. En dan moet je ook creatief zijn om spullekes mee te nemen . Dan een stomme vraag , die geleiders ..... Wat of waar heb je die gehaald . lijkt erg op iets wat al een tijdje ligt te sudderen bij ons op t werk maar waar we niet zo 123 de geleiders van gevonden krijgen . Dus mocht je even willen kijken voor merk en specs ? Mucho appreciated !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |