hoe kun je fatsoenlijk legday doen in je lange sweatpants?quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Welke krachthonken jij in komt weet ik niet, maar in de mijne zie ik deze ontwikkeling niet. Wel zie ik dat meer mensen oefeningen als squats durven doen, maar dat kan ik alleen maar aanmoedigen.
Zelf kleed ik me als een ploert, altijd in lange sweatpants. Bovendien altijd een shirt met mouwtjes, want mouwloos is bij ons verboden.
Zo'n koptelefoon draag ik ook, maar een draadloze omdat ik dan nergens achter blijf hangen.
[..]
Dus je bent een perv?
[..]
Voor sommigen is het een hobby, voor anderen een passie, voor enkelen een obsessie. Niets mis mee, zolang het maar gezond is.
quote:Ik zag het niet meer zitten, dus besloot ik te gaan staan
Daar moest ik ook vanquote:
Roids+blackgenetics iddquote:Op donderdag 17 december 2015 17:51 schreef omidiano het volgende:
Shawn Oakman
American football-speler
Geboren: 7 april 1992 (23 jaar), Philadelphia, Pennsylvania, Verenigde Staten
Lengte: 2,06 m
Gewicht: 127 kg
[img=http://s28.postimg.org/v5ym0qne1/051915_SW_CFB_Shawn_Oakman_PI_vadapt_620_high_45.jpg]
Gast is een Tank niet alleen omdat hij zwart is
Who cares ik zou het ook gaan gebruiken simpelweg omdat je zoveel cardio doet en ze moeten 5k+ calorieën vreten om het te compenseren, tenminste als ik een prof. American football of NBA speler was en ja zelfs NBA spelers gebruiken het en klein percentage is genetically gifted zoals David Robinson(zat in de Marine)quote:Op donderdag 17 december 2015 17:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Roids+blackgenetics idd
Alsof er ook maar 1 cleane nfl-speler bestaat
Omdat ze gay zijn en spannen steeds hun spieren aan,elke keer als ze iemand zien gaan ze hun biceps of triceps aanspannenquote:Op donderdag 17 december 2015 18:29 schreef Baas_bas het volgende:
Sowieso die modekutjes in de sportschool zijn irritant. Ik vind die spaghettishirtjes voor mannen ook altijd mega gayWat is er mis met een oud t-shirt? Het hoeft toch niet allemaal zo modieus?
ja ik ken hetquote:Op donderdag 17 december 2015 19:00 schreef omidiano het volgende:
[..]
Omdat ze gay zijn en spannen steeds hun spieren aan,elke keer als ze iemand zien gaan ze hun biceps of triceps aanspannen
Alsof het een vrijwillige keuze is. Die spuit moet dr in, anders word je geen prof. Of raak je je studiebeurs kwijt.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:02 schreef omidiano het volgende:
[..]
Who cares ik zou het ook gaan gebruiken simpelweg omdat je zoveel cardio doet en ze moeten 5k+ calorieën vreten om het te compenseren, tenminste als ik een prof. American football of NBA speler was en ja zelfs NBA spelers gebruiken het en klein percentage is genetically gifted zoals David Robinson(zat in de Marine)
quote:Op donderdag 17 december 2015 09:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die kerel die zichzelf geil ligt te vinden in bed ook nauwelijks. Bovenbenen zijn de nieuwe biceps.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:45 schreef darkbright het volgende:
[..]
Biafra kuitjes. Lijken wel Drumsticks
Gast ik heb nog nooit fitness of legday etc gedaan en heb au naturel kuiten waar deze esthetica hoer een OD supplementen voor neemt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:57 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Valt best mee hoor.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |