abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 januari 2016 @ 00:14:33 #276
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_159427258
Sneekweek
Een geinige Nederlandse slasher in de geest van Scream. Alle vakjes waaraan zo`n slasher moet voldoen (zoals dat in Scream zo mooi wordt uitgelegd) worden netjes afgetikt. Als toevoeging is er natuurlijk het nodige (vaak nogal overbodige) naakt.
De twist op het einde is heerlijk en best verrassend te noemen.
Het zal dan misschien geen klassieker worden maar ik vond het een heel verdienstelijke film die goed is voor bijna twee uur vermaak.

IMDB Cijfer: 5,8/10
Mijn Cijfer: 7,0/10

The Big Short
Het ongeloofelijke maar op waarheid gebaseerde verhaal van mannen in de financiële wereld die de wereldwijde crisis al van ver zien aankomen. Ze gaan investeren en gokken erop dat de huizenmarkt in elkaar stort, waardoor zij bakken met geld kunnen verdienen.

Het knappe aan de film is dat je vanaf de eerste seconde wordt overladen met bergen vakjargon waarvan je oren gaan klapperen maar het toch allemaal te begrijpen is. "Voel je je nu dom?" vraagt Ryan Gosling aan de kijker. "Dat is ook precies de bedoeling". Vanaf dat moment weet je dat je terecht bent gekomen in een wereld waar bedrog en het slim inspelen op emoties aan de orde van de dag zijn. Op een speelse manier worden de termen uitgelegd op een manier die de kijker bij de materie betrekt en ook meteen zorgt ook voor de nodige humor.
De toon is scherp en de dialogen volgen zich in sneltreinvaart op. Een all-star cast die bestaat uit onder andere Ryan Gosling, Christian Bale en Steve Carell zijn samen met de acteurs die de bijrollen vertolken stuk voor stuk erg goed.

Eigenlijk was dit voor mij de grote onbekende van alle Oscar genomineerde films. Gelukkig is dat snel recht gezet en heb ik genoten want het is lang geleden dat ik zo`n slimme film heb gezien waarbij je de film verlaat met een gemengd gevoel van haat, woede en toch ook een kleine glimlach.

IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
pi_159430208
The Hateful Eight (2015)



Verenigde Staten
Western
167 minuten / 187 minuten (roadshow editie - incl. 12 minuten pauze)

geregisseerd door Quentin Tarantino
met Kurt Russell, Samuel L. Jackson en Jennifer Jason Leigh

Wyoming, enkele jaren na de Amerikaanse Burgeroorlog. Premiejager John Ruth is met een voortvluchtige, Daisy Domergue genaamd, op weg naar een dorpje dat luistert naar de naam Red Rock om haar voor het gerecht te slepen. Onderweg komen ze twee mannen tegen, ex-majoor en berucht premiejager Marquis Warren en Chris Mannix, een zuiderling die beweert de nieuwe sheriff van het dorp te zijn. Vanwege een hevige sneeuwstorm worden ze gedwongen te schuilen in ‘Minnie’s Haberdashery’, een tussenstop die zich bevindt op een bergpas. Daar worden ze echter niet ontvangen door de uitbaters van de bar, maar door vier onbekende mannen: Bob, een man die voor Minnie op de zaak let, Oswaldo Mobray, de beul van Red Rock, Joe Gage, een cowboy en Sanford Smithers, een zuiderse generaal. Wanneer de sneeuwstorm zich uitbreidt over de bergpas wordt het de acht reizigers duidelijk dat ze Red Rock mogelijk niet eens zullen halen.

Goede film. Het is een lange zit maar de moeite waard. Het eerste anderhalf uur is de film vooral een dialogen-film. Maar wat voor een dialogen. Zeer grof en zeker niet saai.
Als de actie eenmaal begint, blijft het tempo er ook goed in. Bovendien is de actie zzeer bruut. Mooi hoe Tarantino met de tijd speelt en het verhaal pas vrij laat duidelijk wordt bij het eennalaatste hoofdstuk. Gweldige rol van Samuel Jackson. De rest bovendien ook :)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IMDB: 8/10
Ik 8/10
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_159452212
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 00:14

[b]The Big Short


--knip--

IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
Ik ben deze nu aan het kijken. Opzich nog ok alleen dat camera werk weer eens.
Gezwenk en zoom in en uit bewegen etc.

Zal wel oud worden ofzo. Van mij mag ie wel gewoon op een statief.

Edit: toch afgekeken, ik geef hem een 7,5, half puntje aftrek voor het gedoe met de camera.

[ Bericht 6% gewijzigd door kree op 28-01-2016 12:50:08 ]
Do what you love, love what you do!
pi_159461582
In de aanloop naar de Oscaruitreiking ben ik sommige films gaan kijken die genomineerd zijn.

The Danish Girl (2015) - IMDb
Veel te lang, had wel een half uur korter gekund. Ik hoop echt dat Eddie Redmayne niet voor de tweede keer een Oscar krijgt, dat verdient hij simpelweg gewoon niet. De hele film loopt hij gênant om zich heen te kijken en af een toe een verlegen lachje te imiteren.
Wél duim ik voor Alicia Vikander, wat een getalenteerde actrice is dat zeg!
Verder vond ik het verhaal een beetje hak-op-de-tak.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn cijfer: 5,6

Sicario (2015) - IMDb
Veel te lang, had wel een half uur korter gekund. Er waren welgeteld twee scenes waarbij ik het even spannend vond. De rest van de film kon me weinig boeien.

Mijn cijfer: 6

Bridge of Spies (2015) - IMDb
Veel te lang, had wel een half uur korter gekund. De film kwam te traag op gang. en eigenlijk alleen het eind (waar de titel van de film naar is vernoemd) was interessant.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn cijfer: 6,5

The Hateful Eight (2015) - IMDb
Veel te lang, had wel dik een uur korter gekund. Man, man, man, hier slaat Tarantino echt volledig de plank mis. Hij doet z'n bekende trucje: Interessante dialogen en dan ineens, bam, actie. Alleen in deze film vond ik de dialogen niet heel interessant en duurde ze ook echt veel te lang. Ik heb welgeteld één keer een glimlach gehad om een grap en alleen op het eind gedacht van, ah oke, toch wel een leuke wending. Maar zoals ik al zei het duurt veel te lang, als de film anderhalf uur was had ik 'em een veel hoger cijfer gegeven.

Mijn cijfer: 6

Joy (2015) - IMDb
Veel te lang, had wel een half uur korter gekund. Net als bij Eddie Redmayne hoop ik dat Jennifer Lawrence ook niet een tweede Oscar krijgt. Ik vind haar veelste statisch als actrice en met non-verbaal acteren komt het totaal niet over bij mij. De film "Joy" is een waargebeurd verhaal over een huisvrouw die een cleaning mop (een dweil) uitvindt... Ja echt, daar gaat de film over... Af en toe een leuke scene, maar verder ga ik deze snel vergeten.

Mijn cijfer: 6

The Revenant (2015) - IMDb
Deze film vond ik echt top. Net als bij bovenstaande films is The Revenant ook redelijk traag en duurde de film ook erg lang, alleen in tegenstelling tot de andere films gaat dit gepaard met erg mooie omgevingsbeelden, in dit geval over het gebied rond de rivier de Missouri. Ik ben zelf wel een soort fan van Leonardo Dicaprio, en vind echt dat hij een Oscar verdient, alleen voor deze rol niet. Hij heeft amper dialogen en om nou een Oscar te geven aan een rol waarbij bijna niets gezegd wordt...
Ik hou wel van zulk soort films, mooie omgeving dat een rust uitstraalt en het andere uiterste: hard realistisch geweld.
Ik had voordat ik de film ging kijken gehoord dat ze alles met natuurlijk licht hebben gefilmd en dat maakte de film-experience voor mij nog beter: Het is echt prachtig gefilmd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Áls ik cijfers op films geef dan doe ik dat aan de hand van hoe ik me op zo'n avond heb vermaakt met een film, en met The Revenant heb ik me erg goed vermaakt, vandaar: een 8,5.

Mijn cijfer: 8,5

Ik heb bij elke review gezet dat de film wel een half uur korter kon en ik vraag me ook nog steeds af waarom films zo lang moeten duren. Het is hardstikke leuk dat je waar voor je geld krijgt maar het moet wel meerwaarde hebben. En bij bovenstaande films hebben de meeste scene's die een film zo lang maken roraal geen meerwaarde. Het lijkt wel alsof de Academy kijkt naar, "Is een film langer dan 2 uur?" Zo ja, dan nomineren we 'em voor een Oscar... Maar goed, lekker pessimistisch stukje van mij, meestal geniet ik wel van een film hoor :)
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 28 januari 2016 @ 13:20:06 #280
319979 Fok-it
All is well
pi_159463891
:') die spoiler bij Danish Girl
Dan heb je echt vrij weinig van de film begrepen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_159469097
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:20 schreef Fok-it het volgende:
:') die spoiler bij Danish Girl
Dan heb je echt vrij weinig van de film begrepen.
Hij vind ook bijna alle films te lang :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_159492345
Oja was ook zo, standaard reacties hier op FOK!: " :') "

Doei :W
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 29 januari 2016 @ 14:17:42 #283
319979 Fok-it
All is well
pi_159492487
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:12 schreef turance het volgende:
Oja was ook zo, standaard reacties hier op FOK!: " :') "

Doei :W
Je spoiler slaat nergens op zeg ik alleen. Als je werkelijk denkt dat dat de gedachtegang van de hoofdrolspeler was en de essentie van de film heb je niks van de film begrepen, dat zeg ik alleen maar
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:24:31 #284
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159492661
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 08:32 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
The Hateful Eight (2015)

[ afbeelding ]

Verenigde Staten
Western
167 minuten / 187 minuten (roadshow editie - incl. 12 minuten pauze)

geregisseerd door Quentin Tarantino
met Kurt Russell, Samuel L. Jackson en Jennifer Jason Leigh

Wyoming, enkele jaren na de Amerikaanse Burgeroorlog. Premiejager John Ruth is met een voortvluchtige, Daisy Domergue genaamd, op weg naar een dorpje dat luistert naar de naam Red Rock om haar voor het gerecht te slepen. Onderweg komen ze twee mannen tegen, ex-majoor en berucht premiejager Marquis Warren en Chris Mannix, een zuiderling die beweert de nieuwe sheriff van het dorp te zijn. Vanwege een hevige sneeuwstorm worden ze gedwongen te schuilen in ‘Minnie’s Haberdashery’, een tussenstop die zich bevindt op een bergpas. Daar worden ze echter niet ontvangen door de uitbaters van de bar, maar door vier onbekende mannen: Bob, een man die voor Minnie op de zaak let, Oswaldo Mobray, de beul van Red Rock, Joe Gage, een cowboy en Sanford Smithers, een zuiderse generaal. Wanneer de sneeuwstorm zich uitbreidt over de bergpas wordt het de acht reizigers duidelijk dat ze Red Rock mogelijk niet eens zullen halen.

Goede film. Het is een lange zit maar de moeite waard. Het eerste anderhalf uur is de film vooral een dialogen-film. Maar wat voor een dialogen. Zeer grof en zeker niet saai.
Als de actie eenmaal begint, blijft het tempo er ook goed in. Bovendien is de actie zzeer bruut. Mooi hoe Tarantino met de tijd speelt en het verhaal pas vrij laat duidelijk wordt bij het eennalaatste hoofdstuk. Gweldige rol van Samuel Jackson. De rest bovendien ook :)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IMDB: 8/10
Ik 8/10
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder goede film inderdaad :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door Jovatov op 29-01-2016 14:31:39 ]
pi_159501907
Lamb (2015) - IMDb



Een ontmoeting van een oudere man en een meisje van 11 jaar die in een nogal liefdeloze en troosteloze omgeving zit. Hij wil haar de mooie wereld laten zien.
Deze film gaf me een vreselijk onderbuik gevoel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zeker geen slechte film, het gaf mij wel een creepy gevoel.
Wellicht is dat de bedoeling

[ Bericht 2% gewijzigd door Soury op 29-01-2016 21:21:06 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_159505393
quote:
Fijn en waarom .Een beetje motivatie ipv een link dump. Recensies

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 29-01-2016 22:59:02 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_159506793
Rondje 2015. Minions en Crimson Peak ga ik verder geen woorden aan vuil maken, Mad Max Fury Road is al genoeg over gezegd.

Lamb
Zie een post of twee hierboven voor waar het over gaat. Het is echt heel ongemakkelijk kijken, maar toch ook niet slecht ofzo. Ergens toch de moeite waard om je doorheen te bijten. Ik denk dat er wellicht wat meer in had gezeten met 15-30 minuten extra om e.e.a. duidelijk te maken.

SPOILER: waar het denk ik om ging (voor de poster hierboven)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IMDb: 6.7
Ik: 6.2 (gewoon te ongemakkelijk)

Victoria
De one-take film. Niet echt iets nieuws meer (Russkiy kovcheg (2002) - IMDb was de eerste). Toch is Victoria meer dan een one-take gimmick film. Er zit een degelijk verhaal in deze soft-thriller, maar ik vond het wat ongeloofwaardig. Zeker in de tweede helft van de film. Het voelt voor het grootste deel wel aan alsof je er zelf bij bent. Het acteren is ook niet echt acteren, maar meer jezelf zijn volgens een ruw script. Ruim 2 uur lang volgt de camera een Spaans meisje in Berlijn. Het begint in een nachtclub, maar het verplaatst zich al snel naar o.a. de straten van Berlijn.

IMDb: 7.8
Ik: 6.8

Little Boy
Een aandoenlijke film over een klein jochie wiens vader de oorlog in wordt gestuurd (WO2). Pa wordt gevangen genomen door de Japanners, en de jongen moet - zo gelooft hij - vrienden worden met een Japanner die in de VS woont om zo zijn vader veilig thuis te laten komen.

IMDb: 7.4
Ik: 7.1

The Lobster
Knettergekke absurdistische film - iets waar je tegen moet kunnen of je gaat dit echt waardeloos vinden. Een man wordt single omdat hij zich realiseert dat hij niet meer van zijn vrouw houdt. Daarom moet hij naar een hotel. Daar mag hij 45 dagen verblijven om een nieuwe vrouw te zoeken. Lukt dat niet, dan wordt hij veranderd in een dier naar keuze. Dus.

IMDb: 7.3
Ik: 7.3

Theeb
De enige voor een Oscar genomineerde film. Hij komt uit 2014, maar ach, who cares. Ergens in de woestijn van Jordanië tijdens WO1 in een tent zitten wat Arabieren de tijd te doden. Iemand hoort iets buiten en gaat kijken. Hij brengt een onbekende Arabier en een Brit mee naar binnen. Ze zoeken een gids om hun door de woestijn te leiden. De jonge Theeb volgt het drietal en krijgt zo een spoedcursus volwassen worden. Theeb is een heel sterke thriller, maar het is er niet een als Sicario met veel actie. De cadans is veel rustiger, met maar zo nu en dan een kort stukje wat rauwer. Maar het is wel retespannend.

IMDb: 7.4
Ik: 8.0
kijkt veel films
pi_159507686
The Lobster . Heerlijke film, slaat nergens op. :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_159508139
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:24 schreef Jovatov het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder goede film inderdaad :Y
Dat staat me niet meer bij, zal ik wel gemist hebben :)
thx
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_159509877
quote:
Goeie serie, net de twee eerste afleveringen van seizoen 1 gezien... Thanx voor de tip :Y
pi_159510076
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 01:35 schreef yukon het volgende:

[..]

Goeie serie, net de twee eerste afleveringen van seizoen 1 gezien... Thanx voor de tip :Y
Graag gedaan, Seizoen 1 is geweldig, seizoen 2 zo mogelijk nog beter en ik heb net de
derde aflevering van seizoen 3 gezien, het wordt alleen maar beter :D

voor de mensen die het nog niet kennen....

seizoen 1 érg lang dus even onder een spoiler maar die kan je gerust openen....

Ray Donovan seizoen 1

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij krijgt de hele serie nu al een dikke 10!
pi_159510304
Gimme shelter

Deze kwam bovendrijven als aanbeveling op Netflix voor mij.....Ik moet echt stoppen met Disney flims herkijken. Omg. :{

Ik vond het al een zoetsappige film maar nu weet ik waarom, de hoofdrolspeelster is een Disneychannel-kindsterretje. Het gegeven van deze film is niet verrassend. Zwanger meisje, drugsverslaafde moeder thuis, loopt weg, gaat naar vader, boze stiefmoeder, verstopt zich bij de dwergen in het bos in een tienermoederopvangcentrum, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat overgoten met een "Godisgrootsausje" ingegeven door James Earl Jones (Priester of whatever) die ik normaal gesproken wel kan pruimen....

Ik verwachtte een rauwe film over de werkelijkheid en dat was dit niet.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
  zaterdag 30 januari 2016 @ 04:16:19 #294
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_159510988
Mogen series hier ook dan?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  Moderator zaterdag 30 januari 2016 @ 09:53:12 #295
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_159512217
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 04:16 schreef gazhims3lv het volgende:
Mogen series hier ook dan?
In principe niet, maar heel af en toe geeft iemand een recensie over een heel seizoen. En dat zijn dan ook altijd mensen die hier veel recensies van films posten. Voor series zijn er een flink aantal andere topics te vinden waar je je mening kwijt kunt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_159512421
Theeb (2014) - IMDb



IJzersterke film dat het rauwe en realistische beeld van de pelgrims in de woestijnen van het Midden-Oosten (anno WO1) weergeeft. De cinematografie heeft wat weg van Lawrence in Arabia waarbij je echt dat onherbergzaamheid van de woestijn voelt. En dan niet te vergeten het acteren is van zeer hoog niveau, dat mannetje dat ineens heel snel moet opgroeien. De oase van veiligheid van zijn tribe is heel wat anders als de slagvelden van WO1 en de roverbendes die er rondzwerven.

Ik: 9*
Imdb: 7.4
Veni, vidi, vodka.
pi_159520757
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 10:13 schreef dumble het volgende:
Theeb (2014) - IMDb

[ afbeelding ]

IJzersterke film dat het rauwe en realistische beeld van de pelgrims in de woestijnen van het Midden-Oosten (anno WO1) weergeeft. De cinematografie heeft wat weg van Lawrence in Arabia waarbij je echt dat onherbergzaamheid van de woestijn voelt. En dan niet te vergeten het acteren is van zeer hoog niveau, dat mannetje dat ineens heel snel moet opgroeien. De oase van veiligheid van zijn tribe is heel wat anders als de slagvelden van WO1 en de roverbendes die er rondzwerven.

Ik: 9*
Imdb: 7.4
Bedankt voor de tip, prachtige film ^O^
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_159527615
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 23:43 schreef Ryan3 het volgende:
The revenant - 2015

"De teruggekeerde", lekker pakkend titeltje ook, meeste NLers moeten toch even googlen om op te zoeken wat dat precies betekent, denk ik. :).

Vehikel om Leo DiCaprio nu eindelijk een keer aan een Oscar te helpen, toch?

Maar manmanmanmanman toch, dat einde. :'). Staat op imdb genoteerd met een 8,3. Vraag ik me af in welk universum dan. Zelfs in andere universa vragen ze zich dat af wrs.

Deze kun je rustig overslaan, want gaat over een acteur die door een quantumleap als pelsjager annex gids naar de 18de eeuw is getransporteerd. Eerst krijg je een aanval door indianen te zien op het kamp van de pelsjagers, waarbij ik vermoed dat ze wilden dat het er net zo indrukwekkend uitzag als de eerste 45 minuten uit Saving Private Ryan, met de pelsjagers in de rol van nazi's; wat al niet geheel gelukt is. want allereerst al geen 45 minuten, veel minder mensen, niet al duidelijk definieerbare good guys en bad guys aanwezig in het begin etc. etc., maar goed, "if it doesn't kill you, it makes you stronger", zullen we maar zeggen...

Daarna blijven er maar een handjevol collega's van de acteur annex pelsjager annex gids over en op de weg terug naar hun handelspost wordt de acteur annex pelsjager annex etc. onder handen genomen door een moeder beer, die vindt dat de acteur annex pelsjager annex etc. een tikkeltje te dicht bij haar jongen komt. Maar ik bedoel, het is duidelijk winter guys, hoezo lopen daar dan jonge beren rond, denk je meteen... Jonge dieren in de natuur worden in de lente geboren, want dan is er het meeste voedsel voorradig in de natuur. En in de winter houden beren, omdat er minder voedsel is, een winterslaap, neem aan ook de jongen, toch? Of zie ik dat verkeerd? Zijn er biologen in de zaal?

Hoe dan ook na het treffen met de moeder beer wordt de zwaargewonde acteur annex etc. nog een tijdje meegezeuld door zijn collega's, maar dat is te zwaar, uiteindelijk wordt het echt van 10 lichtjaar afstand minst betrouwbare type van die collega's achtergelaten bij hem samen met één of andere jongen en met de zoon van de acteur annex etc., die er ook alleen maar in zit om als halfbloed indiaan te dienen in een flinterdun subplotje en....

enfin het zit allemaal zo knullig komma niks in mekaar. Ik hou maar op, want anders moet er weer een spoilertje omheen, en dat is ook weer veel en veel te veel eer....

Maar ga vooral het einde van de film niet missen filmliefhebbers, gaaf jonguh, echt vakmanschap weer hoor. :').

Het is huilen met de pet op voor Leo, mag lijen dat-ie voor dergelijk broddelwerk een Oscar krijgt.

O, hebben jullie dat totaal zwabberende voetje gezien, waar hij later weer op kon lopen? En dat hij zichzelf naar een vrij hoog ravijn trok en de shot daarna ligt-ie aan dezelfde rivier die hij zag vanuit die hoogte neerkijkend op dat ravijn. :N. Ik heb het nu nog niet eens over de 12 sessies met de fysiotherapeut hè, die hij echt minimaal op zijn minst nodig gehad zou hebben om na die aanval met moeder de beer een heel klein beetje ambulant te worden in de dagelijkse praktijk in de Nlse gezondheidszorg heden ten dage inclusief 18 zorgmanagers die dan al aan zijn bed zouden hebben gestaan. Obvious foutjes dudes sws. Enfin. Kijk je weer eens een filmpje hoor, The Hateful Eight was ook al zo in en in hateful.

imdb: 8,3
ik: 1.
Voor de moeite Leo, ik gun je beter.
Vandaag gezien. Vind toch enorm knap dat ie alles echt overleefd. Die beer en alle andere gebeurtenissen. Dat vond ik heel erg storend eigenlijk
pi_159527642
Spoilers, mensen. Spoilers.
Tap tap tap
pi_159528639
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Spoilers, mensen. Spoilers.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')