misschien is ze wel heel liefquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik vind hem er een stuk beter uitzien dan haar. Gepaard met zijn youtubefaam zou hij toch wel wat beters moeten kunnen krijgen.
Ik vind dat niet typisch hoor.quote:
Enzo is een irritant mannetje. Moet kunnen ja, maar waarom zou hijquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik vind hem er een stuk beter uitzien dan haar. Gepaard met zijn youtubefaam zou hij toch wel wat beters moeten kunnen krijgen.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:11 schreef deadprez het volgende:
'PSN en Xbox Live gaan plat met Kerst'
arme hermann
quote:werden door Kim Dotcom, de eigenaar van onder andere Megaupload, verleidt
slechte fout jaquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
heb hier nog 500 singleplayer spellen liggen dus all is good
TRquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik denk dat we moeten aanbieden om hermann zijn organen te verkopen
of dat inderdaadquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Of heeft Enzo een voor normale chicks te kinderachtig karakter.
en rijkerquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is een understatement. Pewdiepie is ook een stuk knapper
zou hem in zijn kont neuken voor 1% van zijn inkomstenquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon normaal?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Generatiekloofje.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:16 schreef krioro het volgende:
Geen idee over wie jullie het allemaal hebben.
dat lijkt me verder niet echt een prestatiequote:Op dinsdag 15 december 2015 20:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
en grappiger naar het schijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |