ja daar heb je denk ik ook wel gelijk in, al zou ik sws niet echt veranderingen kunnen bedenken die gaan helpenquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er is echter nog steeds geen noodzaak echt veranderingen door te voeren dus het zal wel meevallen
Neequote:Op dinsdag 15 december 2015 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er is echter nog steeds geen noodzaak echt veranderingen door te voeren dus het zal wel meevallen
Je moet eigenlijk deals zien te sluiten die buiten adblock werken. Misschien iets met Tweakers doen? Roep maar wat.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
danny postte laatst dat het financieel iig weer iets beter gaat nu, maar dat dat blijkbaar ook door de feestdagen komt ofzo en dat ie z'n hart vasthoudt voor volgend jaar
Die zijn er genoeg aangedragen door vriendelijke users, maar werd niet altijd even vriendelijk op gereageerd.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar heb je denk ik ook wel gelijk in, al zou ik sws niet echt veranderingen kunnen bedenken die gaan helpen
is ook al eens voorgesteld volgens mij, maar kan allemaal niet ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk deals zien te sluiten die buiten adblock werken. Misschien iets met Tweakers doen? Roep maar wat.
Wist je dat wij opzettelijk niet op ads klikken om fok te schadenquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg aangedragen door vriendelijke users, maar werd niet altijd even vriendelijk op gereageerd.
dat is ook jammer idd, al kan ik me de houding van danny ook wel voorstellen ergens. hij krijgt natuurlijk al jaren bergen stront over zich heen, admin zijndequote:Op dinsdag 15 december 2015 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg aangedragen door vriendelijke users, maar werd niet altijd even vriendelijk op gereageerd.
Kost hoop werk natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook al eens voorgesteld volgens mij, maar kan allemaal niet ofzo
Maar random op ads klikken leverde ook niets op. Je moest via een ad ergens komen en daar uiteindelijk ook een keer iets kopen/terugkomen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist je dat wij opzettelijk niet op ads klikken om fok te schaden
jeps, tijden veranderen ook gewoonquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Je zit sowieso met het probleem dat fora minder populair worden, door waarschijnlijk social media. Op Facebook heb je ook talloze groepen en ook een Youtube is populairder dan ooit.
Enzo Knolquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Je zit sowieso met het probleem dat fora minder populair worden, door waarschijnlijk social media. Op Facebook heb je ook talloze groepen en ook een Youtube is populairder dan ooit.
Bij ppc verdien je al op het moment dat er geklikt wordt. Hangt van het soort ad af.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar random op ads klikken leverde ook niets op. Je moest via een ad ergens komen en daar uiteindelijk ook een keer iets kopen/terugkomen.
Hij is een mediocrelover.quote:
huilen in een hoekjequote:Op dinsdag 15 december 2015 20:02 schreef -supergirl- het volgende:
Wat gaan jullie met je "leven" doen als fok niet meer bestaat?
Dat zijn wel de figuren die de toekomstige bezoekers weghouden. Mensen kijken hele dagen vlogs tegenwoordig.quote:
Dat baseer je op Dee? Lijkt me niet dat hij tegen kinderen loopt te vertellen wat hij lekker vindt.quote:
Ik weet niet hoe ze heet maar ze is wel meh..quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat baseer je op Dee? Lijkt me niet dat hij tegen kinderen loopt te vertellen wat hij lekker vindt.
Enzo ook met zijn tong die hij met moeite in zijn bek weet te houden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze heet maar ze is wel meh..
Ik vind hem er een stuk beter uitzien dan haar. Gepaard met zijn youtubefaam zou hij toch wel wat beters moeten kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Enzo ook met zijn tong die hij met moeite in zijn bek weet te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |