abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 december 2015 @ 17:10:57 #101
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_158383812
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 17:06 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Duidelijke afspraken die puntje bij paaltje toch niet ingevuld worden en dus geen reet waard zijn
Politiek opportunisme. De ballen niet hebben om beleid uit te voeren.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_158383890
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 04:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben er op zich niet op tegen dat Nederland hier 20- tot 30-duizend échte oorlogsvluchtelingen opvangt. Maar wel met duidelijke afspraken over terugkeer zo gauw dat verantwoord is.
Geloof dat maar niet, dit is een Marokkaan geïnterviewd op de Balkanroute een groot gedeelte komt echt voor geld / werk / welvaart

En het is er niet een maar een heel groep.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  zondag 20 december 2015 @ 17:19:45 #103
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158384098
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 17:13 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Geloof dat maar niet, dit is een Marokkaan geïnterviewd op de Balkanroute een groot gedeelte komt echt voor geld / werk / welvaart

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

En het is er niet een maar een heel groep.
[ afbeelding ]
Het valt die mensen op zich te prijzen dat ze op zoek gaan naar werk. Alleen kan de EU er gewoonweg niet aan beginnen om via asielprocedures die bedoeld zijn voor hele andere zaken op deze wijze maar mensen overal vandaan op te blijven nemen. Dat zal toch echt via de normale immigratieprocedures moeten gebeuren.

Als immigranten een garantie willen op werk en een woning, dan mag hun 'nieuwe land' best een garantie willen dat ze ook heel snel hun eigen broek kunnen gaan ophouden (dus reeds Engelse taal beheersen, een geldig diploma in een bedrijfstak waar behoefte aan is, enz.)
pi_158384153
Ieder weldenkend mens wist dit allang.
  Redactie Frontpage zondag 20 december 2015 @ 17:24:54 #105
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_158384287
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 23:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

WRONG
Africa for the Africans, Asia for the Asians. Palistine for the Palistinians. Europe for everybody
[ afbeelding ]
Goede photoshop jongen :') :') :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zondag 20 december 2015 @ 17:25:12 #106
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_158384308
De VVD is blij. Nog meer goedkope arbeidskrachten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_158385468
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 17:06 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Duidelijke afspraken die puntje bij paaltje toch niet ingevuld worden en dus geen reet waard zijn
Zonder afspraken over terugkeer vang ik liever niemand op. Ik kan me dan alleen nog voorstellen dat we uitzonderingen maken voor minderheden wier leven in het land van herkomst sowieso in gevaar is.
  zondag 31 januari 2016 @ 13:06:57 #108
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159538082
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 17:19 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het valt die mensen op zich te prijzen dat ze op zoek gaan naar werk. Alleen kan de EU er gewoonweg niet aan beginnen om via asielprocedures die bedoeld zijn voor hele andere zaken op deze wijze maar mensen overal vandaan op te blijven nemen. Dat zal toch echt via de normale immigratieprocedures moeten gebeuren.

Als immigranten een garantie willen op werk en een woning, dan mag hun 'nieuwe land' best een garantie willen dat ze ook heel snel hun eigen broek kunnen gaan ophouden (dus reeds Engelse taal beheersen, een geldig diploma in een bedrijfstak waar behoefte aan is, enz.)
Er speelt ook nog mee dat de arbeidskwaliteiten die deze groepen mensen meenemen helemaal de toekomstige behoefte aan arbeid dekken. Er is vooral vraag naar hoogopgeleide mensen. Het is al moeilijk genoeg om onze eigen ongeschoolden/VMBO-ers/MBO'ers een baan te bieden. Zeker in de toekomst wanneer steeds meer routinewerk geautomatiseerd zal worden. Ook eenvoudig administratief werk is al aan het verdwijnen.
The End Times are wild
  zondag 31 januari 2016 @ 19:23:45 #109
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_159550106
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er speelt ook nog mee dat de arbeidskwaliteiten die deze groepen mensen meenemen helemaal de toekomstige behoefte aan arbeid dekken. Er is vooral vraag naar hoogopgeleide mensen. Het is al moeilijk genoeg om onze eigen ongeschoolden/VMBO-ers/MBO'ers een baan te bieden. Zeker in de toekomst wanneer steeds meer routinewerk geautomatiseerd zal worden. Ook eenvoudig administratief werk is al aan het verdwijnen.
Het word een stuk eenvoudiger als kinderen niet meer op hun 12e gedwongen worden een carrière te kiezen en als volwassenen makkelijker en goedkoper aan een opleiding kunnen beginnen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')