Okay, laat maar komen dan . Gezellig!quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen tegen de VBL'ers hoor JokkebrokZe zijn hartstikke lief .
Ah, die jongen zal vast weer mad zijn vanavond.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:15 schreef Mani89 het volgende:
Mijn Iraanse broeder Intellectueel en ik verheugen ons enorm op deze uitzending.
En dan moet het nog beginnen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik lig al met mijn benen hoog in de lucht en een prei in mijn kont.
Ik denk dat ik nog ff snel transparant plastic om mijn TV ga spannen, want die gaat zeiknat worden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan moet het nog beginnen.
fijn om te wetenquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:37 schreef Specularium het volgende:
Ik zit nu een of andere documentaire te kijken over de multiculturele samenleving.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:37 schreef Specularium het volgende:
Ik zit nu een of andere documentaire te kijken over de multiculturele samenleving.
Waarom niet iets gezonds?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:41 schreef Ingolstadt het volgende:
Druk hier, en dat terwijl het spektakel nog moet beginnen.
Ik pak een stroopwafel.
Precies. Je gaat toch geen stroopwafel in je kont stoppen?quote:
Ik boycot Genee.quote:
Gewoon een marssss tussen je billenquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies. Je gaat toch geen stroopwafel in je kont stoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |