Volgens mij reageerde ik op iemand die kutmarokkanen zei. Als ik zelf zo'n onderwerp aansnijd, heb ik het over radicale moslims. Ik verwijt mensen namelijk hun nationaliteit / afkomst niet, wel hun gedrag en hun radicale geloofsbeleving.quote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je begon zelf over kutmarokkanen.
Zou niet de kwestie moeten zijn, zij is er verantwoordelijk voor.quote:Op maandag 14 december 2015 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Heeft ze het met eigen handen door de shredder heen gehaald? Bewijs dat maar.
Da's waar DrDentz begon erover.quote:Op maandag 14 december 2015 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij reageerde ik op iemand die kutmarokkanen zei. Als ik zelf zo'n onderwerp aansnijd, heb ik het over radicale moslims. Ik verwijt mensen namelijk hun nationaliteit / afkomst niet, wel hun gedrag en hun radicale geloofsbeleving.
Serieus, is ze autodidact?quote:Op maandag 14 december 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
Freek is niet kritisch, zeg maar gewoon zuur.
Ik vind Sharon Gesthuizen ook een vreselijk typje, altijd emotioneel vrouwelijk, heeft nooit een opleiding afgemaakt maar harkt wel een tonnetje per jaar binnen met het kamerlidmaatschap.
De media met een volle zak, pakt de VVD met gemak?quote:
En vrij brede kaken.quote:Op maandag 14 december 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Sharon Gesthuizen ook een vreselijk typje, altijd emotioneel vrouwelijk,
Doorrr.quote:Op maandag 14 december 2015 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Freek denkt dat hij bij DWDD zit en probeert tafelheer te spelen.
NWS / [NWS SC] Bijna kerst O+quote:Op maandag 14 december 2015 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Sjerron lijkt een beetje op Dionne.quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De media met een volle zak, pakt de VVD met gemak?
Valt wel mee toch, die Gesthuizen?quote:Op maandag 14 december 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Sharon Gesthuizen ook een vreselijk typje, altijd emotioneel vrouwelijk, heeft nooit een opleiding afgemaakt maar harkt wel een tonnetje per jaar binnen met het kamerlidmaatschap.
Het is de neus.quote:Op maandag 14 december 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sjerron lijkt een beetje op Dionne.
Jammer dat jij net zo principieel bent als Stijn.quote:Op maandag 14 december 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
Als Sjinkie niet sportman van het jaar wordt, pleeg ik zelfmoord.
Een SP-kamerlid strijkt geen ton op hoor.quote:Op maandag 14 december 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
Zo'n paard moet er anders hard voor werken. En Bonfire zelf ook.quote:
Gelukkig komt hij als laatste, dan kan de tv meteen uit als hij voluit mag.quote:Op maandag 14 december 2015 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |