Volgens mij reageerde ik op iemand die kutmarokkanen zei. Als ik zelf zo'n onderwerp aansnijd, heb ik het over radicale moslims. Ik verwijt mensen namelijk hun nationaliteit / afkomst niet, wel hun gedrag en hun radicale geloofsbeleving.quote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je begon zelf over kutmarokkanen.
Zou niet de kwestie moeten zijn, zij is er verantwoordelijk voor.quote:Op maandag 14 december 2015 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Heeft ze het met eigen handen door de shredder heen gehaald? Bewijs dat maar.
Da's waar DrDentz begon erover.quote:Op maandag 14 december 2015 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij reageerde ik op iemand die kutmarokkanen zei. Als ik zelf zo'n onderwerp aansnijd, heb ik het over radicale moslims. Ik verwijt mensen namelijk hun nationaliteit / afkomst niet, wel hun gedrag en hun radicale geloofsbeleving.
Serieus, is ze autodidact?quote:Op maandag 14 december 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
Freek is niet kritisch, zeg maar gewoon zuur.
Ik vind Sharon Gesthuizen ook een vreselijk typje, altijd emotioneel vrouwelijk, heeft nooit een opleiding afgemaakt maar harkt wel een tonnetje per jaar binnen met het kamerlidmaatschap.
De media met een volle zak, pakt de VVD met gemak?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |