Nice, zou ook nog wel een keer terug willenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:41 schreef EDMAN- het volgende:
Nog 10 dagen werken en dan beginnen we eraan (6 januari), beginnen in Thailand en dan zien we het wel!
Eerste hostel:https://www.tripadvisor.b(...)ISanook-Bangkok.html
wel in een dormroom
Met m'n vriendin, voor een jaar. Zuid-oost Azi en Zuid-Amerika, als het goed isquote:Op maandag 21 december 2015 13:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nice, zou ook nog wel een keer terug willen
Ga je solo of ?
Een jaarquote:Op maandag 21 december 2015 13:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Met m'n vriendin, voor een jaar. Zuid-oost Azi en Zuid-Amerika, als het goed is
Ik wel ja, vriendin niet. Ben nu met m'n laatste dagen bezig. Vriendin is Belgisch en heeft recht op loopbaanonderbreking. Goed geregeld daarquote:Op maandag 21 december 2015 13:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
Een jaarwat geweldig.
Hebben jij en je vriendin je baan opgezegd dan?
Misschien brutale vraag en als je geen antwoord wil geven snap ik het (mag evt ook in dm), maar wat voor een budget hebben jullie daarvoor gereserveerd? En wordt het alleen reizen of ook werken ondertussenquote:Op maandag 21 december 2015 13:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Met m'n vriendin, voor een jaar. Zuid-oost Azi en Zuid-Amerika, als het goed is
35.000 euro met z'n tween. Dat zal waarschijnlijk te weinig zijn, 40.000 was sowieso beter geweest, maar door onverwachte ontwikkelingen hebben we iets van het budget af moeten snoepen helaas. We gaan iig ons best doenquote:Op maandag 21 december 2015 14:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Misschien brutale vraag en als je geen antwoord wil geven snap ik het (mag evt ook in dm), maar wat voor een budget hebben jullie daarvoor gereserveerd? En wordt het alleen reizen of ook werken ondertussen
Moet natuurlijk Chatuchak geweest zijn. Imposant voor de 1e x Thailandgangers, om er vervolgens voor geen goud meer te willen komen, net zoals de Thaise middenklasse die daar echt niet gaat shoppen wanneer het ook in een airco mall kan.quote:Op maandag 21 december 2015 12:46 schreef Queens het volgende:
[..]
Welke markt is dit precies?
Ik ben al eens eerder naar 'de grootste' markt daar geweest en dat vond ik echt niks![]()
Normaliter vind ik markten wel heel leuk dus ik ga de jouwe dan gewoon proberen!
jij hebt precies Dezelfde website bekeken als ikquote:Op zondag 20 december 2015 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
Lol Koh Lanta wil ik ook, en het liefst in Bee Bee Bungalows. Maar over de eilanden ben ik nog niet helemaal zeker.
denigrerende ondertoontje had niet gehoeven maar dat is inderdaad de markt die ik bedoelde. Als je even voorbij de buitenste ringen (waar iedereen je beste vriend Is en je alles voor cheapcheap kunt kopen) loopt Is het echt heel leuk. Ze verkopen van hondenmanden tot groenten, tot motoronderdelen. Ook veel leuke kleding gezien met unieke desings (voor wie niet in olifantenbroek en chang shirt wil rondlopen). Het is even dwalen maar het heeft zeker leuke stukken!quote:Op maandag 21 december 2015 19:05 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Moet natuurlijk Chatuchak geweest zijn. Imposant voor de 1e x Thailandgangers, om er vervolgens voor geen goud meer te willen komen, net zoals de Thaise middenklasse die daar echt niet gaat shoppen wanneer het ook in een airco mall kan.
ja idd veel scandinaviers hier nu, het hutjesdorp waar we nu zitten verkoopt zelfs pruimtabakquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:19 schreef APK het volgende:
Koh Lanta is heerlijk nu![]()
Inderdaad scooter huren en lekker rondtoeren, daar is het echt een ideaal eiland voor.
Wel zoals afgelopen jaren weer een invasie van Zweden voor de kerst.
Verder merk je gelukkig nauwelijks iets van kerst, maar dat is persoonlijk en mocht je het toch willen dan is dat hier ook wel te vinden.
Denk het ook.quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij hebt precies Dezelfde website bekeken als ik
Jammer dat je niet op de 11e hier was. Toen hadden ze "Bike for Dad" (Fietsen voor de verjaardag van de Koning).quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:06 schreef Queens het volgende:
Ik ben er over 5 dagen![]()
Maar een fietstocht in Bangkok is dus een dikke aanrader??
Ik was van plan om gewoon als vanouds te gaan zitten zuipen op Koh San Road maar ik ben intussen zwanger dus ik moet wat non-alcoholische activiteiten gaan verzinnen![]()
Mocht iemand nog meer suggesties hebben dan hoor ik dat graag
Dat is iets jaquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:12 schreef Vleuver het volgende:
Hoi,
Mijn vriendin en ik gaan voor 3 weken naar Thailand (in july) we vliegen retour Bangkok en dat is alles dat we tot nu toe weten..
We willen absoluut niet backpacken, maar wel een beetje op verschillende plaatsen zijn. Wij zijn nu dit van plan:
Bangkok 3 dagen
Chang mai 5 dagen
Phuket 9 dagen
En dan nog even naar Bangkok.
Is dit iets?
Om nou 5 dagen in CM te blijven is een beetje overdadig denk ik. Plan je daar een rondreis met Chiang Rai en Golden Triangle dan kan het wel. Maar blijf niet op een plek hangen. Het zelfde geldt voor Phuket. 9 dagen is nog al wat. Aan het strand hangen? Hoef je niet helemaal voor naar Phuket, al is dat wel aan te vliegen vanuit CM. Maar will je naar Phi Phi of Siliman Islands dan kan dat allemaal best 9 dagen in beslag nemen. Maar ik zeg altijd, al die eilanden zijn allemaal hetzelfde, weinig te beleven anders dan strand, scooter huren en beetje feesten. Dat kan op Koh Samet ook, en dat is veel dichter bij Bangkok.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:12 schreef Vleuver het volgende:
Hoi,
Mijn vriendin en ik gaan voor 3 weken naar Thailand (in july) we vliegen retour Bangkok en dat is alles dat we tot nu toe weten..
We willen absoluut niet backpacken, maar wel een beetje op verschillende plaatsen zijn. Wij zijn nu dit van plan:
Bangkok 3 dagen
Chang mai 5 dagen
Phuket 9 dagen
En dan nog even naar Bangkok.
Is dit iets?
wij zijn vanuit cambodja naar surat thani gevlogen, vanaf daar met n taxi naar khao sok (was in de avond) nacht geslapen daar en toen volgende dag een dagtour. We hadden er nog een extra dag maar die was een beetje loos. Khao sok village is namelijk n soort spookstadje zodra de tours zijn vertrokken. We konden zelfs nergens luchen omdat alles pas smiddags weer open ging toen alle busjes weer aankwamen. Het is ontzettend mooi maar als je hemel en aarde moet bewegen om er een dagtoertje te kunnen doen dan zou ik het skippenquote:Op woensdag 23 december 2015 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk het ook.Maar lees al maanden over Thailand dus heb veel sites uit gelezen.
Ik zag dat jullie Khao Sok hadden gedaan, wow! Ook veel over gelezen maar omdat ik al dagen te kort kom me bij neergelegd dat dat er niet in zat, maar hadden jullie het als dagtrip gedaan? Want dat zou op zich nog wel een optie zijn, twee dagen niet. En als het een dagtrip was, vanaf waar gingen jullie dan? Krabi?
wij landden die dag en kwamen vast met de taxi in de wegafzettingen van bike for dad. Nu bijna drie weken later zie ik nog overal in het land die shirtjes opduiken, ze zijn er maar wat trots opquote:Op woensdag 23 december 2015 20:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jammer dat je niet op de 11e hier was. Toen hadden ze "Bike for Dad" (Fietsen voor de verjaardag van de Koning).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |