Ja, dat bedoel ik dus, ik weet niet eens de Nederlandse term voor bovenkleding met lange mouwen. Ik weet wel dat ze longsleeves heten in het Engels.quote:Op maandag 14 december 2015 23:02 schreef Chai het volgende:
De mouwen van een tshirt die te lang zijn? Komen ze dan tot je ellebogen of zo?
quote:Op maandag 14 december 2015 22:56 schreef Postbus100 het volgende:
Ander merk proberen. Elk merk valt anders, zelfs elk kledingstuk valt anders...
Bedankt, ik zal eens bij een paar andere winkels gaan kijken.quote:Op maandag 14 december 2015 23:01 schreef Catch22- het volgende:
Niet elke xl is hetzelfde. Gewoon verschillende merken proberen.
Leugensss.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:10 schreef rhubarbje het volgende:
Je snapt dat je in winkels gewoon kunt passen?
Dat heet een t-shirt met lange mouwen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:37 schreef EvilSummoner het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus, ik weet niet eens de Nederlandse term voor bovenkleding met lange mouwen. Ik weet wel dat ze longsleeves heten in het Engels.
[..]
Ja, dat weet ik.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:10 schreef rhubarbje het volgende:
Je snapt dat je in winkels gewoon kunt passen?
Je kunt in dat pashokje er toch zeker achter komen of de mouwen te lang zijn? Of krimpen je armen door de dag?quote:Op dinsdag 15 december 2015 05:58 schreef EvilSummoner het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Maar het is moeilijk om te bepalen of kleding lekker zit in die paar minuten in dat kleine pashokje.
Ja, dat natuurlijk wel, dat kun je gewoon zien.quote:Op dinsdag 15 december 2015 06:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je kunt in dat pashokje er toch zeker achter komen of de mouwen te lang zijn? Of krimpen je armen door de dag?
Klopt, ik heb qua shirtjes/truien XS tot M in de kast hangen. Past allemaal even goed.quote:Op maandag 14 december 2015 22:56 schreef Postbus100 het volgende:
Ander merk proberen. Elk merk valt anders, zelfs elk kledingstuk valt anders...
In Nederlandse webshops worden ze ook gewoon longsleeves genoemd.quote:Op maandag 14 december 2015 23:37 schreef EvilSummoner het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus, ik weet niet eens de Nederlandse term voor bovenkleding met lange mouwen. Ik weet wel dat ze longsleeves heten in het Engels.
Of een trui.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat heet een t-shirt met lange mouwen.
Een hele nauwsluitende nek is niet in de mode, dus lijkt me sterk dat shirts die nu in de winkel hangen daar nu echt niet lekker zitten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 06:54 schreef EvilSummoner het volgende:
[..]
Ja, dat natuurlijk wel, dat kun je gewoon zien.
Maar om te weten of het bij de nek comfortabel zit moet je er gewoon een half uurtje mee rondlopen. Dat valt minder op dus dat merk je ook minder snel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |