Kinderloze kinderen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:56 schreef FANN het volgende:
Als jullie je nou zo druk maken om de reeds verwaarloosde en kinderloze kinderen in de wereld
die er al rondlopen i.p.v. over kinderen die nog niet geboren zijn zou dat een stuk schelen.
Geen effecten die belangrijker zijn dan het leven van je kindje (in het geval dat het meer dan 15 weken oud is en al een bewustzijn heeft).quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso is een zwangerschap niet alleen 'even' een ongemak () voor 9 maanden. Dat heeft effecten die je de rest van je leven met je meedraagt.
Ik vind dat abortus gewoon altijd moet kunnen, de reden vind ik niet belangrijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:16 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ben je tegen abortus als het kind in de buik eigenschappen heeft die de ouder niet aanstaat?
Bijvoorbeeld abortus omdat het een meisje is?
Selectie maken doe je niet op nakomelingen omdat het anders niet zo gemakkelijk uitkomt.
'Oh het heeft bruin haar met groene ogen, ik wil een kind met blond haar en blauwe ogen.'
Het egoïsme staat voorop en mensen die op een dergelijke manier bezig zijn met mensenlevens horen geen kinderen op te voeden.
In 1923 waren voorstanders van eugenetica wijdverbreid. Rond 1945 werd eugenetica over de algehele linie verworpen. Maar laatste tijd lijkt het weer aan tractie te winnen.
Je kiest niet voor een baby of designerbaby. Mensenlevens zijn geen spelletjes waarmee gespeeld moet worden op verscheidene manieren. Dat begrepen ze vroeger, maar nu niet meer lijkt het.
nee, ik had niets beters verwacht in een tokkietopic, mpb!quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:53 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Je had iets anders verwacht door iedereen hier als tokkie weg te zetten?
Nee nee, dit is precies wat je wilde, lekker trollen en flamen in een gevoelig topic.
Het ironische is dat er hier maar 1 iemand zich gedraagt als tokkie, en dat ben je zelf.
Dus onderbouw je 'mening' en vlieg anders lekker door naar KLB.
Ah, mocht je eindelijk van tafelquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
nee, ik had niets beters verwacht in een tokkietopic, mpb!
Ga eerst maar een paar koters adopteren met je grote mondquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar wie komt anders voor de rechten van het kind op?
stiemen drie worteltjes aan de hond gegeven :$quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:15 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Ah, mocht je eindelijk van tafel
quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:15 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Ah, mocht je eindelijk van tafel
dat valt wel mee, volgens mij is de kinderbescherming daar heel goed voor. ik vind juist dat er te vaak een taboe rust op het ter vondeling aanbieden van kinderen of het ter adoptie afstaan. abortus is schering en inslag maar waarom hoor je niemand die zegt dat ze nu niet voor het kind kunnen zorgen maar er graag een ander koppel blij mee kunnen maken? Zo'n 15-jarige tokkie die zwanger is kan er dan bijv. 20000,- voor vangen zodat ze haar studie af kan maken en een betere start in het leven kan maken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:12 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Ik vind dat abortus gewoon altijd moet kunnen, de reden vind ik niet belangrijk.
Ik kan iets wel een belachelijke reden vinden, maar als de kans bestaat dat die ouders door die reden hun kind minder goed opvoeden, dan zie ik liever dat er voor abortus gekozen kan worden.
Ik vind dat je juist met mensenlevens aan het spelen bent als je een ongewild kind ter wereld brengt.
Oh... mooi het is handel!quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat valt wel mee, volgens mij is de kinderbescherming daar heel goed voor. ik vind juist dat er te vaak een taboe rust op het ter vondeling aanbieden van kinderen of het ter adoptie afstaan. abortus is schering en inslag maar waarom hoor je niemand die zegt dat ze nu niet voor het kind kunnen zorgen maar er graag een ander koppel blij mee kunnen maken? Zo'n 15-jarige tokkie die zwanger is kan er dan bijv. 20000,- voor vangen zodat ze haar studie af kan maken en een betere start in het leven kan maken.
Helaas liggen de koters die ik had willen adopteren al in de vuilcontainer van het ziekenhuis, af te wachten tot ze naar de verbrandingsoven mogen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga eerst maar een paar koters adopteren met je grote mond
Er zijn er vast nog een héleboel overquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Helaas liggen de koters die ik had willen adopteren al in de vuilcontainer van het ziekenhuis, af te wachten tot ze naar de verbrandingsoven mogen.
Je zult vast wel soepfoetus, het topique van kastanova kennen?quote:
Neequote:Op zaterdag 26 december 2015 19:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je zult vast wel soepfoetus, het topique van kastanova kennen?
Waar kan ik die vinden? marktplaats? Poepen kinderfoben die jaarlijks uit?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Er zijn er vast nog een héleboel over
adoptiebureau?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden? marktplaats? Poepen kinderfoben die jaarlijks uit?
linkje?quote:
Voor nederlandse kinderen? Van kinderfoben of tokkies? Zonder geschiktheidscheck graag.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=adoptiebureau
Nah... tis wel goed met jequote:Op zaterdag 26 december 2015 19:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Voor nederlandse kinderen? Van kinderfoben of tokkies? Zonder geschiktheidscheck graag.
ja godver het ging hier toch over de nederlandse kinderen die als slachtafval gedumpt werden? Niet over de gelukszoekerskinderen van arme landen waar ze geen abortus kunnen betalen.quote:
Als zwart op wit is geregeld dat het kind een nieuw gezin heeft vanaf de geboorte vind ik dat prima hoor. Alleen je krijgt er geen cent voor, anders is het idd handel en dat vind ik ethisch verwerpelijker dan abortus.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat valt wel mee, volgens mij is de kinderbescherming daar heel goed voor. ik vind juist dat er te vaak een taboe rust op het ter vondeling aanbieden van kinderen of het ter adoptie afstaan. abortus is schering en inslag maar waarom hoor je niemand die zegt dat ze nu niet voor het kind kunnen zorgen maar er graag een ander koppel blij mee kunnen maken? Zo'n 15-jarige tokkie die zwanger is kan er dan bijv. 20000,- voor vangen zodat ze haar studie af kan maken en een betere start in het leven kan maken.
Dus je verkiest abortus boven een asiel voor baby's?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:26 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Als zwart op wit is geregeld dat het kind een nieuw gezin heeft vanaf de geboorte vind ik dat prima hoor. Alleen je krijgt er geen cent voor, anders is het idd handel en dat vind ik ethisch verwerpelijker dan abortus.
Ook moet het echt vantevoren geregeld zijn, anders zit je dalijk met een asiel voor baby's.
Ik ben niet echt ergens op tegen, maar dat houdt ook in dat ALLE mogelijkheden (inclusief abortus) open zijn.
Jeu... kan je zelf niet even zoekenquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja godver het ging hier toch over de nederlandse kinderen die als slachtafval gedumpt werden? Niet over de gelukszoekerskinderen van arme landen waar ze geen abortus kunnen betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |