Tegenwoordig, uhuhquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:30 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Nou, ja daar kun je over debatteren of het over het algemeen gewone, productieve mensen zijn. Het is sowieso een bedreigde soort geworden. Ze vliegen met bakken de daken af tegenwoordig.
Dit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:56 schreef FANN het volgende:
Als jullie je nou zo druk maken om de reeds verwaarloosde en kinderloze kinderen in de wereld
die er al rondlopen i.p.v. over kinderen die nog niet geboren zijn zou dat een stuk schelen.
Door met mannen sex te hebben kies je er dus bewust voor om een potentieel kind geen kans te geven. Dat is dan ook een vrij egoïstische keuze.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:14 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik ben heaumeau en vrij losbandig geweest in het verleden. Dus ik veroordeel jullie niet.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:56 schreef FANN het volgende:
Als jullie je nou zo druk maken om de reeds verwaarloosde en ouderloze kinderen in de wereld
die er al rondlopen i.p.v. over kinderen die nog niet geboren zijn zou dat een stuk schelen.
En niet alleen voor de zwangere, vraag maar aan m'n manquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso is een zwangerschap niet alleen 'even' een ongemak () voor 9 maanden. Dat heeft effecten die je de rest van je leven met je meedraagt.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niet alleen voor de zwangere, vraag maar aan m'n man
Ja dat is dat ik zeiquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:09 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Want alleen tokkies kunnen met abortus te maken hebben?
Simpele ziel.
quote:
ja dat zei ik toch?quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Want een normale vrouw, die pakweg 30 jaar de pil moet slikken zal deze NOOIT vergeten?
Een condoom kan NOOIT scheuren?
en van een verkrachting kan je niet zwanger worden?
om maar wat voorbeelden te noemen waar een ongewenste zwangerschap' uit voort kan komen.
oh... dus als je in 30 jaar 1x de pil vergeet ben je een tokkie?quote:
Ach het is een gefrustreerd trolletje die zich verveelt met kerst. Lekker kloten over sommige onderwerpen moet kunnen, maar hij beseft zich waarschijnlijk niet hoe gevoelig een onderwerp als dit kan liggen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Want een normale vrouw, die pakweg 30 jaar de pil moet slikken zal deze NOOIT vergeten?
Een condoom kan NOOIT scheuren?
en van een verkrachting kan je niet zwanger worden?
om maar wat voorbeelden te noemen waar een ongewenste zwangerschap' uit voort kan komen.
dat zeg ik toch letterlijk?quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:25 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dus als je in 30 jaar 1x de pil vergeet ben je een tokkie?
als je verkracht wordt ook, eigen schuld, want je bent een tokkie?
oke
gelukkig heb jij je mening al klaar na een woord van een anderquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja. dat zeg je, dat klopt.
Ik vind het idioot dat je dat zegt
Jij geeft niet meer, jank dan ook niet loser.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
gelukkig heb jij je mening al klaar na een woord van een ander
moet jij zeggen met je tokkiesquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
gelukkig heb jij je mening al klaar na een woord van een ander
meer dan wie of wat geef ik niet, spreek nederlands vlegelquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:29 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Jij geeft niet meer, jank dan ook niet loser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |