SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2015 20:53:56 ]
ja maar weet jequote:Op maandag 14 december 2015 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk gewoon een normale vraag is om een gesprek te openen
Die trailerquote:Op maandag 14 december 2015 20:53 schreef xcachet het volgende:
Time for some Spanish!
Ik hoorde dat Jandino een film heeft?
maricoquote:Op maandag 14 december 2015 20:53 schreef xcachet het volgende:
Time for some Spanish!
Ik hoorde dat Jandino een film heeft?
Tuurlijkquote:Op maandag 14 december 2015 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar weet je
als meisje op tinder krijg je 6 gesprekken die zo beginnen alleen al als je wakker wordt en op je telefoon kijktdat is super saai
Ik hoorde het van mijn broer. Ga er volgende week heen.quote:Op maandag 14 december 2015 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die trailer
Fc Kip was best grappig af en toe maar dit gaat wel iets te ver
Gewoon met een gedicht beginnenquote:Op maandag 14 december 2015 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar weet je
als meisje op tinder krijg je 6 gesprekken die zo beginnen alleen al als je wakker wordt en op je telefoon kijktdat is super saai
Dan zie je er blijkbaar erg goed uit. Mortaxx zal ook wel aangesproken wordenquote:Op maandag 14 december 2015 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
ik werd op mijn testrun tindr en grindr gewoon aangesproken hoor
????
ik antwoorde alleen nietquote:Op maandag 14 december 2015 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zie je er blijkbaar erg goed uit. Mortaxx zal ook wel aangesproken worden
Ik weet nog niet alle woorden helaas.quote:Op maandag 14 december 2015 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht dat dat misschien ook spaans was
marico is papiamentoquote:Op maandag 14 december 2015 20:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet nog niet alle woorden helaas.
nee ik kijk 2 keer per jaar barcaquote:Op maandag 14 december 2015 20:56 schreef xcachet het volgende:
Fc Barca speelde echt mierda inso
Heb je er wat van gezien?
Collega had dat laatst. Vast vergeten mag ik hopen. Zag er niet uit.quote:Op maandag 14 december 2015 20:56 schreef supersof het volgende:
Wat vinden jullie van vrouwen die geen bh dragen in het openbaar. Maar wel gewoon kleren eroverheen.
Ik vind dat dus drie keer niks
Is toch niks mis mee? Zolang het niet al te opvallend is. Zeker las je kleine borsten hebt kan dat wel gewoojquote:Op maandag 14 december 2015 20:56 schreef supersof het volgende:
Wat vinden jullie van vrouwen die geen bh dragen in het openbaar. Maar wel gewoon kleren eroverheen.
ja liever zonder klerenquote:Op maandag 14 december 2015 20:56 schreef supersof het volgende:
ah ok okquote:Op maandag 14 december 2015 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ik kijk 2 keer per jaar barca
Ik kijk er nooit naar.quote:Op maandag 14 december 2015 20:56 schreef supersof het volgende:
vaak geen gezichtquote:Op maandag 14 december 2015 20:56 schreef supersof het volgende:
Sommige vrouwen vinden het ook comfortabeler zittenquote:Op maandag 14 december 2015 20:59 schreef supersof het volgende:
hm oke oke
mja ik vind het gewoon niet lekker zitten want alles gaat alle kanten op
maarja als man denk je daar niet aan natuurlijk
echt?quote:
ik ookquote:Op maandag 14 december 2015 21:01 schreef supersof het volgende:
[..]
echt?
ik doe hem pas uit als ik naar bed ga
doeg fijne avondquote:
Dagdagquote:
Ik ookquote:Op maandag 14 december 2015 21:01 schreef supersof het volgende:
[..]
echt?
ik doe hem pas uit als ik naar bed ga
Juist wel. Je moet gewoon een goede hebben en dan voel je het niet eens.quote:
ohja jij bent een vrouw geworden hequote:
Ja, scharen?quote:Op maandag 14 december 2015 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja jij bent een vrouw geworden he
is goedquote:
hmm okequote:Op maandag 14 december 2015 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Juist wel. Je moet gewoon een goede hebben en dan voel je het niet eens.
Doet juist pijn als je er geen een draagt
quote:Op maandag 14 december 2015 21:04 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap alleen niet waarom sommige vrouwen met bh aan slapen?![]()
Dat lijkt me pas echt oncomfortabel.
En het is ook lekker toch om ze even los te laten zitten?
ja dat snap ik ook niet inderdaadquote:Op maandag 14 december 2015 21:04 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap alleen niet waarom sommige vrouwen met bh aan slapen?![]()
Dat lijkt me pas echt oncomfortabel.
En het is ook lekker toch om ze even los te laten zitten?
Ik heb weleens ergens gelezen dat het ook beter is om zonder te slapen, tegen hangborsten ofzoquote:
Geen idee, ben nieuw in de scene.quote:Op maandag 14 december 2015 21:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoor dat je dan eigenlijk niets voelt
klopt dat?
waar lees jij dit soort informatiequote:Op maandag 14 december 2015 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb weleens ergens gelezen dat het ook beter is om zonder te slapen, tegen hangborsten ofzo
Weet ik veelquote:
Bullshit natuurlijk. Die dingen gaan toch wel hangen, of je ze nou om hoog houdt of niet.quote:Op maandag 14 december 2015 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb weleens ergens gelezen dat het ook beter is om zonder te slapen, tegen hangborsten ofzo
Ligt ook aan de grootte natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2015 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk. Die dingen gaan toch wel hangen, of je ze nou om hoog houdt of niet.
of coursequote:Op maandag 14 december 2015 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt ook aan de grootte natuurlijk.
Een cup A zal nooit gaan hangen hoorquote:
Dat komt door je UIquote:
Zeg toch ook natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2015 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een cup A zal nooit gaan hangen hoor
2 ploegen die reactievoetbal spelen, altijd leuk.quote:Op maandag 14 december 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bus staat al goed geparkeerd.
Dat wordt 90 minuten cringen.quote:Op maandag 14 december 2015 21:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
2 ploegen die reactievoetbal spelen, altijd leuk.
Ik weet wat offcourse betekent jaquote:
Wat is daar mis mee?quote:
Ik zie het.quote:
Nee niet letterlijk door je UI.quote:Op maandag 14 december 2015 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
[..]
Ik zie het.
Ik moet er ook maar 1 zoeken.
Voel me erg eenzaam vandaag.
Geen lokje bij je?quote:Op maandag 14 december 2015 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
[..]
Ik zie het.
Ik moet er ook maar 1 zoeken.
Voel me erg eenzaam vandaag.
Dat speelt wel mee ja.quote:Op maandag 14 december 2015 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet letterlijk door je UI.
Door de banwoede van fok
Nee. Is door de weeks he.quote:
wanneer gaan jullie samenwonen danquote:Op maandag 14 december 2015 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat speelt wel mee ja.
[..]
Nee. Is door de weeks he.
Jij hebt tenminste door de weeks iemand, in tegenstelling tot de ekte fokautistenquote:Op maandag 14 december 2015 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat speelt wel mee ja.
[..]
Nee. Is door de weeks he.
Kaneel is ook een fokautist. Alleen dan met een vriendin.quote:Op maandag 14 december 2015 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste door de weeks iemand, in tegenstelling tot de ekte fokautisten
wow, mag dan niemand hebben, maar ben geen ekte fokautist.quote:Op maandag 14 december 2015 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste door de weeks iemand, in tegenstelling tot de ekte fokautisten
Dat is een enorme prestatiequote:Op maandag 14 december 2015 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaneel is ook een fokautist. Alleen dan met een vriendin.
Nog niet.quote:
Daarvoor jarenlang alleen geweestquote:Op maandag 14 december 2015 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dven ging meteen samenwonen.quote:Op maandag 14 december 2015 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet.
Eerst maar samen op vakantie.
Na jaar samenwonen is wat snel.
[..]
Daarvoor jarenlang alleen geweest
kan gewoonquote:
Mwah, zou het wel sowieso paar maanden aankijken eerstquote:
Paar maanden? Paar jaar...quote:Op maandag 14 december 2015 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, zou het wel sowieso paar maanden aankijken eerst
Ik merkte dat toen Fera tijdelijk bij me introk, dat veel te snel was.quote:
quote:
Heb je ook iets met Fera gehad?quote:Op maandag 14 december 2015 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik merkte dat toen Fera tijdelijk bij me introk, dat veel te snel was.
Waarom zozu je eerst paar jaar wachten? Na een jaar weet je toch welof je serieus genioeg met elkaar bentquote:Op maandag 14 december 2015 21:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat? ik zou echt niet na een paar maanden gaan samenwonen
Ik niet.quote:Op maandag 14 december 2015 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zozu je eerst paar jaar wachten? Na een jaar weet je toch welof je serieus genioeg met elkaar bent
was grapjequote:Op maandag 14 december 2015 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, zou het wel sowieso paar maanden aankijken eerst
Nou ja jij woonde ook praktisch samen met je exquote:
Ja pas na een paar maanden was datquote:Op maandag 14 december 2015 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja jij woonde ook praktisch samen met je ex
Lera vond al haar exen faggotsquote:
Hmm, Loka zei gister ook al dat ik een faggot was.quote:Op maandag 14 december 2015 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Lera vond al haar exen faggots
toch
ohquote:Op maandag 14 december 2015 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, Loka zei gister ook al dat ik een faggot was.
met welke bedoeling?quote:Op maandag 14 december 2015 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt doordat ik haar soms foto's stuur van piemels
Dat zou echt niks voor mij zijnquote:
hoezo nietquote:Op maandag 14 december 2015 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou dus echt niet kunnen samenwonen of zo met mn geliefde
Nou gewoon lekker apart wonen, je hoeft je niet aan te passen aan hem. Bijvoorbeeld als het een sloddervos is of zo en ik raak supersnel verveeld als iemand 24/7 bij mij isquote:
Ook.quote:
Ik denk dat dat niet zou gebeuren als je echt van iemand houdt. Maarja als je echt heel erg op jezelf bent dan snap ik het wel op zich.quote:Op maandag 14 december 2015 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou gewoon lekker apart wonen, je hoeft je niet aan te passen aan hem. Bijvoorbeeld als het een sloddervos is of zo en ik raak supersnel verveeld als iemand 24/7 bij mij is
Hij hoort dan ook niet 24/7 bij je te komen staan in de keuken, dan loopt ie alleen maar in de weg als je zijn broodjes smeert.quote:Op maandag 14 december 2015 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou gewoon lekker apart wonen, je hoeft je niet aan te passen aan hem. Bijvoorbeeld als het een sloddervos is of zo en ik raak supersnel verveeld als iemand 24/7 bij mij is
Dat heb ik ook met vrienden, ligt aan mijquote:Op maandag 14 december 2015 21:47 schreef supersof het volgende:
Sowieso is het raar om met iemand een relatie te hebben waarbij je je verveeld vind ik
Ik heb samengewoond met mijn ex.quote:Op maandag 14 december 2015 21:46 schreef supersof het volgende:
samen slapen, samen wakker worden, samen koken, samen douchen, samen eten![]()
![]()
![]()
En je kunt alsnog je eigen ding doen toch als je dat wil
Gewoon alleen al het thuis komen in een huis waar iemand is of waar je die avond nog iemand verwacht om samen te eten en te gaan slapen. Heerlijkquote:Op maandag 14 december 2015 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb samengewoond met mijn ex.
Heel veel gelukkige momenten gekend.
Dat lijkt me het fijnst jaquote:Op maandag 14 december 2015 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon alleen al het thuis komen in een huis waar iemand is of waar je die avond nog iemand verwacht om samen te eten en te gaan slapen. Heerlijk
leukquote:Op maandag 14 december 2015 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik droomde vannacht trouwens echt apart, ik hield een baby vast.
Ik weet niet of dat het was voor mij.quote:Op maandag 14 december 2015 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon alleen al het thuis komen in een huis waar iemand is of waar je die avond nog iemand verwacht om samen te eten en te gaan slapen. Heerlijk
Wow de eierstokken kloppen aan.quote:Op maandag 14 december 2015 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Jaa dat bedoel ik ook een beetjequote:Op maandag 14 december 2015 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat het was voor mij.
Meer het vertrouwde gevoel, en een echt thuis gevoel.
Ik vond het ook fijn om haar welkom thuis te heten, zeg maar. Na een dag werken om haar dan op te wachten en te omhelsen.
liet je hem vallen?quote:Op maandag 14 december 2015 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Goeie baardquote:
echt heel lelijkquote:
Je moet wel weten wanneer je er eenrje kan laten staan ja. Dit is een beetje net nietquote:
Ik ga daar een keer naar kijken als ik tijd heb, bij één goed antwoord krijg je al alle antwoorden doorgestuurd, daar ga ik het voor doen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:23 schreef Fok-it het volgende:
Kaneel heb jij al een paar vragen van de aivd kerstpuzzel opgelost?
Ik ook. want ik heb sowieso die eerste al dus ik krijg de antwoorden welquote:Op maandag 14 december 2015 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ga daar een keer naar kijken als ik tijd heb, bij één goed antwoord krijg je al alle antwoorden doorgestuurd, daar ga ik het voor doen.
Heb even gekeken gister geloof ik.quote:Op maandag 14 december 2015 22:23 schreef Fok-it het volgende:
Kaneel heb jij al een paar vragen van de aivd kerstpuzzel opgelost?
Volgens de aivd heb je er geen wiskundig of cryptisch vermogen voor nodigquote:Op maandag 14 december 2015 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb even gekeken gister geloof ik.
Maar zaten geen vragen uit mijn straatje bij, dus heb niet verder gekeken.
Ik heb nu toch te weinig concentratie vermogen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens de aivd heb je er geen wiskundig of cryptisch vermogen voor nodig
Nou ik kom er niet uit.quote:Op maandag 14 december 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens de aivd heb je er geen wiskundig of cryptisch vermogen voor nodig
De allereerste toch wel?quote:
Oh ja die wel als ik nadenk maar had geen zin om erover na te denken omdat ik de rest toch niet snap.quote:
Ik ga gewoon per vraag, en ben nu bij 1Bquote:
Donkere vrouwen kunnen dan ook wel mooi zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 22:46 schreef Amarantha het volgende:
R&P / Is het slecht dat ik zo denk?
Heb er niets mee. Al vind ik halfbloedjes soms nog wel mooi, maar eigenlijk vooral als de gelaatstrekken zo Europees mogelijk zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 22:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Donkere vrouwen kunnen dan ook wel mooi zijn.
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op maandag 14 december 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb er niets mee. Al vind ik halfbloedjes soms nog wel mooi, maar eigenlijk vooral als de gelaatstrekken zo Europees mogelijk zijn.
quote:Op maandag 14 december 2015 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie zo snel geen punt om op te lossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 14 december 2015 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]11 heeft cijfers, die snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Maar is toch logische redenering ofniet?quote:Op maandag 14 december 2015 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
11 heeft cijfers, die snap ik
handje erin?quote:Op maandag 14 december 2015 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben altijd blij om thuis op de bank te zitten, dan kun je het knoopje van je broek openmaken.
Doe je broek gewoon uitquote:Op maandag 14 december 2015 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben altijd blij om thuis op de bank te zitten, dan kun je het knoopje van je broek openmaken.
je scheert het niet?quote:Op maandag 14 december 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje krabben zodat je de schaamluis even niet meer voelt
Jij had toch relatie? geheel platonisch?quote:Op maandag 14 december 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon coupe oerwoud toch. Dat kan als je toch nooit seks hebt.
Ja, vraag Kaneelstokje maar.quote:Op maandag 14 december 2015 23:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij had toch relatie? geheel platonisch?
Hikkikomoriquote:Op maandag 14 december 2015 23:01 schreef Fera het volgende:
Nooit gedacht dat ik een topic zou openen in GAM. Maar het is toch gebeurd.
Lijkt me wel.quote:Op maandag 14 december 2015 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar is toch logische redenering ofniet?
Wat? :$quote:
Je weet wat het is toch? :$quote:
Nu wel. Maar wat heeft dat met mij te maken?quote:
Katten zoeken altijd warme plekjes op. Slimme beesten.quote:
Straks kom je niet meer buitenquote:Op maandag 14 december 2015 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu wel. Maar wat heeft dat met mij te maken?
Je hebt wel de Mahrez-show gemist. Geniale speler.quote:Op maandag 14 december 2015 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoor zojuist dat Arsenal tegen Barca moet.
Dat wordt afzien.
Je kunt niet alles perfect doen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu ben ik wel te lui het vuilnis buiten te zetten
Ik heb toch een hond om uit te laten.quote:
Wel bazenpotje om heen te gaanquote:Op maandag 14 december 2015 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoor zojuist dat Arsenal tegen Barca moet.
Dat wordt afzien.
Ja, daarom lijkt het me verstandig om Bogie maar hier te gevenquote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb toch een hond om uit te laten.
Mwah, lekker tegen de barca antigoden in het emirates.quote:
Vertel, waarom?quote:Op maandag 14 december 2015 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Dag vrienden, ik geef deze dag een 8/10
Lekker gesport, goede quality time gehad met zowel mn broertje als vriendin, lekker hardgelopen, toets op een 8+ ingekopt, net lekker falafel gegeten.quote:
Klinkt als een goed dagje iddquote:Op maandag 14 december 2015 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker gesport, goede quality time gehad met zowel mn broertje als vriendin, lekker hardgelopen, toets op een 8+ ingekopt, net lekker falafel gegeten.
Helemaal niets mis mee!
Het is ook bizar hoe lang een dag is als je om 7 uur opstaat.quote:
Haha.quote:Op maandag 14 december 2015 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is ook bizar hoe lang een dag is als je om 7 uur opstaat.
Heel bijzonder.
Nee. Dan ga ik hem missen. Ik mis hem al als hij een weekendje bij m'n moeder is.quote:Op maandag 14 december 2015 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daarom lijkt het me verstandig om Bogie maar hier te geven
Hij kon de discussie niet winnen?quote:Op maandag 14 december 2015 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder nog een heerlijke discussie gehad met een studiegenoot over voetbal. Hij werd bijna boos!
Hij vond dat de backpositie een respectabele positie was in voetbal.quote:Op maandag 14 december 2015 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij kon de discussie niet winnen?
Ik heb er 10 seconde naar gekeken, maar ik houd het bij de kruiswoordpuzzels en sudokus in de krant.quote:Op maandag 14 december 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik die eerste van de puzzel wel snap, maar misschien denk ik te simpel. :$
Hier kan ik niks wijs over zeggen helaas.quote:Op maandag 14 december 2015 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij vond dat de backpositie een respectabele positie was in voetbal.
Spoiler eens. ik heb hem al denk ikquote:Op maandag 14 december 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik die eerste van de puzzel wel snap, maar misschien denk ik te simpel. :$
quote:Op maandag 14 december 2015 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb er 10 seconde naar gekeken, maar ik houd het bij de kruiswoordpuzzels en sudokus in de krant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet lezen als je niet wilt weten
Hier heen, Stijn.quote:Op maandag 14 december 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrees alleen dat ik het komende weekend moeilijk voetbal kijk
quote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]Hm, ik dacht er eigenlijk nog veel makkelijker overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet lezen als je niet wilt weten![]()
Heb je die 2de ook?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Wat dacht jij?quote:Op maandag 14 december 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, ik dacht er eigenlijk nog veel makkelijker over![]()
Heb je die 2de ook?
quote:Op maandag 14 december 2015 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat dacht jij?
Nee, nog niet bekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 14 december 2015 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dankje Sof. VInd het zelf ook wel lekkerquote:Op maandag 14 december 2015 23:30 schreef supersof het volgende:
Lekker positieve posts insogoed bezig
Japan echt kutland als je niet uitblinkt in iets.quote:Op maandag 14 december 2015 23:32 schreef Fok-it het volgende:
Zonder universitaire opleiding ben je in Japan bij voorbaat al sociaal en functioneel gestorven.
Toch maar in Nederland blijven
Komt wel goed sofje.quote:Op maandag 14 december 2015 23:34 schreef supersof het volgende:
Net EINDELIJK maar 6 fout bij gevaarherkenning en 6 bij de rest. Dus dat is wel shit
maar ik heb nog een dag
Theorie is echt heel kutquote:Op maandag 14 december 2015 23:34 schreef supersof het volgende:
Net EINDELIJK maar 6 fout bij gevaarherkenning en 6 bij de rest. Dus dat is wel shit
maar ik heb nog een dag
Ik ben een aantal dagen per week hikkomoriquote:Op maandag 14 december 2015 23:27 schreef Fok-it het volgende:
http://www.hoemannendenke(...)ri-in-ons-long-read/
Interessant artikel wel
quote:Op maandag 14 december 2015 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe moet je bij vraag 2 iets zien?
Ik zie niks dat met nummers te maken heeft. Ik voel me dom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Wat ontzettend deprimerend.quote:Op maandag 14 december 2015 23:27 schreef Fok-it het volgende:
http://www.hoemannendenke(...)ri-in-ons-long-read/
Interessant artikel wel
Echt he. Zelfs al zo prestatiegericht op de basisschool, peuterschoolzelfs. Echt bizar.quote:
Praktijk na 8 lessen in 1 keer.quote:Op maandag 14 december 2015 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vond dat het makkelijkste
Inparkeren daarentegen
Hmm. Ik denk ik ook wel. :$ Op den duur.quote:Op maandag 14 december 2015 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he. Zelfs al zo prestatiegericht op de basisschool, peuterschoolzelfs. Echt bizar.
Ik zou sowieso door mijn beperkingen al hikkikomori eindigen daar
Ik was daar bij een Japanse gang geeindigd.quote:Op maandag 14 december 2015 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he. Zelfs al zo prestatiegericht op de basisschool, peuterschoolzelfs. Echt bizar.
Ik zou sowieso door mijn beperkingen al hikkikomori eindigen daar
woow acht lessenquote:Op maandag 14 december 2015 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Praktijk na 8 lessen in 1 keer.
Theorie in 2 keer na bikkelen
Jawel.quote:Op maandag 14 december 2015 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
woow acht lessen
had je daarvoor nog nooit auto gereden?
Behalve dat ze niet heel geweldadig zijn daar. Vraag me af of ze uberhaupt gangs daar hebbenquote:Op maandag 14 december 2015 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was daar bij een Japanse gang geeindigd.
Dan zou Inso dus criminele opperbaas zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat ze niet heel geweldadig zijn daar. Vraag me af of ze uberhaupt gangs daar hebben
Hahaha. Heb je die maffia daar wel eens gezien.quote:Op maandag 14 december 2015 23:40 schreef Fok-it het volgende:
Behalve dat ze niet heel geweldadig zijn daar. Vraag me af of ze uberhaupt gangs daar hebben
Fout!quote:Op maandag 14 december 2015 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo gek dat er wat hele koude mensen tussen zitten inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2015 23:43 schreef Fera het volgende:
Juist ergens wel logisch dat in zo'n maatschappij harde criminelen ontstaan.
Aziaten zijn fucking koudbloedig man, mensenleven is niets waarrd daarquote:Op maandag 14 december 2015 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Begaat een lid van de bende een fout, dan kan hij deze fout kwijtraken, door zelf een vingerkootje, beginnend met de pink, met een Tanto-mes af te snijden en te tonen aan zijn overste
Hm ja oke
Daar staan ze bekend op.quote:Op maandag 14 december 2015 23:44 schreef supersof het volgende:
raar dat je plaatjes van half naakte getatoeëerde mannen krijg als je 'japanse maffia' intypt op google
Nee maar je denkt altijd hun eigen leven, zal ook wel inderdaad bij anderen zo zijnquote:Op maandag 14 december 2015 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aziaten zijn fucking koudbloedig man, mensenleven is niets waarrd daar
Die Aziaten geven echt niets om een dode meer of minder. Ziekste maffia ter wereld.quote:Op maandag 14 december 2015 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar je denkt altijd hun eigen leven, zal ook wel inderdaad bij anderen zo zijn
Chinesen in Nederland is ook een groot crimineel bolwerk :$quote:Op maandag 14 december 2015 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ben ook altijd wel geintrigeerd door de verhalen uit de USA waar in sommige steden de Aziaten het voor het zeggen hebben in bepaalde criminele circuits.
Nou ja,quote:Op maandag 14 december 2015 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die Aziaten geven echt niets om een dode meer of minder. Ziekste maffia ter wereld.
Dit is een verhaal dat elke maffia heeftquote:Op maandag 14 december 2015 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja,
Yakuza gebruikt alleen maar geweld als noodzaak. Het grootste deel van de dagelijkse illegale zaken gebeurt meestal zonder geweld. Er zijn wel veranderingen aan het opkomen. Aan de ene kant is het aantal klachten van de burgers over Yakuza-activiteiten toegenomen. De bevolking accepteert de Yakuza niet meer volledig. Anderzijds komen er steeds meer jonge Yakuza, die niet meer bereid zijn om zich aan de traditionele normen en regels te houden. Deze groep wil meer geweld en het gebruik van vuurwapens. Er worden ook steeds meer onschuldige slachtoffers gemaakt tijdens schietpartijen tussen bendes, wat vroeger zeer zelden voorkwam.
Is dus iets van de laatste jaren dat er veel geweld bij wordt gebruiks
Ik weet het, heb tijdje onder Chinezen gewerkt. Ze verdienen echt hun BMWs niet met de snackbars.quote:Op maandag 14 december 2015 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Chinesen in Nederland is ook een groot crimineel bolwerk :$
Chinezen zijn verder ook totaal niet geintegreerd zoals vaak word beweerd.quote:Op maandag 14 december 2015 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het, heb tijdje onder Chinezen gewerkt. Ze verdienen echt hun BMWs niet met de snackbars.
3quote:Op maandag 14 december 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Als SCHAAP = VARKEN = 3, WOLF = 4 en KIP = KAT = 6, wat zijn dan
KONIJN en KIKKER?
Leuke wel
iK denk 4quote:
Dan is dat tch 6quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Waarom zou je ze optellen als er een = tussen staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe komen ze dan bij wolf=4 - oh nvm
Ja, geen idee. Maar er staat ook kip = kat dus.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou je ze optellen als er een = tussen staat?
En die tweede is toch volgens die manier 6 letters - 2 lettergrepen = 4?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Maar er staat ook kip = kat dus.
vergezocht hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit slaat werkelijk nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Hoezoquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit slaat werkelijk nergens op.
Bedenk er nog maar 9 danquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan kan je 10 antwoorden bedenken op deze manier.
Hoe kan je een = teken ooit bij elkaar optellenquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben benieuwd naar andere redeneringen dan
Je neemt dat teken gewoon te letterlijk vquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe kan je een = teken ooit bij elkaar optellen
1 = 1 = 3
Volgens mij moet je die = tekens niet helemaal letterlijk nemen, zoals bij wiskunde.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe kan je een = teken ooit bij elkaar optellen
1 = 1 = 3
Maar dan hoef je woorden ook niet letterlijk te nemenquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je neemt dat teken gewoon te letterlijk v
Hoeft niet, maar je weet niet of dat de insteek isquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dan hoef je woorden ook niet letterlijk te nemen
Wat een kutraadsel, een raadsel die niet op logica is gebasseerdquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar je weet niet of dat de insteek is
Ja ik ga julliewel terug-quoten als ik gelijk hebquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een kutraadsel, een raadsel die niet op logica is gebasseerd
Ja, maar onder deze logica kun je ook zeggen Kip is aap.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ga julliewel terug-quoten als ik gelijk heb
Het gaat niet om de logica datj e die dieren met elkaarvergelijkt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar onder deze logica kun je ook zeggen Kip is aap.
Wel allebei één lettergreep.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar onder deze logica kun je ook zeggen Kip is aap.
Inderdaadquote:
Maar er staatquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat niet om de logica datj e die dieren met elkaarvergelijkt.
Je moet er gewoon een verband uithalen.
Als je ziet dat bij wolf 4 staan en bij nog 2 andere dieren met 1 lettergreep een getal wat bij elkaar opgetelt is kan je dat verband er toch uittrekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |