SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2015 20:53:56 ]
ja maar weet jequote:Op maandag 14 december 2015 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk gewoon een normale vraag is om een gesprek te openen
Die trailerquote:Op maandag 14 december 2015 20:53 schreef xcachet het volgende:
Time for some Spanish!
Ik hoorde dat Jandino een film heeft?
maricoquote:Op maandag 14 december 2015 20:53 schreef xcachet het volgende:
Time for some Spanish!
Ik hoorde dat Jandino een film heeft?
Tuurlijkquote:Op maandag 14 december 2015 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar weet je
als meisje op tinder krijg je 6 gesprekken die zo beginnen alleen al als je wakker wordt en op je telefoon kijktdat is super saai
Ik hoorde het van mijn broer. Ga er volgende week heen.quote:Op maandag 14 december 2015 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die trailer
Fc Kip was best grappig af en toe maar dit gaat wel iets te ver
Gewoon met een gedicht beginnenquote:Op maandag 14 december 2015 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar weet je
als meisje op tinder krijg je 6 gesprekken die zo beginnen alleen al als je wakker wordt en op je telefoon kijktdat is super saai
Dan zie je er blijkbaar erg goed uit. Mortaxx zal ook wel aangesproken wordenquote:Op maandag 14 december 2015 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
ik werd op mijn testrun tindr en grindr gewoon aangesproken hoor
????
ik antwoorde alleen nietquote:Op maandag 14 december 2015 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zie je er blijkbaar erg goed uit. Mortaxx zal ook wel aangesproken worden
Ik weet nog niet alle woorden helaas.quote:Op maandag 14 december 2015 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht dat dat misschien ook spaans was
marico is papiamentoquote:Op maandag 14 december 2015 20:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet nog niet alle woorden helaas.
nee ik kijk 2 keer per jaar barcaquote:Op maandag 14 december 2015 20:56 schreef xcachet het volgende:
Fc Barca speelde echt mierda inso
Heb je er wat van gezien?
Collega had dat laatst. Vast vergeten mag ik hopen. Zag er niet uit.quote:Op maandag 14 december 2015 20:56 schreef supersof het volgende:
Wat vinden jullie van vrouwen die geen bh dragen in het openbaar. Maar wel gewoon kleren eroverheen.
Ik vind dat dus drie keer niks
Is toch niks mis mee? Zolang het niet al te opvallend is. Zeker las je kleine borsten hebt kan dat wel gewoojquote:Op maandag 14 december 2015 20:56 schreef supersof het volgende:
Wat vinden jullie van vrouwen die geen bh dragen in het openbaar. Maar wel gewoon kleren eroverheen.
ja liever zonder klerenquote:Op maandag 14 december 2015 20:56 schreef supersof het volgende:
ah ok okquote:Op maandag 14 december 2015 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ik kijk 2 keer per jaar barca
Ik kijk er nooit naar.quote:Op maandag 14 december 2015 20:56 schreef supersof het volgende:
vaak geen gezichtquote:Op maandag 14 december 2015 20:56 schreef supersof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |