Iets wat ik echt nooit zou doen. Al is het enkel dat het ongemakkelijk kan worden mbt de ene wel wil en de ander niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:47 schreef broccoli. het volgende:
Op FOK raakte ik een keer aan de praat met een gozer en in pm klikte het al best goed. Omdat we allebei best droog stonden besloten we af te spreken, en als we mekaar aantrekkelijk vonden dat we dan het bed zouden delen. Dus geen foto's over en weer.
Hoho komkommertje, er zitten wel degelijk ernstig aantrekkelijke mannen op Fok!quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets wat ik echt nooit zou doen. Al is het enkel dat het ongemakkelijk kan worden mbt de ene wel wil en de ander niet.
Plus tja.. fokkers en de algemene look ervan
Dat ontken ik ook nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Hoho komkommertje, er zitten wel degelijk ernstig aantrekkelijke mannen op Fok!
quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoho komkommertje, er zitten wel degelijk ernstig aantrekkelijke mannen op Fok!
Ik ook niet meer hoor. Maar bij hem had ik wel het gevoel dat hij anders was dan de gemiddelde fokkerquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets wat ik echt nooit zou doen. Al is het enkel dat het ongemakkelijk kan worden mbt de ene wel wil en de ander niet.
Plus tja.. fokkers en de algemene look ervan
Maar waarom is dat verder niets geworden danquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:47 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Op FOK raakte ik een keer aan de praat met een gozer en in pm klikte het al best goed. Omdat we allebei best droog stonden besloten we af te spreken, en als we mekaar aantrekkelijk vonden dat we dan het bed zouden delen. Dus geen foto's over en weer.
Achteraf niet echt verstandig, maar toen ik aankwam op het station stond er een knappe gozer op me te wachten die uiteindelijk ook nog heel leuk bleek te zijn.
We hebben de hele avond slap geouwehoerd en toen ik terug onderweg was, kreeg ik een smsje: Ja je bent zo tof dat ik vergeten ben jou te neuken.
De seks daarna viel vast tegenquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:05 schreef kanovinnie het volgende:
Maar waarom is dat verder niets geworden dan
2 uur reizen plus we zijn allebei redelijk armoeiig en hij werkt heel onregelmatig.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar waarom is dat verder niets geworden dan
We hebben het uiteindelijk niet gedaan :pquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:07 schreef kanovinnie het volgende:
Eerste superlike op tinder gekregen
Van een meisje met een lach als een paard
Omdat ik gisteren tijdens het chatten in slaap viel en vandaag nog niet gekeken heb op Tinderquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom is het nog een match dan?
maar dat is toch geen blinddate maar gewoon een internet date?quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:47 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Achteraf niet echt verstandig, maar toen ik aankwam op het station stond er een knappe gozer op me te wachten die uiteindelijk ook nog heel leuk bleek te zijn.
We hebben de hele avond slap geouwehoerd en toen ik terug onderweg was, kreeg ik een smsje: Ja je bent zo tof dat ik vergeten ben jou te neuken.
waarom iemand meedragen naar je ouders na 2 dates waarbij er niet eens vlinders zijn?quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:51 schreef K44S het volgende:
Nou. 2e date vorige week zaterdag gehad. En ik ga er volgende week zaterdag (2e kerstdag) heen.
Toch wel moeilijk om dit soort dingen tijd te gunnen.
Ik vind dr leuk.. maar liefde is er (nog) niet.
Het probleem is dat ik echt een kampioen in piekeren ben en dan al begin te twijfelen of het wat gaat worden.
Naja... ik probeer mezelf rustig te houden en zie het na 2e kerstdag wel.
Ik begrijp dat je dit zo gelezen hebt, maar als je verder leest (andere post) lees je dat het achteraf voor mij ook te snel zou zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom iemand meedragen naar je ouders na 2 dates waarbij er niet eens vlinders zijn?
Wil jij niet gewoon te graag verkering?
dat had ik ook gelezen maar dat bedacht je pas na haar 'nee' en je hebt het toch gevraagd. Dus iets vond het een goed ideequote:Op vrijdag 18 december 2015 12:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dit zo gelezen hebt, maar als je verder leest (andere post) lees je dat het achteraf voor mij ook te snel zou zijn.
Dus ik ga naar haar toe op 2e kerstdag en zie wel hoe en wat.
Kan zo maar, het is eerder dat ik het jammer vind dat er nog geen vlinders zijn. We kunnen het namelijk goed vinden.... al geeft dat natuurlijk geen garantie op verliefdheid.
Waarom een goed idee:quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat had ik ook gelezen maar dat bedacht je pas na haar 'nee' en je hebt het toch gevraagd. Dus iets vond het een goed idee
Ik vroeg me af waarom
Hij was mijn allereerste date ooit en ik woog 36 kg meer. Toen hij me zoende, kon ik echt van shock niet meer dan als een stomme goudvis met m'n bek open staan.quote:
Ik vind het ook apartquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
Sorry maar ik vind kerst/een (familie)verjaardag voor een 3e date echt heel raar... Vooral als je nog niet eens verliefd bent
Als je na 2 dates weet dat het de ware is, is het nog een bizar idee maar ipv mega bizar gewoon super bizar
Zal wel aan mij liggen
Dat idee gaat dus ook niet door.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
Sorry maar ik vind kerst/een (familie)verjaardag voor een 3e date echt heel raar... Vooral als je nog niet eens verliefd bent
Als je na 2 dates weet dat het de ware is, is het nog een bizar idee maar ipv mega bizar gewoon super bizar
Zal wel aan mij liggen
Hoe is het met jouw date dan?quote:
We dachten er allebei hetzelfde over. Dus ik ben nog steeds in de marktquote:
ja, hoe kan je nou niks voelen dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:14 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind het alleen raar als er nog geen sprake is van gevoelens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |