quote:Op donderdag 17 december 2015 02:20 schreef Cue_ het volgende:
En nu weten we nog niet wat je van haar vond of de date vond
Zoals je al tig keer verteld is; door ervaringen op te doen, avonturen te beleven, hobbies / interesses, werk, etcetc. Je bepaalt zelf of je een interssant persoon bent. Op je zolderkamer zitten mokken over dat de wereld je geen vriendin gunt is inderdaad geen leuk gespreksonderwerp.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:50 schreef syndroom het volgende:
Ik vind het wel knap dat mensen hier uren met hun date over onzin dingen kunnen lullen en even later mee kunnen vragen om 'mee naar huis' te gaan. Wat kun je doen als je zelf geen onderwerpen weet om over te praten? Ongemakkelijke stiltes dragen ook niet bij aan een succesvolle date.
Er is toch wel gezoend he?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:41 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, erger. Ik heb op een dansvloer gestaan om te gaan salsadansen
Ik mag hopen van wel.quote:Op donderdag 17 december 2015 07:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Er is toch wel gezoend he?
euhm is het dan wel een date?quote:Op donderdag 17 december 2015 07:37 schreef Flylib het volgende:
Nou mijn aankomende salsa date op 2e kerstdag heeft een staartje gekregen. Ze appte gisteren dat ze nog een paar vriendinnen meeneemt. Ik heb wat te kiezen
Ze gaf aan dat ze liever 'ongedwongen' af wilde spreken, daarom heeft ze in de tussentijd ook wat vriendinnen meegevraagd. We doen voor die tijd nog wel even een drankje met zn tweeën.quote:Op donderdag 17 december 2015 07:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euhm is het dan wel een date?
Heeft zij er nog wel zin in? Ze vult dingen voor je in, nodigt ongevraagd vriendinnen uit. Dat klinkt niet heel erg als iemand die denkt dat hier iets uit gaat komenquote:Op donderdag 17 december 2015 08:31 schreef Flylib het volgende:
Ze wist niet helemaal zeker of ik er wel zin in had gezien het verschil in danservaring.
Als je een goede date heb komen de onderwerpen vanzelf wel naar boven lijkt mijquote:Op donderdag 17 december 2015 00:50 schreef syndroom het volgende:
Ik vind het wel knap dat mensen hier uren met hun date over onzin dingen kunnen lullen en even later mee kunnen vragen om 'mee naar huis' te gaan. Wat kun je doen als je zelf geen onderwerpen weet om over te praten? Ongemakkelijke stiltes dragen ook niet bij aan een succesvolle date.
Dat is dus niet echt een date meer.quote:Op donderdag 17 december 2015 07:37 schreef Flylib het volgende:
Nou mijn aankomende salsa date op 2e kerstdag heeft een staartje gekregen. Ze appte gisteren dat ze nog een paar vriendinnen meeneemt. Ik heb wat te kiezen
iemand die je nog niet kent en met wie je nog niet weet of het wat wordt showen aan jr vriendinnen?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:28 schreef Bonkers. het volgende:
Ze wilt je showen aan haar vriendinnen, zo kan je het ook bekijken.
Oh wacht, het is de eerste date. Dan is het wat apart ja. Zeg dan gewoon: laten we wat drinken en dat dansen voor een andere keer bewaren.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iemand die je nog niet kent en met wie je nog niet weet of het wat wordt showen aan jr vriendinnen?
Tja kan, maar klinkt niet logisch. En dan had ze dat alsnog kunnen overleggen
Maar blijkbaar is de invulling van de date al twee keer gewijzigd dus kan zij dit voorstel ook als afwijzing zien?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:35 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Oh wacht, het is de eerste date. Dan is het wat apart ja. Zeg dan gewoon: laten we wat drinken en dat dansen voor een andere keer bewaren.
Hoezo?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is de invulling van de date al twee keer gewijzigd dus kan zij dit voorstel ook als afwijzing zien?
Ze zal wel met een reden die vriendinnen uitgenodigd hebben. Misschien ook goedbedoeld om hem op zijn gemak te stellen. Ik zou het igg niet kunnen waarderen op de eerste date. Maar ik weet niet hoe hij haar heeft ontmoet en met welke insteek deze date is. Beter leren kennen, ook met een drankje vooraf, liever gewoon 1 op 1.quote:
Precies. Als hij dat voorstelt, waarom zou zij dat zien als een afwijzing?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze zal wel met een reden die vriendinnen uitgenodigd hebben. Misschien ook goedbedoeld om hem op zijn gemak te stellen. Ik zou het igg niet kunnen waarderen op de eerste date. Maar ik weet niet hoe hij haar heeft ontmoet en met welke insteek deze date is. Beter leren kennen, ook met een drankje vooraf, liever gewoon 1 op 1.
Als je niet makkelijk een onderwerp kan bedenken om over te praten en het gesprek gaande houden.... Dan ben je een totaal oninteressant persoon. Ipv je enkel blijven afvragen en er over blijven miepen moet je er eens wat aan gaan doen. Je weet wel, naar buiten en ga leven ipv binnen zitten.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:50 schreef syndroom het volgende:
Ik vind dit echt een typische aandacht vraag post. Hinten naar iets ipv gewoon zeggen. Nu verwacht, hoop of denk je dat iedereen gaat vragen wat dat "iets" dan is. Doe dat nou niet joh.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:31 schreef yats het volgende:
Ik ben weer thuis van mijn date. We hadden om zeven uur afgesproken en hebben eerst een drankje gedaan, daarna uren gekletst en uiteindelijk kreeg ze me zelfs zo ver iets te doen dat ik nooit op een eerste date doe.
Hoezo, iedereen weet toch gewoon wat hij bedoeld? En dat is dat hij haar keihard gebald heeftquote:Op donderdag 17 december 2015 11:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een typische aandacht vraag post. Hinten naar iets ipv gewoon zeggen. Nu verwacht, hoop of denk je dat iedereen gaat vragen wat dat "iets" dan is. Doe dat nou niet joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |