abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 december 2015 @ 16:05:57 #76
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158261122
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:37 schreef Etsu het volgende:

[..]

[..]

:?
Wat is er?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158261128
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:05 schreef yats het volgende:

[..]

Iemand uit Azië die mijn wegzwijmeld bij mijn profiel, me fantastisch vind bla bla. Geen idee of het toegestaan is hier uitgebreider te posten?
Van trollspam wel toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 15 december 2015 @ 16:07:21 #78
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158261153
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Van trollspam wel toch?
Is dat zo? Ik wil het bericht vanavond best posten als het toegestaan is?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158261201
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:06 schreef eefje801 het volgende:

"Dus...nu kun je weer terug naar je internetdates"

Oftewel, wat mijn (notso) date net zei toen we even een stukje waren gaan lopen om er nog even over te praten. Misschien verbeelding maar ik hoorde toch een veroordelende ondertoon erin.

Zou dat het zijn geweest? Je gaat je hoofd toch pijnigen waar het aan kan liggen. Alles komt wel de revue voorbij en je moet jezelf ook niet bij voorbaat druk maken waarop iemand af kan knappen natuurlijk. Ik weet ook niet of hij niet vanaf het begin al heel duidelijk vriendschappelijke intenties had.

Het is ook niet iemand die ik date na date zie afwerken, of snel tot actie overgaan met een potentiële date en zelf na ons gesprek kan ik hem nog niet echt goed inschatten. Wat wel heel duidelijk is, is dat het er voor hem gewoon niet inzit.

Vond het zelf wel fijn om toch ook even een beetje mijn ongenoegen met die dubbele signalen kenbaar te kunnen maken. Al is het maar alleen voor mezelf.

Die vriendschappelijke intentie, weet niet of ik daar zin in heb. Dit is natuurlijk wel een beetje anders dan via internet en qua gevoel zakt het snel (al blijft het lastig) maar weet niet zo goed wat ik daar zelf aan zou hebben verder. In ieder geval zal het niet op mijn initiatief gebeuren en dan zie ik verder wel.

Qua daten denk ik dat ik beter weer even een maandje of twee kan gaan werken aan de relatie met mezelf ;) Even het negatieve/onzekere kwijtraken en gewoon plezier maken.
Ik merk bij jou de neiging om alles heel erg te overdenken en misschien ook wel heel groot te maken. Misschien is dat niet zo behulpzaam?

Hier is niets uit gekomen (nog voor je uberhaubt op date ging) en dat is rot maar heeft het zin om er je hoofd over te breken?
Misschien scheelt het ook als je niet al jezelf zo laat gaan in het 'deze is het' gevoel voor er een date is?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 15 december 2015 @ 16:22:25 #80
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158261429
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja lastig. Je hoort dit als vrouw natuurlijk ook wel vaker. Dat je de verkeerde signalen af geeft oid, terwijl je alleen maar lol aan het hebben bent en aardig doet, voor je eigen gevoel.
Je hebt wel gelijk hoor, dus ik weet dat het ook andersom kan zijn. Het punt is alleen dat hij kennelijk ook in vriendschappen erg moet opwarmen en de laatste tijd zich heel relaxed voelt ofzo, het leek namelijk alsof hij gaandeweg steeds enthousiaster werd, ook in het (verkeerd opgevatte) flirtgedrag.
Denk dat ik me inwendig ook een beetje gegeneerd voel dat ik dat zo verkeerd heb begrepen.
Ik verwacht eigenlijk ook niet nog iets te horen van hem.
  dinsdag 15 december 2015 @ 16:23:30 #81
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158261457
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk hoor, dus ik weet dat het ook andersom kan zijn. Het punt is alleen dat hij kennelijk ook in vriendschappen erg moet opwarmen en de laatste tijd zich heel relaxed voelt ofzo, het leek namelijk alsof hij gaandeweg steeds enthousiaster werd, ook in het (verkeerd opgevatte) flirtgedrag.
Denk dat ik me inwendig ook een beetje gegeneerd voel dat ik dat zo verkeerd heb begrepen.
Maar je zou toch ook een date met hem hebben, ergens deze week?
Of was dat ook een verkeerde interpretatie van 'iets afspreken'?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158261526
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mja, ik herken dat wel moet ik zeggen. Ik ben nogal afstandelijk in het begin. Moet ook echt ontdooien in echte vriendschappen.

Maar evengoed, blijft kut als het zo anders uitpakt voor je.

Jullie hadden toch een date in de planning staan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 15 december 2015 @ 16:29:23 #83
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158261609
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik merk bij jou de neiging om alles heel erg te overdenken en misschien ook wel heel groot te maken. Misschien is dat niet zo behulpzaam?

Hier is niets uit gekomen (nog voor je uberhaubt op date ging) en dat is rot maar heeft het zin om er je hoofd over te breken?
Misschien scheelt het ook als je niet al jezelf zo laat gaan in het 'deze is het' gevoel voor er een date is?
Dit is ook niet echt een standaard date geweest maar iemand die ik al langer kende en al langer leuk vond. Ik denk dat als je dan zo'n afspraak plant, of liever nog dat deed hij, dat het dan heel moeilijk is om je niet een beetje te laten meeslepen. Tel erbij op dat ik net een naaste ben verloren (dus ietwat ups and downs) en ik inderdaad nogal een overdenker ben en je hebt het recept voor een ramp(je) .

Wel een terechte opmerking verder hoor.
pi_158261631
Overdenken doe ik ook altijd. Heel irritant. :( En gecondoleerd.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 15 december 2015 @ 16:31:43 #85
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158261674
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:23 schreef SiIk het volgende:

[..]

Maar je zou toch ook een date met hem hebben, ergens deze week?
Of was dat ook een verkeerde interpretatie van 'iets afspreken'?
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mja, ik herken dat wel moet ik zeggen. Ik ben nogal afstandelijk in het begin. Moet ook echt ontdooien in echte vriendschappen.

Maar evengoed, blijft kut als het zo anders uitpakt voor je.

Jullie hadden toch een date in de planning staan?
Okee maar ik denk niet dat jij heel erg bedeesd bent toch, phoebs?

Ja klopt dat zou inderdaad maar weet niet of dat nog gaat gebeuren. Ook niet of ik het zelf wel wil.
pi_158261743
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:31 schreef eefje801 het volgende:

[..]

[..]

Quotefaal :)

Nee, ik ben niet heel bedeesd, maar wel vrij gesloten en afstandelijk tot ik je wat beter ken. Ik kan best "aanwezig" zijn, maar toch niks zeggen oid.
pi_158261789
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:31 schreef eefje801 het volgende:

[..]

[..]

Okee maar ik denk niet dat jij heel erg bedeesd bent toch, phoebs?

Ja klopt dat zou inderdaad maar weet niet of dat nog gaat gebeuren. Ook niet of ik het zelf wel wil.
Ik ga toch heel nieuwsgierig doorvragen hoor... Sorry ik ben te nieuwsgierig
Maar was de date dan een afspraak die voor meer interpretaties mogelijk was? Zo van: zullen we die film gaan zien?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158261843
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ga toch heel nieuwsgierig doorvragen hoor... Sorry ik ben te nieuwsgierig
Maar was de date dan een afspraak die voor meer interpretaties mogelijk was? Zo van: zullen we die film gaan zien?
Mghi echt he. Ik moet me ook inhouden om niet volle bak in zo'n "toilet-ondervraging" te schieten :D
  dinsdag 15 december 2015 @ 16:45:30 #89
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158261994
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:30 schreef over_hedge het volgende:
Overdenken doe ik ook altijd. Heel irritant. :( En gecondoleerd.
Klopt. Voor veel zaken erg handig maar niet in de liefde. En dankje :*
  Moderator dinsdag 15 december 2015 @ 18:47:34 #90
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_158264343
Kleine update over lurkende dame:

Nu met haar aan het berichten nadat ik een simpel berichtje had verzonden:

Stiekem op mijn profiel gekeken?

Reageerde ze leuk op en we zijn nu aan het mailen en dan zowel serieus als ouwehoeren :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Peejtur op 15-12-2015 18:53:18 ]
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
pi_158267774
Match met iemand die meteen opnoemt dat ze 3 baantjes heeft en daarna de vraag stelt: En werk jij of zit je nog op school? Dus ik leg uit: eindfase studie... maar jij werkt al fulltime zo te lezen? ;) Krijg ik terug: Nee, dat allemaal naast mijn studie! Aiiii... dat wordt niks :') Niet dat ik tegen workaholics ben, maar 3 baantjes (waar ze zelf over begon, iets met kijk mij eens hard werken?) ,met onregelmatige werktijden begin ik niet aan. (en was ook niet mijn type :P)
pi_158267849
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:46 schreef Deezertje het volgende:
Match met iemand die meteen opnoemt dat ze 3 baantjes heeft en daarna de vraag stelt: En werk jij of zit je nog op school? Dus ik leg uit: eindfase studie... maar jij werkt al fulltime zo te lezen? ;) Krijg ik terug: Nee, dat allemaal naast mijn studie! Aiiii... dat wordt niks :') Niet dat ik tegen workaholics ben, maar 3 baantjes (waar ze zelf over begon, iets met kijk mij eens hard werken?) ,met onregelmatige werktijden begin ik niet aan. (en was ook niet mijn type :P)
gast... heb je zoveel moeite om leuke date te krijgen. En dan ga je meisjes afwijzen om dit? :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 15 december 2015 @ 20:49:21 #93
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158267877
quote:
Ik had vorig jaar ook 3 baantjes, met onregelmatige werktijden. Nu nog 2. Naast m'n studie dus.
En alsnog elke avond en elk weekend vrij O+
Maar plaats maar weer lekker in hokjes. Your loss.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158267983
quote:
:{

Ik dacht dat ik al erg was.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2015 20:52:03 ]
pi_158268045
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:48 schreef over_hedge het volgende:

[..]

gast... heb je zoveel moeite om leuke date te krijgen. En dan ga je meisjes afwijzen om dit? :D
Ik weet niet hoe het bij haar is, maar met de vorige meid waar ik serieus mee heb gedatet ging het juist stuk omdat we elkaar te weinig zagen. Zij kon op de momenten dat ik juist niet kon, en wanneer ik wel tijd had was zij weer druk. En mocht je later happy samenwonen en de een werk ochtenddiensten en de ander nachtdiensten en blijft alleen het weekend over... so be it. Maar de eerste tijd moet je wel veel tijd voor elkaar vrijmaken vind ik ;) Maar nogmaals: geen flauw idee hoe dit bij dit meisje is, maar 3 baantjes met 3x verschillende werktijden en nog een studie klinkt niet hoopvol :P
pi_158268105
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij haar is, maar met de vorige meid waar ik serieus mee heb gedatet ging het juist stuk omdat we elkaar te weinig zagen. Zij kon op de momenten dat ik juist niet kon, en wanneer ik wel tijd had was zij weer druk. En mocht je later happy samenwonen en de een werk ochtenddiensten en de ander nachtdiensten en blijft alleen het weekend over... so be it. Maar de eerste tijd moet je wel veel tijd voor elkaar vrijmaken vind ik ;) Maar nogmaals: geen flauw idee hoe dit bij dit meisje is, maar 3 baantjes met 3x verschillende werktijden en nog een studie klinkt niet hoopvol :P
Je bent net aan het praten, en je denkt nu al over na hoe dat misschien ooit zou gaan als jullie samen zijn? En ik maar denken dat ik te veel na denk. :D
pi_158268126
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij haar is,
Heel goed.

quote:
maar met (blablablabla)
Geen gemaar.

quote:
geen flauw idee hoe dit bij dit meisje is,
Klopt. Dus doe niet zo kortzichtig.

quote:
maar 3 baantjes met 3x verschillende werktijden en nog een studie klinkt niet hoopvol :P
Weer gemaar, terwijl jij dat helemaal niet kan oordelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2015 20:55:36 ]
pi_158268176
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Je bent net aan het praten, en je denkt nu al over na hoe dat misschien ooit zou gaan als jullie samen zijn? En ik maar denken dat ik te veel na denk. :D
Ik denk vaak praktisch al vooruit ja. Soms grote valkuil, maar soms ook inderdaad de waarheid die je vooraf wel kon bedenken. Als iemand 3 baantjes heeft en een studie denk ik meteen: heb je wel tijd om te daten?! En de een lukt dat prima, en de ander ligt elke avond moe op de bank daardoor...
pi_158268212
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:56 schreef Deezertje het volgende:
Als iemand 3 baantjes heeft en een studie denk ik meteen: heb je wel tijd om te daten?! En de een lukt dat prima,
Je zegt het zelf: de een lukt het prima (misschien dit meisje wel), de andere niet (je vorige date).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2015 20:57:40 ]
  FOK!fotograaf dinsdag 15 december 2015 @ 20:58:03 #100
364681 over_hedge
pi_158268237
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik denk vaak praktisch al vooruit ja. Soms grote valkuil, maar soms ook inderdaad de waarheid die je vooraf wel kon bedenken. Als iemand 3 baantjes heeft en een studie denk ik meteen: heb je wel tijd om te daten?! En de een lukt dat prima, en de ander ligt elke avond moe op de bank daardoor...
Ja. En jij zegt het nu al af voordat je ook maar enig idee hebt of jullie überhaupt elkaar wel leuk vinden om mee te date. :P Je moet het zelf weten. Maar ik zou niet zo snel opgeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')