Zou jij daar op ingaan dan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Is het niet een beetje te kort door de bocht om iemand meteen af te wijzen op basis van de eerste zin?
quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:36 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend een chatbericht met 'hey plofkop'![]()
Die heb ik dus mooi weggeklikt
Moet het altijd zo serieus zijn? Was vast een grapje.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:46 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Zou jij daar op ingaan dan?
En hij trouwens mijn type niet, dus dat was al 1+1..
Rare humor heb jij.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:48 schreef syndroom het volgende:
[..]
Moet het altijd zo serieus zijn? Was vast een grapje.
Nou als iemand dat als "humor" heeft is het best goede reden om weg te klikken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:48 schreef syndroom het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sally HEEFT toch ook enorm plofhaar?
Ik denk dat het feit dat jij weinig sociale ervaring hebt ervoor zorgt dat je niet goed weet wat wel en niet acceptabel is als openingszin.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:48 schreef syndroom het volgende:
[..]
Van iemand die ik ken zou ik het niet 'erg' vinden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:48 schreef syndroom het volgende:
[..]
WOOOOOW Dan is Hind dus ook weer beschikbaarquote:Op dinsdag 15 december 2015 13:34 schreef UitStraling het volgende:
Tip voor de vrouwen, Marcel Boekhoorn is weer vrijgezel, miljardair, filantroop, levensgenieter en vrouwenverslinder.
Stuur zelf bij zoiets gewoon: Wat is er?quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja dag. Als je een gesprek wil beginnen, begin dan een gesprek...
oke ik hap wel: Wat voor bericht dan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:39 schreef yats het volgende:
Ik krijg net toch een geniaal fout bericht. Hoezo iemand wil graag naar Europa komen? Nu snap ik wat rhub eerder bedoelde over kansloze berichten....
quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Stuur zelf bij zoiets gewoon: Wat is er?
quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja dag. Als je een gesprek wil beginnen, begin dan een gesprek...
Ben jij zo makkelijk ja?quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Stuur zelf bij zoiets gewoon: Wat is er?
Ja dat was dus ook zo vaag, hij zei zoiets van dat je je bij vriendschappen dan op zo'n hellend vlak gaat bevinden en dat hij dan niet weet wat wel daarbij hoort en wat niet (ofzo, het was nog veel vager)quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe reageerde hij op jouw opmerking over de dubbele signalen?
Ja lastig. Je hoort dit als vrouw natuurlijk ook wel vaker. Dat je de verkeerde signalen af geeft oid, terwijl je alleen maar lol aan het hebben bent en aardig doet, voor je eigen gevoel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja dat was dus ook zo vaag, hij zei zoiets van dat je je bij vriendschappen dan op zo'n hellend vlak gaat bevinden en dat hij dan niet weet wat wel daarbij hoort en wat niet (ofzo, het was nog veel vager)
Ik denk dat hij wilde zeggen dat hij niet bewust heeft geflirt. En ik op mijn beurt heb gezegd dat dat niet erg duidelijk was. Ik blijf een raar gevoel erbij houden maar dat zal wel hoopvol magisch denken zijn.
Mja als ik alleen een hoi krijg kan ik daar verder ook niks mee, nee.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja als ik alleen een hoi krijg kan ik daar verder ook niks mee, nee.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Stuur je toch een vraag terug.
Iemand uit Azië die mijn wegzwijmeld bij mijn profiel, me fantastisch vind bla bla. Geen idee of het toegestaan is hier uitgebreider te posten?quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
oke ik hap wel: Wat voor bericht dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |