Ik denk de hele tijd dat het dinsdag is vandaagquote:Op maandag 14 december 2015 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
overmorgen pas.
en de tegenstander is frankrijk. die door een penalty in de allerlaatste seconde wint van spanje
ik niet, anders had ik nu in denemarken gezeten en niet thuisquote:Op maandag 14 december 2015 19:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat het dinsdag is vandaag ;')
Tof, veel plezier alvastquote:Op maandag 14 december 2015 19:35 schreef gianni61 het volgende:
vandaag toch maar nog snel kaarten voor kolding gekocht.
dan maar even op en neer rijden tussen herning en kolding om de kwartfinale te kunnen zien
maar is een overwinning van Zuid-Korea enigszins realistisch?quote:Op maandag 14 december 2015 20:35 schreef TheArt het volgende:
Het belangrijkste potje misschien wel uit deze kwartfinales gaat beginnen. Zuid-Korea-Rusland. Rusland is favoriet, maar als Zuid-Korea wint, maakt het heel wat landen blij die definitief naar het OKT mogen (waaronder Nederland) en winst van Zuid-Korea zou Rusland definitief uitschakelen voor de Spelen.
Ja hoor, kan zeker. Zuid-Korea is de nummer 4 van de Spelen in Londen bijvoorbeeld. Land heeft echt wat handbalverleden, vooral met de dames, en op dit WK speelden ze gelijk tegen Braziliė en Frankrijk.quote:Op maandag 14 december 2015 20:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
maar is een overwinning van Zuid-Korea enigszins realistisch?
Dat zou een flinke uitslag zijn ook!quote:Op maandag 14 december 2015 20:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het begint met 60-40 in het voordeel van Rusland denk ik.
Zeker, hopelijk in het voordeel van Zuid-Korea danquote:Op maandag 14 december 2015 20:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zou een flinke uitslag zijn ook!
En als dat niet lukt is het toch ook genoeg als Noorwegen geen wereldkampioen wordt?quote:Op maandag 14 december 2015 21:32 schreef TheArt het volgende:
Rusland gaat helaas winnen. 7 verschil met nog 20 minuten te gaan. Nederland moet dus 1 van de 3 komende wedstrijden winnen om het OKT te halen.
1 van de komende drie?quote:Op maandag 14 december 2015 21:32 schreef TheArt het volgende:
Rusland gaat helaas winnen. 7 verschil met nog 20 minuten te gaan. Nederland moet dus 1 van de 3 komende wedstrijden winnen om het OKT te halen.
Bij verlies worden er nog plaatsingswedstrijden gespeeld om te bepalen wie 5e-8e wordtquote:Op dinsdag 15 december 2015 09:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
1 van de komende drie?
de 2e of de 3e winnen gaat lastig, als je de eerste niet wint
Wat ik dus bedoel te zeggen: Hoezo verliezen de komende wedstrijd?quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij verlies worden er nog plaatsingswedstrijden gespeeld om te bepalen wie 5e-8e wordt
Dat zegt niemandquote:Op dinsdag 15 december 2015 09:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat ik dus bedoel te zeggen: Hoezo verliezen de komende wedstrijd?
Dat zeg ik toch niet? Maar als ze verliezen, moeten ze óf de plaatsingswedstrijd 5-8 winnen of als ze die verliezen de finale 7-8.quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat ik dus bedoel te zeggen: Hoezo verliezen de komende wedstrijd?
Dat is inderdaad ook nog een optie.quote:Op maandag 14 december 2015 21:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En als dat niet lukt is het toch ook genoeg als Noorwegen geen wereldkampioen wordt?
Als we nou eens gewoon dit toernooi winnen en die hele kwalificatie overslaan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar als ze verliezen, moeten ze óf de plaatsingswedstrijd 5-8 winnen of als ze die verliezen de finale 7-8.
[..]
Dat is inderdaad ook nog een optie.
Oh ja, er is nog een bijkomend voordeel van gelijk tegen Frankrijk te winnen. Als je de halve finales haalt, mag je namelijk zelf volgend jaar 1 van de 3 OKT-toernooien organiseren.
Is dat definitief? Ik heb wel gelezen dat Rusland al een bid uitgebracht heeft of uit gaat brengen om zo'n OKT te organiseren.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar als ze verliezen, moeten ze óf de plaatsingswedstrijd 5-8 winnen of als ze die verliezen de finale 7-8.
[..]
Dat is inderdaad ook nog een optie.
Oh ja, er is nog een bijkomend voordeel van gelijk tegen Frankrijk te winnen. Als je de halve finales haalt, mag je namelijk zelf volgend jaar 1 van de 3 OKT-toernooien organiseren.
Zo was het bij de vorige Spelen wel, bij zowel de mannen als de vrouwen. Beste 3 nog niet geplaatste landen van het WK mogen dat OKT organiseren. In 2011 waren dat Spanje (3e), Zweden (4e) en Kroatiė (5e) bij de mannen en Frankrijk (2e), Spanje (3e) en Denemarken (4e) bij de vrouwen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat definitief? Ik heb wel gelezen dat Rusland al een bid uitgebracht heeft of uit gaat brengen om zo'n OKT te organiseren.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:27 schreef franklop het volgende:
Maar goed, als wereldkampioen ben je gewoon geplaatst. Dus allemaal geblaat voor niks
quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:31 schreef Mark het volgende:
[..]
Als we nou eens gewoon dit toernooi winnen en die hele kwalificatie overslaan?
Dat is in elk geval beter dan het basketbal, waar een aantal landen alleen mee mogen doen als ze een toernooi toegewezen krijgenquote:De uiteindelijke toewijzing vindt plaats als alle deelnemende landen bekend zijn.
maar wel vooraan staan als ze uiteindelijk een prijs pakkenquote:Op woensdag 16 december 2015 13:46 schreef TheArt het volgende:
Te triest voor woorden, wat een arremoe. Niet eens een hal voor 4000 man kunnen garanderen
En volgens de statistieken de beste keepster ter wereldquote:
2x 30 minutenquote:Op woensdag 16 december 2015 17:59 schreef clavier het volgende:
Hoe lang duurt zo'n handbalwedstrijdje?
Die snapt er niet veel van inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2015 18:25 schreef wcborstel het volgende:
Deze dame heeft haar blaadje wel erg hard nodig.
https://www.unibet.eu/betting#/event/live/1003024113quote:Op woensdag 16 december 2015 18:46 schreef Susi het volgende:
Mijn Noorse stream gaat midden in de wedstrijd naar de reclame toe
Unibet account aanmaken misschien. Gratis, stabiele en legale streams met Engels commentaar. Werkt primaquote:Op woensdag 16 december 2015 18:46 schreef Susi het volgende:
Mijn Noorse stream gaat midden in de wedstrijd naar de reclame toe
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Damn... heb 5¤ ingezet op Nederland scoort het volgende doelpunt
Doe nog een poging.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Damn... heb 5¤ ingezet op Nederland scoort het volgende doelpunt
4x is scheepsrechtquote:Op woensdag 16 december 2015 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste poging won ik, laatste twee keer niet
Geef nooit opquote:Op woensdag 16 december 2015 18:54 schreef Nattekat het volgende:
En Nederland moet ff het volgende doelpunt scoren, anders nok ik ermee
Kwartiertjequote:Op woensdag 16 december 2015 18:55 schreef DeeBee het volgende:
Hoe lang nog jongons? Het is spannend zo te lezen!
kwartierquote:Op woensdag 16 december 2015 18:55 schreef DeeBee het volgende:
15 minquote:Op woensdag 16 december 2015 18:55 schreef DeeBee het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:54 schreef Nattekat het volgende:
En Nederland moet ff het volgende doelpunt scoren, anders nok ik ermee
14min.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:55 schreef DeeBee het volgende:
Wester red jequote:Op woensdag 16 december 2015 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Goed, nog maar een bet geplaatst omdat verslavend. Nederland moet nu de volgende scoren
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Goed, nog maar een bet geplaatst omdat verslavend. Nederland moet nu de volgende scoren
Kun je niet op frankrijk gaan wedden ofzo...quote:Op woensdag 16 december 2015 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:00 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Kun je niet op frankrijk gaan wedden ofzo...
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Komt iequote:Op woensdag 16 december 2015 19:03 schreef Nattekat het volgende:
Tussen de benen
Enne, iets met volgende doelpunt.
Alles kan nog foutquote:Op woensdag 16 december 2015 19:05 schreef franklop het volgende:
Naar de halve finale, dat kan niet meer fout!
was dat bij waterpolo ook al niet?quote:Op woensdag 16 december 2015 19:06 schreef heywoodu het volgende:
Haalt Nederland voor het eerst ooit de halve finale, kan ik de rest van het toernooi niet zien.
Daar heb ik de finale gezienquote:Op woensdag 16 december 2015 19:06 schreef franklop het volgende:
[..]
was dat bij waterpolo ook al niet?
Biathlon, ook leuk.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:06 schreef heywoodu het volgende:
Haalt Nederland voor het eerst ooit de halve finale, kan ik de rest van het toernooi niet zien.
Waarom wordt er dan niet meer rondgespeeld om tijd te winnen i.p.v. direct de aanval zoeken?quote:Op woensdag 16 december 2015 19:09 schreef TheArt het volgende:
2 min voor Groot, ai die kunnen we niet gebruiken.
26-24, penalty Nederlandquote:
quote:
Welnee. Nederland gaat geen aanval meer weggeven zonder te scoren.quote:
Ze zijn al lang en breed wereldkampioen ja.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:15 schreef TheArt het volgende:
Raymond Koning zit te hele tijd te jinxen vrees ik.
Kun je in een groep met de nummer 7 van het WK + Japan wel zeggen dat het echt niet meer fout kan?quote:Op woensdag 16 december 2015 19:24 schreef TheArt het volgende:
Ze moeten de finale halen. Als ze de finale halen, pakken ze of via de wereldtitel (wat natuurlijk geniaal al op zich is) een ticket voor de Spelen of ze komen als verliezend finalist in een poule op het OKT met maar 1 ander Europees land en verder 2 kansloze landen uit andere continenten en dan kunnen de Spelen ook niet meer fout.
Uh ja. Dat mag gewoon nooit meer fout gaan. Als je de finale van het WK haalt, mag je niet verliezen van Japan. Japan verliest op dit WK zelfs van China, waar Nederland met 21 verschil van won.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kun je in een groep met de nummer 7 van het WK + Japan wel zeggen dat het echt niet meer fout kan?
Ja ok, ik hou altijd liever nog een slag om de arm en zeker in zo'n sport met van die wisselvallige resultatenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Uh ja. Dat mag gewoon nooit meer fout gaan. Als je de finale van het WK haalt, mag je niet verliezen van Japan. Japan verliest op dit WK zelfs van China, waar Nederland met 21 verschil van won.
Nee, als Noorwegen wereldkampioen wordt, pakken zij de plek van het WK en gaat het Europese ticket naar de nummer 2 van het EK en dat is het allang uitgeschakelde Spanje.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:37 schreef Max23 het volgende:
Trouwens, Noorwegen mocht al naar de OS toch? Betekent dat als die in de finale staan, de verliezend finalist ook mag?
Weet je het zeker? Dat klinkt als een hele aparte constructue namelijk... anders dan zo'n beetje alle andere sporten.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, als Noorwegen wereldkampioen wordt, pakken zij de plek van het WK en gaat het Europese ticket naar de nummer 2 van het EK en dat is het allang uitgeschakelde Spanje.
Beetje geluk?quote:Op woensdag 16 december 2015 19:40 schreef franklop het volgende:
Gaat goed met de vrouwen teamsporten in Nederland
Met een beetje geluk met Hockey l, waterpolo, handbal en voetbal op de Spelen. En volleybal natuurlijk
Hockeyploeg is al gekwalificeerd.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje geluk?
Als hockey, waterpolo of handbal niet lukt, eet ik voor de camera mijn sokken op
Hockeysters volgens mij niet... die zijn hun titel kwijt.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:43 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hockeyploeg is al gekwalificeerd.
Maar van waterpolo, handbal en volleybal moet er toch tenminste 1 zich gaan kwalificeren.
Ja weet ik 100% zeker. Ken dat übervage kwalificatiesysteem inmiddels uit mijn hoofdquote:Op woensdag 16 december 2015 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Dat klinkt als een hele aparte constructue namelijk... anders dan zo'n beetje alle andere sporten.
Dat was op de onbelangrijke World League. Hockeydames zijn allang geplaatst voor de Spelen, net als de hockeymannen.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hockeysters volgens mij niet... die zijn hun titel kwijt.
De kans dat die drie teams allemaal naar de OS gaan schat ik hoger in dan dat er maar één gaat
Pas maar op met wedden... Vandaag ging het ook niet zo soepel :pquote:Op woensdag 16 december 2015 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje geluk?
Als hockey, waterpolo of handbal niet lukt, eet ik voor de camera mijn sokken op
Hockeydames zijn als zeker door de World Leaguequote:Op woensdag 16 december 2015 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hockeysters volgens mij niet... die zijn hun titel kwijt.
De kans dat die drie teams allemaal naar de OS gaan schat ik hoger in dan dat er maar één gaat
Geloof het of niet, maar dankzij een enorm grote gok heb ik vandaag alsnog winst kunnen maken. Namelijk dat het verschil groter dan 2 doelpunten zou zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 19:49 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Pas maar op met wedden... Vandaag ging het ook niet zo soepel :p
Ik had het over het EK van de zomerquote:Op woensdag 16 december 2015 19:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja weet ik 100% zeker. Ken dat übervage kwalificatiesysteem inmiddels uit mijn hoofd
[..]
Dat was op de onbelangrijke World League. Hockeydames zijn allang geplaatst voor de Spelen, net als de hockeymannen.
Nice!quote:Op woensdag 16 december 2015 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar dankzij een enorm grote gok heb ik vandaag alsnog winst kunnen maken. Namelijk dat het verschil groter dan 2 doelpunten zou zijn
[..]
Ik had het over het EK van de zomer
Die waren ze kwijt ja, maar ik had het over of de Nederlandse hockeyers al gekwalificeerd waren voor Rio en dat zijn zequote:Op woensdag 16 december 2015 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar dankzij een enorm grote gok heb ik vandaag alsnog winst kunnen maken. Namelijk dat het verschil groter dan 2 doelpunten zou zijn
[..]
Ik had het over het EK van de zomer
Ah, door de halve finale van de World League van afgelopen seizoen te bereiken zie ik nu.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die waren ze kwijt ja, maar ik had het over of de Nederlandse hockeyers al gekwalificeerd waren voor Rio en dat zijn ze
Juistem. World League van dit seizoen trouwensquote:Op woensdag 16 december 2015 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, door de halve finale van de World League van afgelopen seizoen te bereiken zie ik nu.
Nederland had drie keepsters die als gelijkwaardig werden gezien. Wester, van der Wal en Jankovic. Die laatste scheurde vlak voor het toernooi haar kruisband en is er dus niet bij.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:39 schreef franklop het volgende:
Wester was toch eigenlijk 2e keepster? Of haal ik nu wat door elkaar?
In principe niet omdat de periode voor de verkiezing liep van 1 december 2014 tot 30 november 2015.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:40 schreef Mark het volgende:
Zijn we wat te voorbarig geweest door gisteren al de Sportploeg van het Jaar te kiezen?
tessie moet een standbeeld krijgenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:39 schreef franklop het volgende:
Wester was toch eigenlijk 2e keepster? Of haal ik nu wat door elkaar?
Veel plezier daar! Lijkt me machtig mooi om er bij te zijn. Nu hopen dat de dames écht geschiedenis gaan schrijven. OS lijkt niet meer mis te kunnen gaan MITS ze de finale halen. Bij verlies tegen Polen wordt het nog een hele tour, want dan wachten twee enorm sterke Europese landen op het OKT.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:57 schreef gianni61 het volgende:
Zo, een gezellig handbal avondje gehad in kolding. Met 2 terechte winnaars.
Daarna in de kantine en tussenruimtes de verlenging van denemarken gekeken met uiteindelijk teleurgestelde denen..
Er gebeuren rare dingen dit toernooi. De bookmakers gaven Polen ook geen schijn van kans tegen Hongarije en Rusland, en toch wonnen ze. Nederland is natuurlijk wel favoriet, maar ze moeten op hun hoede zijn!quote:Op donderdag 17 december 2015 10:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens de bookies is een finale Nederland - Noorwegen onvermijdelijk.
Dat betwijfel ik. Nederlands team was gisteren na de overwinning zeer snel weer terug op aarde.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Onderschatting van Polen ligt op de loer.
Toch nog een voordeel van onze doorgeslagen emancipatiequote:Op woensdag 16 december 2015 19:40 schreef franklop het volgende:
Gaat goed met de vrouwen teamsporten in Nederland
Met een beetje geluk met Hockey l, waterpolo, handbal en voetbal op de Spelen. En volleybal natuurlijk
de noren zijn dat toch wel favoriet in de finale. Noorwegen heeft al jaren een heel sterke ploegquote:Op donderdag 17 december 2015 10:10 schreef Mark het volgende:
Gezien de poulewedstrijd is Nederland morgen wel favoriet tegen Polen. En de finale? 50/50?
Vergeleken met mannensport is vrouwensport minder ver ontwikkelt dus kun je je erg nog tussen wringen?quote:Op donderdag 17 december 2015 11:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch nog een voordeel van onze doorgeslagen emancipatie.
Maar wat een prestatie en wat een team. Toch bijzonder dat Nederland altijd in zo veel verschillende (vrouwen)sporten kan presteren
Dit is geen voetbalquote:Op donderdag 17 december 2015 11:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vergeleken met mannensport is vrouwensport minder ver ontwikkelt dus kun je je erg nog tussen wringen?
Dat idee heb ik wel altijd, maar vooral ook dat vrouwen in Nederland relatief veel ruimte krijgen om zich te ontwikkelen in gebieden waarin zij zich willen ontwikkelen, bijvoorbeeld sport. I.t.t. veel andere landen, ook in Europa. Maar ik ben geen expert op dit gebiedquote:Op donderdag 17 december 2015 11:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vergeleken met mannensport is vrouwensport minder ver ontwikkelt dus kun je je erg nog tussen wringen?
Heb ik ook nog overwogen, helaas is de reis er naartoe zo goed als onmogelijkquote:Op donderdag 17 december 2015 15:08 schreef mstx het volgende:
Kaarten voor zondag weten te bemachtigen... nu moeten ze wel winnen morgen
Ben je afhankelijk van het OV dan? Met de auto, vanuit NL dan, ben je er zo.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik ook nog overwogen, helaas is de reis er naartoe zo goed als onmogelijk
Er staat een auto voor de deur, dus daar ligt het probleem niet. Het is de rit van ruim 8 uur die me een beetje dwars zit, dat is een bezoek aan een wedstrijd niet echt waard.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ben je afhankelijk van het OV dan? Met de auto, vanuit NL dan, ben je er zo.
ook als ze niet winnen en voor brons mogen gaan is het nog een top prestatie. Welk vak zit je?quote:Op donderdag 17 december 2015 15:08 schreef mstx het volgende:
Kaarten voor zondag weten te bemachtigen... nu moeten ze wel winnen morgen
L5 rij 14. Maar als ze morgen verliezen weet ik niet of ik ga.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook als ze niet winnen en voor brons mogen gaan is het nog een top prestatie. Welk vak zit je?
Komt toevallig zo uit omdat Polen in principe niet van Rusland had mogen winnen en Zweden er ook gewoon bij had moeten zitten ten koste van Roemeniė.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:03 schreef Nober het volgende:
13 Europese landen bij de laatste 16 op een WK, wist niet dat Europa zo dominant was.
Roemeniė 22-26 Noorwegen (10 december)
Nederland 31-20 Polen (11 december)
Lekker geregeld.
dat is nog best een aardige plaats toch? Ik zit in L9. Maar als zich ergens een oranje groepje vormt probeer ik daar bij te gaanquote:Op donderdag 17 december 2015 17:35 schreef mstx het volgende:
[..]
L5 rij 14. Maar als ze morgen verliezen weet ik niet of ik ga.
Fixed namens het thuislandquote:Op donderdag 17 december 2015 18:09 schreef Nattekat het volgende:
Komt toevallig zo uit omdat Polen in principe niet van Rusland had mogen winnen en Denemarken er ook gewoon bij had moeten zitten ten koste van Roemeniė.
Wij zitten precies op de middellijn en niet te ver van het veld af.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is nog best een aardige plaats toch? Ik zit in L9. Maar als zich ergens een oranje groepje vormt probeer ik daar bij te gaan
Leuk, veel plezier alvastquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Wij zitten precies op de middellijn en niet te ver van het veld af.En we hebben besloten om sowieso te gaan ongeacht de uitslag. Mocht NL vanavond verliezen dan worden het alsnog 2 mooie wedstrijden op zondag.
twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 09:38:32Zo leuk.Op weg naar Denemarken voor de halve finale van WK Vrouwen handbal,https://t.co/lWp6B1kgWY om 17.45 uur bij Ziggo Sport op kanaal 14 reageer retweet
Of dat Rusland best goed is en Polen enorm gegroeid is in het toernooiquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:37 schreef TheArt het volgende:
Rusland wint met 31-25 van Frankrijk en Denemarken staat ruim voor tegen Montenegro.Dat sterkt me in de veronderstelling dat Rusland eergisteren echt een offday had. We zullen straks zien hoe sterk Polen is.
Frankrijk-Montenegro dus in de strijd om 7-8. Dat betekent dat de verliezer van die wedstrijd het 2e Europese OKT plekje pakt (naast Zweden) MITS Noorwegen wereldkampioen wordt. Als Noorwegen geen wereldkampioen wordt, gaat de verliezer van Frankrijk-Montenegro niet naar het OKT en dus ook niet naar de Spelen.
Dat kan ook absoluut, maar ik acht dat van mij iets waarschijnlijker. Rusland maakte er nu 31 en tegen Polen 20. Dat ligt echt niet alleen aan de goede dekking van Polen, want Frankrijk heeft ook een hele stugge verdediging zagen we gisteren.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Of dat Rusland best goed is en Polen enorm gegroeid is in het toernooi
Rustag.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:19 schreef TheArt het volgende:
Jezus Angela. Dit heb je het hele toernooi gewoon wel afgerond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |