Ik denk de hele tijd dat het dinsdag is vandaagquote:Op maandag 14 december 2015 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
overmorgen pas.
en de tegenstander is frankrijk. die door een penalty in de allerlaatste seconde wint van spanje
ik niet, anders had ik nu in denemarken gezeten en niet thuisquote:Op maandag 14 december 2015 19:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat het dinsdag is vandaag ;')
Tof, veel plezier alvastquote:Op maandag 14 december 2015 19:35 schreef gianni61 het volgende:
vandaag toch maar nog snel kaarten voor kolding gekocht.
dan maar even op en neer rijden tussen herning en kolding om de kwartfinale te kunnen zien
maar is een overwinning van Zuid-Korea enigszins realistisch?quote:Op maandag 14 december 2015 20:35 schreef TheArt het volgende:
Het belangrijkste potje misschien wel uit deze kwartfinales gaat beginnen. Zuid-Korea-Rusland. Rusland is favoriet, maar als Zuid-Korea wint, maakt het heel wat landen blij die definitief naar het OKT mogen (waaronder Nederland) en winst van Zuid-Korea zou Rusland definitief uitschakelen voor de Spelen.
Ja hoor, kan zeker. Zuid-Korea is de nummer 4 van de Spelen in Londen bijvoorbeeld. Land heeft echt wat handbalverleden, vooral met de dames, en op dit WK speelden ze gelijk tegen Braziliė en Frankrijk.quote:Op maandag 14 december 2015 20:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
maar is een overwinning van Zuid-Korea enigszins realistisch?
Dat zou een flinke uitslag zijn ook!quote:Op maandag 14 december 2015 20:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het begint met 60-40 in het voordeel van Rusland denk ik.
Zeker, hopelijk in het voordeel van Zuid-Korea danquote:Op maandag 14 december 2015 20:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zou een flinke uitslag zijn ook!
En als dat niet lukt is het toch ook genoeg als Noorwegen geen wereldkampioen wordt?quote:Op maandag 14 december 2015 21:32 schreef TheArt het volgende:
Rusland gaat helaas winnen. 7 verschil met nog 20 minuten te gaan. Nederland moet dus 1 van de 3 komende wedstrijden winnen om het OKT te halen.
1 van de komende drie?quote:Op maandag 14 december 2015 21:32 schreef TheArt het volgende:
Rusland gaat helaas winnen. 7 verschil met nog 20 minuten te gaan. Nederland moet dus 1 van de 3 komende wedstrijden winnen om het OKT te halen.
Bij verlies worden er nog plaatsingswedstrijden gespeeld om te bepalen wie 5e-8e wordtquote:Op dinsdag 15 december 2015 09:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
1 van de komende drie?
de 2e of de 3e winnen gaat lastig, als je de eerste niet wint
Wat ik dus bedoel te zeggen: Hoezo verliezen de komende wedstrijd?quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij verlies worden er nog plaatsingswedstrijden gespeeld om te bepalen wie 5e-8e wordt
Dat zegt niemandquote:Op dinsdag 15 december 2015 09:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat ik dus bedoel te zeggen: Hoezo verliezen de komende wedstrijd?
Dat zeg ik toch niet? Maar als ze verliezen, moeten ze óf de plaatsingswedstrijd 5-8 winnen of als ze die verliezen de finale 7-8.quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat ik dus bedoel te zeggen: Hoezo verliezen de komende wedstrijd?
Dat is inderdaad ook nog een optie.quote:Op maandag 14 december 2015 21:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En als dat niet lukt is het toch ook genoeg als Noorwegen geen wereldkampioen wordt?
Als we nou eens gewoon dit toernooi winnen en die hele kwalificatie overslaan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar als ze verliezen, moeten ze óf de plaatsingswedstrijd 5-8 winnen of als ze die verliezen de finale 7-8.
[..]
Dat is inderdaad ook nog een optie.
Oh ja, er is nog een bijkomend voordeel van gelijk tegen Frankrijk te winnen. Als je de halve finales haalt, mag je namelijk zelf volgend jaar 1 van de 3 OKT-toernooien organiseren.
Is dat definitief? Ik heb wel gelezen dat Rusland al een bid uitgebracht heeft of uit gaat brengen om zo'n OKT te organiseren.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar als ze verliezen, moeten ze óf de plaatsingswedstrijd 5-8 winnen of als ze die verliezen de finale 7-8.
[..]
Dat is inderdaad ook nog een optie.
Oh ja, er is nog een bijkomend voordeel van gelijk tegen Frankrijk te winnen. Als je de halve finales haalt, mag je namelijk zelf volgend jaar 1 van de 3 OKT-toernooien organiseren.
Zo was het bij de vorige Spelen wel, bij zowel de mannen als de vrouwen. Beste 3 nog niet geplaatste landen van het WK mogen dat OKT organiseren. In 2011 waren dat Spanje (3e), Zweden (4e) en Kroatiė (5e) bij de mannen en Frankrijk (2e), Spanje (3e) en Denemarken (4e) bij de vrouwen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat definitief? Ik heb wel gelezen dat Rusland al een bid uitgebracht heeft of uit gaat brengen om zo'n OKT te organiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |