Wat raar, ik dacht dat voor naamgeving van kanker altijd Latijnse namen gebruikt werd. Ik had het blijkbaar helemaal verkeerd.quote:Abu Said Aljazrawi
Dit, zijn zo op het eerste gezicht niet echt deugdelijke bronnen te vinden van dit bericht.quote:Op maandag 14 december 2015 19:09 schreef YazooW het volgende:
Dit zou net zo goed een stukje propaganda kunnen zijn van IS tegenstanders.
Je meent het?quote:Op maandag 14 december 2015 19:06 schreef Ven1972 het volgende:
IS lijkt me een rare terroristische groep die mensenrechten niet respecteert!
Daar zit volgens sommige mensen een groot verschil in.quote:Op maandag 14 december 2015 19:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Doen wij hier in het westen ook. Alleen dan zitten ze nog in de buik.
Ja zeker! Terroristische groepen respecteren geen mensenrechten en ook wie dan ook als mens beschouwt. En ieder geval is het ook zo dat die groepen altijd uit is op macht te hebben over iedereen om door te gaan met aanslagen te plegen en moorden.quote:
Er is welgeteld één bron, een groep activisten die bericht via Mosul Eye. Netzo iets als wat mensen al doen in Raqqa onder de naam Raqqa is being slaughtered silently.quote:Op maandag 14 december 2015 19:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Dit, zijn zo op het eerste gezicht niet echt deugdelijke bronnen te vinden van dit bericht.
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat je 'het lijkt me' wel weg kon laten. Het is evident dat IS niet vredelievend is.quote:Op maandag 14 december 2015 19:15 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja zeker! Terroristische groepen respecteren geen mensenrechten en ook wie dan ook als mens beschouwt. En ieder geval is het ook zo dat die groepen altijd uit is op macht te hebben over iedereen om door te gaan met aanslagen te plegen en moorden.
De vraag is eerder: wat boeit het of het waar is of niet?quote:Op maandag 14 december 2015 19:16 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Er is welgeteld één bron, een groep activisten die bericht via Mosul Eye. Netzo iets als wat mensen al doen in Raqqa onder de naam Raqqa is being slaughtered silently.
Maarja, natuurlijk kunnen het ook tegenstanders van IS zijn die desinformatie verspreiden. Hoe dan ook, IS is de kanker van deze wereld en het zou me niet verbazen wanneer dit verschrikkelijke bericht waar is of de waarheid benaderd.
Klopt, maar ze erkennen hierdoor geen mensen met een beperking... dus ze zijn egoitisch bezig!quote:Op maandag 14 december 2015 19:16 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat je 'het lijkt me' wel weg kon laten. Het is evident dat IS niet vredelievend is.
Joh!quote:Op maandag 14 december 2015 19:06 schreef Ven1972 het volgende:
IS lijkt me een rare terroristische groep die mensenrechten niet respecteert!
Ik heb gevoel dat ze hiermee verafgoden van onze God en ze geloven altijd nog in groot Allah.quote:Op maandag 14 december 2015 19:18 schreef Odaiba het volgende:
Nog een goed voorbeeld waarin IS totaal verschilt van ''de'' Islam.
De IS haat alles en iedereen die geen jihadist of salafist is.quote:Op maandag 14 december 2015 19:17 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Klopt, maar ze erkennen hierdoor geen mensen met een beperking... dus ze zijn egoitisch bezig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |