Haha dat deed in Wageningen dus ook. Die men heeft de krant echt altijd voor 5 uur bij ons in de bus.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh echt? Wat stom eigenlijk. Ik vind het zo horen dat ik niet beter weet. Net als een fooitje voor de man van de folders/gratis kranten. Die was ook helemaal verbaasd dat ik dat deed. Ik weet niet beter van mijn ouders..
quote:Op donderdag 31 december 2015 08:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet? Het is echt het eerste wat ik aanbied als iemand binnen komt voor een reparatie.
Dan komen jullie uit een goed nest.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar uit de reactie die ik krijg merk ik wel dat het bijzonder is/ wordt. Misschien is het de opvoeding?
Ik vind het helemaal niet bijzonder, eigenlijk vind ik het vooral raar als je niets aanbiedt.
Ik heb ooit eens een hele middag bij iemand gezeten en ze liep zelf wel naar de keuken voor drinken maar ik kreeg niets
Ah, daar wordt gewerkt. Ik ben gronisch lui, dus ik haal ze op. Wel bij een ambachtelijke bakker.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:20 schreef derLudolf het volgende:
Geintje natuurlijk derLudolf drinkt helemaal niet
[ afbeelding ]
jullie kunnen naar Coevorden, die schijnt goed te zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 09:09 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ah, daar wordt gewerkt. Ik ben gronisch lui, dus ik haal ze op. Wel bij een ambachtelijke bakker.
quote:Op donderdag 31 december 2015 09:07 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
[..]
Dan komen jullie uit een goed nest.Ik vind het ook niet meer dan normaal om iets aan te bieden.
Coevorden, de eerste boven de IJssel waar ik dood nog niet gevonden wil wordenquote:Op donderdag 31 december 2015 09:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
jullie kunnen naar Coevorden, die schijnt goed te zijn
Maar oma's hebben hele dagen tijd om lekkere dingen te halen of te bakkenquote:Op donderdag 31 december 2015 09:30 schreef Puala het volgende:
[..]![]()
Ik moet wel zeggen dat een grote koek of iets zoals men bij mijn oma krijgt er bij mij dan weer niet in zit
Dat klopt ook weer. En die krijgen bezoek genoeg om het op te krijgen ook.quote:Op donderdag 31 december 2015 09:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar oma's hebben hele dagen tijd om lekkere dingen te halen of te bakken
Toen vorig jaar ons studentenhuis werd verbouwd hebben we die gasten elke dag gevulde koeken enzo gegeven. Aantal andere huizen liep te klagen over ze, maar wij hadden geen last van ze
Zolang het daar bij blijftquote:Op donderdag 31 december 2015 10:09 schreef derLudolf het volgende:
Heerlijk, de ramen trillen weer in de sponningen#carbid
Ziet er goed uit !quote:Op donderdag 31 december 2015 12:39 schreef derLudolf het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)tste-oliebolleneters
In heel Nederland worden tijdens de jaarwisseling bijna 48 miljoen oliebollen gegeten. In Groningen en Drenthe slagen de meest fanatieke eters erin om acht of meer oliebollen te eten.
Check, nog twee of drie te gaan voor de achtZo uit de pan zij zeer het lekkerst. Straks maar even aan mijn ronde beginnen
[ afbeelding ]
Bij de action ?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:49 schreef Saisai het volgende:
Ik heb net gewoon in één winkel glitterverf, koperverf, parelmoerverf en neonverf gehaald
Allemaal in spuitbus.
* Saisai blij is
Ben je mooi klaar mee danquote:Op donderdag 31 december 2015 17:19 schreef cvboer2 het volgende:
Hoef vanavond mijn fiets niet meer zelf binnen te zetten. Ding is net gejat.En dat in een klein dorp. Sneu volk ook.
Voorlopig wel even.quote:
God straft onmiddellijkquote:Op donderdag 31 december 2015 17:39 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Voorlopig wel even.
Hoop voor hem dat karma z'n werk doet, het voorwiel zat namelijk niet al te vast in de vork.![]()
Inderdaad, met een beetje mazzel houdt ie er mooie blijvende herinnering aan over.quote:
De clue is dat Trioliet een fabrikant is van voermachines.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ziet er goed uit !
Feeding Technology![]()
Ik wist waar de merken voorstaanquote:Op donderdag 31 december 2015 18:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De clue is dat Trioliet een fabrikant is van voermachines.
Lely - eerste fabrikant die melkrobot produceerde -heeft 'innovators in agriculture' erop staan.
Heb vier van die emmers voor oliebollen bakken. Bij elkaar gescharreld op de Agrotechniek Holland (beurs in Biddinghuizen)
Trioliet komt ook redelijk bij jou uit de buurt denk ik? Jij was Tukker toch?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:40 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik wist waar de merken voorstaan![]()
Nee, ik ben een trotse achterhoekerquote:Op donderdag 31 december 2015 18:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Trioliet komt ook redelijk bij jou uit de buurt denk ik? Jij was Tukker toch?
Excusesquote:Op donderdag 31 december 2015 18:57 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Nee, ik ben een trotse achterhoeker
Dat gaat knallen.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:06 schreef derLudolf het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet wat als je geen vergunning hebt voor carbidschieten hahaquote:Op donderdag 31 december 2015 19:18 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat is valsspelen met zuurstof en acetyleen![]()
Goedkoop is vaak wel wat slechter, wil wel A kwaliteit, anders krijg je gruis. We hebben ¤25 voor 10kg betaald. Een zaak hier in het dorp had 600kg verkochtquote:Gewoon carbid in een korfje en dan in een emmer water dompelen.
[ link | afbeelding ]
Geen foto`s/filmpjes tijdens het knallen sorry![]()
Teveel bier op![]()
Ook nog nooit zo vaak spelfouten uit een post hoeven te halen als deze keer.
En het kost ook geen drol dat is het mooiste, 5 kilo carbid voor ¤10 (ja kan nog goedkoper weet ik) Urenlang plezier van, vuurkorf en kissie bier erbij, vergunning van de gemeente, alles mag![]()
Kump goudquote:Op donderdag 31 december 2015 20:06 schreef Chicolade het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal!Doe voorzichtig, klussen gaat een stuk makkelijker met al je vingers en ledematen
.
Kounavvelquote:Op donderdag 31 december 2015 20:11 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik was zo slim om vanmiddagad pas carbid te halen![]()
Was bijna overal al uitverkocht
Gelukkig nieuwjaar ! En de beste wensen !quote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:42 schreef cvboer2 het volgende:
De eerste post van 2016.![]()
Gelukkig nieuwjaar, iedereen.
Mooi bericht, jij ook alle goeds voor 2016quote:Op vrijdag 1 januari 2016 02:03 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoop dat jullie allen een te gekke Oud&Nieuw hebben gehad. De beste wensen!
Voor mij is het belangrijk dat jullie weten hoe zeer ik jullie waardeer en mijn tijd met jullie erg belangrijk vind. Jullie zijn TOP
Dit bericht komt echt uit mijn hart en is dus niet zo'n kopie en plak bericht zoals die de laatste tijd veel voor komen. Jullie zijn echt het beste volleybalteam ooit !!!
Alvast een fijn en gelukkig 2016![]()
groetjes Diederik
Dankje, en jullie ook de beste wensen voor 2016quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:32 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar ! En de beste wensen !![]()
Nadeel is altijd dat 1 januari met recht de saaiste dag van het jaar isquote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:35 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Mooi bericht, jij ook alle goeds voor 2016
[..]
Dankje, en jullie ook de beste wensen voor 2016
Nou inderdaad, heb ook echt een hekel aan die dagquote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:54 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Nadeel is altijd dat 1 januari met recht de saaiste dag van het jaar is![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:54 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Nadeel is altijd dat 1 januari met recht de saaiste dag van het jaar is![]()
Absoluut waar. Is ook gelijk de reden dat ik het bezoeken van familie heb afgeschaft. Als ik ergens een hekel aan heb, is het aan dat soort sociale verplichtingenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou inderdaad, heb ook echt een hekel aan die dag
Of je knipt de stekker eraf.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:32 schreef derLudolf het volgende:
Proberen zo te horen mensen hier in het bejaardentehuis van mijn oma met een klopboor in beton te boren. Nog één keer en ik rijd naar huis om een boorhamer
Goedemiddag, ook gelukkig nieuwjaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:13 schreef usernaamvergeten het volgende:
Goedemorgen, gelukkig nieuw jaar iedereen
Oh ik vind verjaardagen enzo helemaal niet erg hoor. En familie heb ik gisteravond al gezien dus daar hoef ik niet vandaag niet heen. Ook al drink ik niet, zo'n dag als vandaag voel je je toch nooit 100%quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:32 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
[..]
Absoluut waar. Is ook gelijk de reden dat ik het bezoeken van familie heb afgeschaft. Als ik ergens een hekel aan heb, is het aan dat soort sociale verplichtingen
Mooi he, het interwebs,quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De dreiging hier op het net was al genoeg
Ik heb gezien gisteravond; ik vond hem precies zoals finkers is; behoorlijk geniaal en soms akelig scherp (zonder daar overheen te gaanquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:22 schreef derLudolf het volgende:
Iemand Finkers gezien gisterenavond? Die moet ik nog even terugkijken
Oh mooizo! Beter als 'Na de pauze' dus?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:27 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik heb gezien gisteravond; ik vond hem precies zoals finkers is; behoorlijk geniaal en soms akelig scherp (zonder daar overheen te gaan)
Wel het kijken waard !
Ik vond na de pauze ook niet heel slecht van hem; het is natuurlijk niet niks die ziekte die hij sinds 2002 al met zich meedraagt. Lymfatische leukemie.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh mooizo! Beter als 'Na de pauze' dus?
Klopt, ik snap waarom hij die show heeft gemaakt en er zitten wel leuke dingen in maar ook een hoop sentimenteel gezeik (met soms ook nog wat over het geloof dacht ik). Niet dat het slecht is, maar ik vind er gewoon geen porum aan.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:44 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik vond na de pauze ook niet heel slecht van hem; het is natuurlijk niet niks die ziekte die hij sinds 2002 al met zich meedraagt. Lymfatische leukemie.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:16 schreef Saisai het volgende:
Ik vind bohemian rapsody geen flikker aan
quote:
Dat wordt nog steeds gedaan. En we noemen dat inspuiters, geen sproeiers.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:14 schreef Sounddragon het volgende:
Hey cv, effe wat in jouw vakgebied he... ombouwen van aardgas naar propaan, wordt dat nog steeds gedaan?
Heb hier in de bijkeuken een potkagg0l staan die gewoon op aardgas werkt. Ding moet weg, want we doen er niks mee, maar ik wil hem ergens anders gaan gebruiken, en dan moet hij propaan gaan slurpen. Zo'n ombouwsetje, dat is toch gewoon een kwestie van sproeiertjes omschroeven?
Is gewoon zo'n rond, oldskool 13-in-een-dozijn ding, lijkt aardig op deze;
[ afbeelding ]
[..]
Hmkay, dus da's niet iets wat ik 'effe' zelf kan doen?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:42 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Dat wordt nog steeds gedaan. En we noemen dat inspuiters, geen sproeiers.Het is niet alleen een kwestie van een andere inspuiter erin schroeven. Ook de branderdruk zal opnieuw afgesteld moeten worden.
Zou het niet adviseren. Zou het laten doen, heb je gelijk garantie dat het veilig en goed gebeurt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay, dus da's niet iets wat ik 'effe' zelf kan doen?
K, point taken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:45 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Zou het niet adviseren. Zou het laten doen, heb je gelijk garantie dat het veilig en goed gebeurt.
Waarom geen LPG? Die flessen kun je bijna voor niets in België vullen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:14 schreef Sounddragon het volgende:
Hey cv, effe wat in jouw vakgebied he... ombouwen van aardgas naar propaan, wordt dat nog steeds gedaan?
Heb hier in de bijkeuken een potkagg0l staan die gewoon op aardgas werkt. Ding moet weg, want we doen er niks mee, maar ik wil hem ergens anders gaan gebruiken, en dan moet hij propaan gaan slurpen. Zo'n ombouwsetje, dat is toch gewoon een kwestie van sproeiertjes omschroeven?
Is gewoon zo'n rond, oldskool 13-in-een-dozijn ding, lijkt aardig op deze;
[ afbeelding ]
[..]
Gelukkig, ben niet de enige dus.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:16 schreef Saisai het volgende:
Ik vind bohemian rapsody geen flikker aan
Ik vind het een geweldig nummer, maar dat ie nou altijd en eeuwig nr.1 is, vind ik een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gelukkig, ben niet de enige dus.
Omdat het de bij/away/backupkachel is in een woning die primair houtgestookt is, en dat gekloot met flessen ben ik wel een beetje overheen gegroeidquote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom geen LPG? Die flessen kun je bijna voor niets in België vullen.
Denk dat ie in de schuur moet komen? Weet niet hoeveel ie moet branden? Want aanschaf ligt wat hoger, duurdere fles en drukregelaar dacht ik.
Aha, ik dacht dat je hem bij je hem bij jullie huis weer wilde gebruikenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat het de bij/away/backupkachel is in een woning die primair houtgestookt is, en dat gekloot met flessen ben ik wel een beetje overheen gegroeidSowieso staat die woning in het westen, en dan is effe een fles vullen in .be niet bepaald handig.
Voor hier in de schuur zou het best kunnen, maar dan schop ik wel een gasleiding naar de schuur; wil er eigenlijk ook nog water hebben..
Nee, hier hebben we een prima funktionerende CV en in de kamer beneden nog een extra sfeerhaard op gas. ding staat beneden in de bijkeuken, wordt al tig jaar niet meer gebrukt volgens mij, maar staat wel compleet aangesloten.. ik denk dat ze die hebben laten zitten omdat de afvoerpijp die daar zit een 'stinkie' is.. daar zit een asbest binnenpijp in denk ikquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat je hem bij je hem bij jullie huis weer wilde gebruiken
Lekker handig dat je nu bedenkt dat je er gas en water wilt hebben, zo heel lang hebben jullie de straat er nog niet in toch? (Tenminste volgens mij herinner ik me nog een topic van toen ik hier net was . Roze/lichtrode stenen toch?)
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gelukkig, ben niet de enige dus.
Ik kom zelden hoger als mijn schoenmaatquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:20 schreef cvboer2 het volgende:
Eens kijken wat mijn IQ is, Nationale IQ test aan het kijken.
Dan hoop ik dat je hele grote schoenen hebt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kom zelden hoger als mijn schoenmaat
Maat 42, valt best meequote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:32 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je hele grote schoenen hebt.
Oh, daar zit ik wel boven meestal; heb hem wel eens 139 gemaakt, maar dan hebben we het over 25 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:41 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Maat 45. Vorig jaar haalde ik 119.
Hoger danquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
eu of uk maat?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En hoeveel bier geleden?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oh, daar zit ik wel boven meestal; heb hem wel eens 139 gemaakt, maar dan hebben we het over 25 jaar geleden ofzo
Ze vragen mij ook wel es, welke schoenmaat heb jij joh? "12, zo groot is dat toch niet ?"quote:
Ik drink niet, dus bij mij zou het constant moeten blijven. Darten heb ik niks mee.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En hoeveel bier geleden?
Ga lekker weer darten kijken. Rest van het jaar vind ik er niets aan, maar WK vind ik altijd wel leuk. Leuk avondje met 2 NL'ers hoop ik
Zie je, daar begint het alquote:
Bengalese deelmaten.quote:
Bier? in 25 jaar? nah, als het een half kratje is zit ik denk ik 10 flessies te liegenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En hoeveel bier geleden?
Ga lekker weer darten kijken. Rest van het jaar vind ik er niets aan, maar WK vind ik altijd wel leuk. Leuk avondje met 2 NL'ers hoop ik
Dat kon ik vroeger ook roepen, maar Anne heeft mij slecht gemaakt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:58 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ik drink niet, dus bij mij zou het constant moeten blijven. Darten heb ik niks mee.
Daar gaat je IQquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kon ik vroeger ook roepen, maar Anne heeft mij slecht gemaakt.Ooit deed ik 2 jaar met een flessie Dimple, maar ik gooi net weer een halve liter Jack-Bull in elkaar.. dus die vlieger gaat niet meer op
Who's counting?quote:
Dan drink je aanzienlijk meer bier dan ikquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:58 schreef Sounddragon het volgende:
Bier? in 25 jaar? nah, als het een half kratje is zit ik denk ik 10 flessies te liegen
Ben ook niet anti-alcohol maar vind er gewoon niets aan. Met mate kan het weinig kwaad.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:00 schreef Sounddragon het volgende:
Ik drink nog steeds maar heel weinig; soms wekenlang niks, soms zomaar 2 mixjes op een avond, of 2 cognacjes of zo.. meer is het zelden.
post je dit nu omdat je het morgen, of anders maandag verggeten bent?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:50 schreef cvboer2 het volgende:
Valt mij niks tegen, 32 vragen goed, een IQ van 122.
Ben het nou al weer kwijt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:02 schreef lipje het volgende:
[..]
post je dit nu omdat je het morgen, of anders maandag verggeten bent?
Mogguh!quote:Op maandag 4 januari 2016 09:39 schreef Puala het volgende:
Zo goedemorgen. Het eerste dagje weer op kantoor na 2 weken. Best wennen weer
Leuk toch, sneeuw?quote:Op maandag 4 januari 2016 09:43 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Mogguh!
Hier net zo en de eerste dag werken gelijk sneeuw
Hier regenquote:Op maandag 4 januari 2016 09:43 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Mogguh!
Hier net zo en de eerste dag werken gelijk sneeuw
Zeker een serieus probleem. Net als de ijzel, vandaag ook niet aan het werk geweest.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:14 schreef derLudolf het volgende:
Serieus probleem
http://www.dvhn.nl/gronin(...)dingen-21106348.html
Ook op straat geschaatst? Zag je woonplaats nog voorbij komen in een filmpje van de NOSquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:22 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Zeker een serieus probleem. Net als de ijzel, vandaag ook niet aan het werk geweest.
Ik kan niet schaatsenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ook op straat geschaatst? Zag je woonplaats nog voorbij komen in een filmpje van de NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |