abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158243245
Welkom in de realiteit van Nederland.

Naieve domme linksmens die denkt dat deze mensen netjes op een wachtlijst gaan staan en de bureaucratische molens gaan respecteren de komende jaren, zoals de doorsnee Nederlander dat doet.

Valt nog niet mee ook, zo'n concentratiekamp draaiende houden. Moeten ze nog eens iets gaan doen en regelen van al die subsidies. Dat valt bij een incompetent orgaan als het COA rauw op het dak natuurlijk.
pi_158243379
Hopelijk waarschuwen ze de rest van de bende dat het hier zo kut is
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 14 december 2015 @ 20:04:20 #53
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158243587
Met duizenden tegelijk hier binnenvallen en dan het lef hebben om te klagen over de noodopvang. :{w Ga je toch lekker naar Frankrijk daar mag je op straat bivakkeren zag ik in een docu op de tv.
Diefstal, criminaliteit wegens geldgebrek ?????
Ik hoor niks over het molesteren van christenen en homo's en dat schijnt toch ook een hobby te zijn van die luitjes. Criminaliteit vind dus niet alleen plaats vanwege geldgebrek maar is meer de aard van t beestje.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158244154
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 19:50 schreef Nintex het volgende:

Naieve domme linksmens die denkt dat deze mensen netjes op een wachtlijst gaan staan en de bureaucratische molens gaan respecteren de komende jaren, zoals de doorsnee Nederlander dat doet.

Valt nog niet mee ook, zo'n concentratiekamp draaiende houden. Moeten ze nog eens iets gaan doen en regelen van al die subsidies. Dat valt bij een incompetent orgaan als het COA rauw op het dak natuurlijk.
Ik denk niet dat je Heumensoord met een concentratie kamp kan vergelijken. Lijkt me nogal sterk dat 60 Joden een brief aan Hoss schreven om te klagen over de omstandigheden in het kamp.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_158244171
Kunnen die artsen zelf niet die gebrekkig medische zorg opkrikken :?

Maargoed, ben er maar trots op beste 'jullie zijn welkom' roepers. De situatie waar die mensen in zitten is een regelrecht gevolg van de grote aantallen. Die opvanglocatie is bij ongewijzigd beleid het toekomstige nederland in het klein.
  maandag 14 december 2015 @ 20:57:33 #56
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_158245419
Stel, stel dat het vaststaat dat alle mensen die nu in Heumensoord zitten, voor hun leven vreesden en daarom zijn gevlucht uit Syrië. Ze zijn uitgeput, angstig, onzeker, misschien getraumatiseerd en hebben bijna geen persoonlijke spullen mee. Er zitten dus géén economische gelukszoekers tussen.

Zouden we dan niet milder reageren in dit topic?

Ook ik krijg een rode waas voor m'n ogen bij klagende asielzoekers als het geen echte vluchtelingen zijn.
pi_158245492
Geldgebrek? Ze krijgen alles al gratis.
pi_158245525
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 19:50 schreef Nintex het volgende:

Alsof geitenwollensokken verder nadenken :')
pi_158245618
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 20:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Stel, stel dat het vaststaat dat alle mensen die nu in Heumensoord zitten, voor hun leven vreesden en daarom zijn gevlucht uit Syrië. Ze zijn uitgeput, angstig, onzeker, misschien getraumatiseerd en hebben bijna geen persoonlijke spullen mee. Er zitten dus géén economische gelukszoekers tussen.

Ook ik krijg een rode waas voor m'n ogen bij klagende asielzoekers als het geen echte vluchtelingen zijn.
Ik denk het niet. Ze kosten ons geld. Daar gaat het de meesten om. Als er een onderzoek komt waaruit blijkt dat er géén economische vluchtelingen (wat niet realistisch is natuurlijk) tussen zitten wordt dat onderzoek weggehoond als element van de linkse propagandamachine.
  maandag 14 december 2015 @ 21:04:25 #60
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158245672
quote:

Altijd dat gedram over nieuwe spullen. Meer, meer, meer. Nee! Consuminderen zullen ze. Bovendien hebben ze net al een lange reis gemaakt en is hun ecologische voetafdruk daardoor waarschijnlijk toch al veel te groot.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 14 december 2015 @ 21:10:06 #61
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_158245883
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 21:03 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ze kosten ons geld. [...]
Nee... dat geloof ik niet... als het je buren zouden zijn zou je toch ook helpen? Of mensen die uit de tram struikelen of zo, die help je toch ook? Dan denk je toch ook niet 'dat kost me tijd om die overeind te helpen'...?
pi_158246165
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 21:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nee... dat geloof ik niet... als het je buren zouden zijn zou je toch ook helpen? Of mensen die uit de tram struikelen of zo, die help je toch ook? Dan denk je toch ook niet 'dat kost me tijd om die overeind te helpen'...?
Dit gaat niet om een paar buren, of een paar mensen uit de tram. Dit gaat om dorpen, steden, metropools vol mensen die op jouw kosten een huis krijgen, geld krijgen, wasmachines krijgen, auto's krijgen, kortom alles waar een normaal iemand jarenlang voor krom moet liggen. En dat krijgen ze, gratis en voor niks. En een ieder die waagt er iets van te zeggen wordt door linkse policor figuren weggezet als halve racisten omdat ze het wagen kritisch te zijn.
  maandag 14 december 2015 @ 21:20:27 #63
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158246256
quote:

Nee, ze hadden gewoon in Turkije kunnen blijven.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158246307
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 21:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Het antwoord staat 1 post onder je vraag. Het kost dus geld. Ze krijgen dingen waar anderen voor moeten werken. Al is het 5 euro zakgeld. Wat de reden daarvan is is niet relevant bij een groep mensen. Doe je niks aan.
  maandag 14 december 2015 @ 21:22:56 #65
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_158246364
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 21:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit gaat niet om een paar buren, of een paar mensen uit de tram. Dit gaat om dorpen, steden, metropools vol mensen die op jouw kosten een huis krijgen, geld krijgen, wasmachines krijgen, auto's krijgen, kortom alles waar een normaal iemand jarenlang voor krom moet liggen. En dat krijgen ze, gratis en voor niks.
Ja oké, dit snap ik. Al is de doorsnee Nederlander toch écht niet zo arm dat er geen wasmachine bij kan. Maar op het gebied van huisvesting (nieuw huis krijgen) is het ronduit een ramp als je zelf ook zoekende bent. Helemaal eens.
quote:
En een ieder die waagt er iets van te zeggen wordt door linkse policor figuren weggezet als halve racisten omdat ze het wagen kritisch te zijn.
Ook eens. Daarom krijg ik een rood waas voor m'n ogen als iemand weer ten onrechte 'racisme' of zoiets roept. Dat is echt erg.

Nou, laat ik het dan anders formuleren: het zijn geen 60.000 vluchtelingen, maar 500. In één keer. Dus 500 vluchtelingen die hier éénmalig zijn gekomen. In dát geval, zouden we dan ook zo hard oordelen of denken we dan: 500? Oh, dat voelt een rijk land als NL niet in z'n portemonnee. Want dat is natuurlijk zo. Dat voelt geen hond.
pi_158246450
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 21:22 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja oké, dit snap ik. Al is de doorsnee Nederlander toch écht niet zo arm dat er geen wasmachine bij kan. Maar op het gebied van huisvesting (nieuw huis krijgen) is het ronduit een ramp als je zelf ook zoekende bent. Helemaal eens.

[..]

Ook eens. Daarom krijg ik een rood waas voor m'n ogen als iemand weer ten onrechte 'racisme' of zoiets roept. Dat is echt erg.

Nou, laat ik het dan anders formuleren: het zijn geen 60.000 vluchtelingen, maar 500. In één keer. Dus 500 vluchtelingen die hier éénmalig zijn gekomen. In dát geval, zouden we dan ook zo hard oordelen of denken we dan: 500? Oh, dat voelt een rijk land als NL niet in z'n portemonnee. Want dat is natuurlijk zo. Dat voelt geen hond.
Het is een combinatie van factoren: aantallen, demografische samenstelling (voornamelijk jonge mannen), eisen van deze groep ( we willen NU een huis, geld, alles) en de media aandacht die zeer subjectief is en grenst aan regelrechte propaganda van de asielmafia.
pi_158246492
Okko :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 14 december 2015 @ 21:26:13 #68
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_158246493
quote:

Nee, dat maakt niet uit. Die gasten krijgen opvang, voedsel, medische zorg (complete gebitsrenovaties), alles GRATIS. Nee, dan gaat het er bij mij niet in dat je over iets gaat klagen.

Stel, jij hebt een goede vriendin die om wat voor reden dan ook een plek nodig heeft om te overnachten. Jij als goede vriendin bied haar een kamer aan in jouw huis. Zo goed als mogelijk probeer je die kamer in te richten. Je koopt een bed en matras bij de Ikea, nieuw beddengoed en misschien zelfs een 2e hands laptop om te internetten.

Als die vriendin na een week gaat klagen dat het matras niet lekker ligt en de wifi erg traag is en dat het eten niet is wat zij ervan had verwacht. Zou je dan echt niet denken WTF?
pi_158246505
quote:

- Om in Nederland asiel aan te kunnen vragen moet je door minstens 6 Europese landen gereisd hebben waar het allemaal veilig is en waar je zeker van kan zijn dat er aan jouw basisbehoeften wordt voldaan. Elke asielzoeker heeft in al die landen bewust asiel ontlopen of geweigerd vanwege betere economische omstandigheden in Nederland.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_158246555
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 21:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

- Om in Nederland asiel aan te kunnen vragen moet je door minstens 6 Europese landen gereisd hebben waar het allemaal veilig is en waar je zeker van kan zijn dat er aan jouw basisbehoeften wordt voldaan. Elke asielzoeker heeft in al die landen bewust asiel ontlopen of geweigerd vanwege betere economische omstandigheden in Nederland.
Dat is evident maar doodgezwegen door zo ongeveer elke journalist.
  maandag 14 december 2015 @ 21:28:11 #71
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158246562
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 21:22 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

[..]

Dit zijn gedachte-experimenten die tot niets leiden. Want zou het de rest van Nederland zoveel schaden om één euro over te maken op de bankrekening van ome Morendo? Als iedereen een klein steentje bijdraagt dan maakt Nederland mij een nog gelukkig persoon.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 14 december 2015 @ 21:29:45 #72
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_158246618
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 21:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is een combinatie van factoren: aantallen, demografische samenstelling (voornamelijk jonge mannen), eisen van deze groep ( we willen NU een huis, geld, alles) en de media aandacht die zeer subjectief is en grenst aan regelrechte propaganda van de asielmafia.
Maar je snapt toch wel dat ik even uitga van een hele andere situatie? Dus gezinnen, 500 personen in totaal, zijn er nét (een dagje of zo), weten nog van niks, zijn nog niet de hemel in geprezen door gekleurde media.

Dit voorbeeld dus.
pi_158246649
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 21:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Maar je snapt toch wel dat ik even uitga van een hele andere situatie? Dus gezinnen, 500 personen in totaal, zijn er nét (een dagje of zo), weten nog van niks, zijn nog niet de hemel in geprezen door gekleurde media.

Dit voorbeeld dus.
Tja, theoretische situaties die niet voor gaan komen gaan benoemen lijkt me niet zo heel nuttig.
  maandag 14 december 2015 @ 21:30:54 #74
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_158246669
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 21:26 schreef MisterCe het volgende:

Als die vriendin na een week gaat klagen dat het matras niet lekker ligt en de wifi erg traag is en dat het eten niet is wat zij ervan had verwacht. Zou je dan echt niet denken WTF?
Over die klachten zijn we het echt eens hoor: ik zou 'dikke doei' tegen die vriendin zeggen. Daar zijn we het echt over eens.
  maandag 14 december 2015 @ 21:31:39 #75
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_158246697
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 21:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zie mijn post nummer 72. Uitgaan van een andere situatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')