Zaterdag, 19:45, thuis tegen Heerenveen.quote:Op maandag 14 december 2015 15:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Geen idee tegen wie ze dan spelen, maar als dat een vroege zaterdagavond wedstrijd is, dan lijkt me dat ook niet nodig.
joa helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 december 2015 15:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dinsdagavond 20:45 is Atletico - PSV, zondagmiddag 16:45 pas PSV - Ajax. Tijd zat.
Heerenveen - Atletico - Ajax. Op een rij en alle 3 thuis. Lekker weekje.quote:Op maandag 14 december 2015 16:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zaterdag, 19:45, thuis tegen Heerenveen.
Is na drie wedstrijden wel weer ff afkick gevoel ernaquote:Op maandag 14 december 2015 17:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heerenveen - Atletico - Ajax. Op een rij en alle 3 thuis. Lekker weekje.
Met minder dan 9 punten neem ik geen genoegenquote:Op maandag 14 december 2015 17:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Atletico is uit hoorquote:Op maandag 14 december 2015 17:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Owja, is de tweede wedstrijd natuurlijk, in Maart. Nou ja, dan maakt het helemaal niet uit want die gaat toch om de baard van de Keizer.quote:
Mocht het om wat voor reden dan ook in die tweede wedstrijd nog ergens over gaan en het zo lopen zoals je schetst, dan is het in ieder geval een goede les voetbalvolwassenheid kweken.quote:Op maandag 14 december 2015 19:26 schreef XL het volgende:
Je moet tegen Atletico gewoon keihard mazzel hebben. Thuis alles op eigen helft en het onheil over je afroepen. Heb je superveel mazzel counter je er een 1-0 uit, maar 0-0 ligt meer voor de hand. Dan uit ook gewoon op 0-0 spelen, 1-0 achterkomen. Lekker achteruit blijven hangen, atletico tevreden. Zet geen druk en dan in de 83ste minuut uit een onterechte vrije trap vanuit buitenspel de 1-1 binnenkoppen. Het mooiste is dan als er uit de frustratie ook nog rode kaarten vallen en huilende spanjaarden de scheids de schuld van alles incl. het conflict palestina-israel geven.
Ik vind dat ook wel suf, dat de nummers 1 tegen de nummers 2 gaan okay, maar meteen dat voordeel qua thuis/uitspelen...quote:Op maandag 14 december 2015 22:07 schreef FL_Freak het volgende:
Ergens wel jammer dat we niet eerst uit spelen en daarna thuis. Mja
Hij heeft een gespleten persoonlijkheid. Soms zegt hij hele zinnige dingen en soms is hij gewoon stompzinnig aan het trollen.quote:
Ik vind dat jij louter zinnige dingen zegt..althans, mbt PSV dan.quote:Op maandag 14 december 2015 23:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij heeft een gespleten persoonlijkheid. Soms zegt hij hele zinnige dingen en soms is hij gewoon stompzinnig aan het trollen.
Hij doet me een beetje aan mezelf denken. #trots
Dank je. In het Feyenoord-topic denken ze anders over me.quote:Op maandag 14 december 2015 23:36 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vind dat jij louter zinnige dingen zegt..althans, mbt PSV dan.
Lastig publiek hoor, die ajacieden. Niet vergeten dat ze vroeger de besten van Rotterdam waren, en van Eindhoven. En nu is Molde dus de beste van Amsterdam. Zo'n mindfuck voor die gasten.quote:Op maandag 14 december 2015 23:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dank je. In het Feyenoord-topic denken ze anders over me.
In het Ajax-topic ook, trouwens. Terwijl ik daar toch altijd heel constructief probeer te zijn.
Wel goed dat een aantal mods het Feyenoord-topic een beetje in bescherming nemen. Daar trollen is ook gewoon echt te makkelijk. Het gaat gewoon vanzelf, omdat ze elke menig die afwijkt van die van hun meteen zo gruwelijk als een persoonlijke aanval zien.quote:Op maandag 14 december 2015 23:49 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Lastig publiek hoor, die ajacieden. Niet vergeten dat ze vroeger de besten van Rotterdam waren, en van Eindhoven. En nu is Molde dus de beste van Amsterdam. Zo'n mindfuck voor die gasten.
En Feyenoorders wantrouwen iedereen vanuit hun angst om weer te falen.
Niet jouw schuld dus.
In het Ajaxtopic kunnen ze nog wat hebben, maar de Feyenoorders trollen hier ook nauwelijks, alleen Vasion en Caland komen nog eens langs. Dusja.quote:Op maandag 14 december 2015 23:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wel goed dat een aantal mods het Feyenoord-topic een beetje in bescherming nemen. Daar trollen is ook gewoon echt te makkelijk. Het gaat gewoon vanzelf, omdat ze elke menig die afwijkt van die van hun meteen zo gruwelijk als een persoonlijke aanval zien.
Ik snap het ook wel, maar het maakt een echte discussie zo moeilijk.
Het wordt vooral episch als ze het dan gaan hebben over 'ons' en 'jullie' topic.quote:Op maandag 14 december 2015 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het Ajaxtopic kunnen ze nog wat hebben, maar de Feyenoorders trollen hier ook nauwelijks, alleen Vasion en Caland komen nog eens langs. Dusja.
quote:Op maandag 14 december 2015 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Snap niet hoe je hierover negatief kan zijn. Atleti heeft feitelijk maar één echte topspeler en dat is Griezman. Verder is het zoals altijd een superhecht collectief maar PSV heeft bewezen dat in de CL ook te kunnen zijn.
Ik vind het een prachtige loting met zeker 25 procent kans.
we vinden je wel lief hoor, maar soms sla je wat door, en blijf je te veel hangen in dezelfde grap/kritiek/trollquote:Op maandag 14 december 2015 23:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dank je. In het Feyenoord-topic denken ze anders over me.
In het Ajax-topic ook, trouwens. Terwijl ik daar toch altijd heel constructief probeer te zijn.
Doorslaan is my middle name. Badder 'doorslaan' Haring.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we vinden je wel lief hoor, maar soms sla je wat door, en blijf je te veel hangen in dezelfde grap/kritiek/troll
pun intended?quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Doorslaan is my middle name. Badder 'doorslaan' Haring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |