dat zijn mensen ook idd, en geen telefoon opnemen ook enzo... En ja morgen ah open maar vandaag wilden mensen het ook gaan etenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:20 schreef LuDann het volgende:
*streept Zoyummy box van lijstje*
Wat een deceptie als ik dat zo lees, jeutje.
[..]
Oh my. Gelukkig is de AH morgen wel open.
Ik zou echt laaiend zijn.
13 AH's open vandaag. Grootste kans op Schiphol en in A'damquote:Op vrijdag 25 december 2015 07:36 schreef gelestipjes het volgende:
Wow, dat kun je toch echt niet maken, zo laat nog meedelen dat de box niet komt. Hier in de buurt is geen enkele supermarkt open op eerste kerstdag en dat zal vast in meer regio's zo zijn, ben je mooi klaar mee dan. Zoiets zal ze vast veel klanten gaan kosten.
Ik heb dat over HelloFresh ook al eens gezegd: ze zijn zelf verantwoordelijk voor de partijen die ze inschakelen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:12 schreef Japie77 het volgende:
Het lag aan de vervoerder van de streekbox, die hebben de boel in de soep laten lopen.
Eens. Daar zit nogal een verschil ook in tussen de boxen onderling. Bij boxen met een korter lijntje zul je eerder goeie service krijgen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo'n actie en het gebrek aan oplossend vermogen (bereidheid!) kan zo'n doos heel goed de das omdoen!
Als zoiets misgaat en de medewerkers van dat bedrijf werken zich uit de naad om bij iedereen een alternatief in huis te krijgen kan dat een organisatie juist weer heel veel credit geven. Dit klinkt een beetje alsof er om 5 voor 5 iemand dacht fuck deze shit, ik ga lekker naar huis!
Das waar natuurlijk. Wie bezorgt er voor HF dan?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb dat over HelloFresh ook al eens gezegd: ze zijn zelf verantwoordelijk voor de partijen die ze inschakelen.
Geen idee, maar ik weet dat er begin dit jaar aardig wat klachten waren, waarop er door sommigen werd gezegd 'kunnen ze niks aan doen, ligt aan de vervoerder'. Laatste tijd valt het wel mee, geloof ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:15 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Das waar natuurlijk. Wie bezorgt er voor HF dan?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb dat over HelloFresh ook al eens gezegd: ze zijn zelf verantwoordelijk voor de partijen die ze inschakelen.
En een hele, hele hoop geld. Ik las al mensen die de incasso gaan tegenhouden- en terecht uiteraard.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:31 schreef agter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik koop een compleet concept. Als daar iets niet aan klopt is het het probleem van de aanbieder.
Wat een afgang van de Streekbox. Dit gaat ze klanten kosten.
volgens mij wel hoorquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:17 schreef Maraca het volgende:
Meh, m'n ananas is onrijp Gemeld bij HF en krijg de kosten van de ananas teruggestort op m'n rekening Mooie oplossing en niet zo'n ramp dat ik hem niet kan gebruiken. Zover ik weet rijpt een ananas ook niet meer nadat deze is geplukt dus helaas
Serieus? Nou ja, kan hem wel even laten staan Maar dacht op het grote internet gelezen te hebben dat een ananas niet meer rijpt nadat hij is geplukt. Hij kan wel rottenquote:
Ach, heb hem toch en staat niet in de weg. Weggooien kan altijd nogquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:28 schreef computergirl het volgende:
Ik had laatst zo'n mini die duidelijk rijper werd en lekkerder ging ruiken, maar misschien zijn die anders dan grote
Het allerergste vind ik de mensen die 'nanananana, had je maar gewoon boodschappen moeten doen!' lopen te roepen op fb. Een soort omgekeerd snobismequote:Op zaterdag 26 december 2015 15:33 schreef Piet__Piraat het volgende:
Die streekbox...ik las het verhaal vanmorgen inderdaad . Dan moet je als bedrijf heel hard aan de slag om dat nog enigszins recht te trekken na de feestdagen. Ik zou ontploft zijn als klant. Niet dat ze daar iets van gemerkt hadden, aangezien de telefoon niet opnamen
En de " er zijn wel ergere dingen in de wereld dus eet een boterham met kaas" opmerkingen word je ook moe van!quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het allerergste vind ik de mensen die 'nanananana, had je maar gewoon boodschappen moeten doen!' lopen te roepen op fb. Een soort omgekeerd snobisme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |