2e jaar niet gehaald, 3e jaar stage en daardoor niet gemaakt. Nu is het 4e jaar.quote:Op zondag 13 december 2015 19:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hoe kun je in jaar 4 nog iets van jaar 2 niet gehaald hebben.
Gaat om de hoofdfasequote:Op zondag 13 december 2015 20:00 schreef MCH het volgende:
Gaat dit om een kern/hoofdvak of is het een keuzevak?
Dan kan ik wel begrijpen dat er nu een blokkade opgelegd wordt tenzij jij zwart op wit hebt staan dat dit eerder in februari niet als probleem werd gezien.quote:Op zondag 13 december 2015 20:05 schreef faf het volgende:
[..]
2e jaar niet gehaald, 3e jaar stage en daardoor niet gemaakt. Nu is het 4e jaar.
[..]
Gaat om de hoofdfase
Dit is niet zwart op wit vastgelegd... het tentamen wat openstaat hoef ik ook maar een 4,5 te halen, niet eens 5,5... terwijl mensen met een tentamen open uit het 3e jaar wel lekker kunnen afstuderen. Een half jaar wachten is dan bizar...Vooral als je al een plek hebt.quote:Op zondag 13 december 2015 20:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan kan ik wel begrijpen dat er nu een blokkade opgelegd wordt tenzij jij zwart op wit hebt staan dat dit eerder in februari niet als probleem werd gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |