abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158220278
Begin dit jaar met mijn SLB'er afgesproken dat ik deze februari mag afstuderen (ondanks 1 tentamen open). Na druk gezoek en veel sollicitaties een zeer goede plek gevonden met een hoge vergoeding, duidelijk uiteengezette opdracht en een fijne werksfeer.

Lees ik zojuist mijn mail door: "het tentamen wat je hebt openstaan is een tweedejaars tentamen, hierdoor mag je niet afstuderen totdat je dit vak behaald hebt"

Denk dat ik zojuist een inzinking krijg, aangezien dit tentamen pas in periode 4 is. Dit zou betekenen een half jaar wachten en mijn afstudeerplek opzeggen.

Mijn OER gaf eerst aan: 180 studiepunten benodigd om af te studeren. Nu ineens "alle eerste en tweedejaarspunten dienen behaald te zijn".

Hoe dit aan te pakken / heeft iemand soortgelijke situaties meegemaakt?
pi_158220297
Examencommissie.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_158222139
Hoe kun je in jaar 4 nog iets van jaar 2 niet gehaald hebben.
5 Ferrari's op videoband!
pi_158222212
Gaat dit om een kern/hoofdvak of is het een keuzevak?
pi_158222340
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 19:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hoe kun je in jaar 4 nog iets van jaar 2 niet gehaald hebben.
2e jaar niet gehaald, 3e jaar stage en daardoor niet gemaakt. Nu is het 4e jaar.
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 20:00 schreef MCH het volgende:
Gaat dit om een kern/hoofdvak of is het een keuzevak?
Gaat om de hoofdfase
pi_158222602
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 20:05 schreef faf het volgende:

[..]

2e jaar niet gehaald, 3e jaar stage en daardoor niet gemaakt. Nu is het 4e jaar.

[..]

Gaat om de hoofdfase
Dan kan ik wel begrijpen dat er nu een blokkade opgelegd wordt tenzij jij zwart op wit hebt staan dat dit eerder in februari niet als probleem werd gezien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2015 20:17:53 ]
pi_158224435
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 20:17 schreef MCH het volgende:

[..]

Dan kan ik wel begrijpen dat er nu een blokkade opgelegd wordt tenzij jij zwart op wit hebt staan dat dit eerder in februari niet als probleem werd gezien.
Dit is niet zwart op wit vastgelegd... het tentamen wat openstaat hoef ik ook maar een 4,5 te halen, niet eens 5,5... terwijl mensen met een tentamen open uit het 3e jaar wel lekker kunnen afstuderen. Een half jaar wachten is dan bizar...Vooral als je al een plek hebt.
pi_158225235
examencommissie vragen om een uitzondering te maken?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158225740
Om tafel met je slb-er, gaat die niet akkoord dan examencommissie.
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_158226130
Je kunt ook aan de leraar vragen of je het vak nu mag afsluiten met een mondeling tentamen.
pi_158226184
Heb je de oude oer nog? Dat soort veranderingen mogen nooit direct worden ingevoerd voor huidige studenten (wel voor nieuwe), normaliter is er dan ook een overgangsregeling van kracht.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')