SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WaarDeFuckIsGeerd?WaarDeFuckIsGeerd?WaarDeFuckIsGeerd?WaarDeFuckIsGeerd?WaarDeFuckIsGeerd?WaarDeFuckIsGeerd?WaarDeFuckIsGeerd?WaarDeFuckIsGeerd?WaarDeFuckIsGeerd?WaarDeFuckIsGeerd?'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Rammen op die knop.quote:
PN aast er dan ook op als een mallequote:
Nee ik ging langzaam lapo aftellenquote:Op zondag 13 december 2015 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
PN aast er dan ook op als een malle
Waar meeten we met de praatgroep om het hier over te hebbenquote:Op zondag 13 december 2015 16:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Hoe kun je zo blij zijn terwijl Geerd gebanned is
Hmm...quote:Op zondag 13 december 2015 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar meeten we met de praatgroep om het hier over te hebben
Alleen PN geloof ikquote:Op zondag 13 december 2015 16:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
STELLETJE ONGELOVIGE!!!
ONZE MESSIAS ONZE GOD WORDT GEMARTELD EN JULLIE VECHTEN OM EEN LAPO ALS EEN STEL HONDEN OM EEN BOT!!!!?
Staat toch in de op man? Ik heb hem uit de op gehaald. Waarom hebben we het over deze dingen onze leider bloed dood.... Fuck man hebben jullie dan geen geloof meer in onze HC?quote:Op zondag 13 december 2015 16:11 schreef M4rc0 het volgende:
Sneeuw-leeuw, beetje mijn geerdpaints jatten zonder credits te verlenen
Hij is vies en engquote:
Jouw UI is te baas voor woordenquote:
Wel een beetje aan de magere kant voor onze Geerdquote:Op zondag 13 december 2015 16:17 schreef Simterklaas het volgende:
Geerd, deze dame wacht op je!
[ afbeelding ]
Geerd is niet zo kieskeurig.quote:Op zondag 13 december 2015 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een beetje aan de magere kant voor onze Geerd
De Geerd heeft gesprokenquote:Op zondag 13 december 2015 16:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd is niet zo kieskeurig.
Hij zou nu gezegd hebben:
'Zou haar doen.'
quote:Op zondag 13 december 2015 16:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd is niet zo kieskeurig.
Hij zou nu gezegd hebben:
'Zou haar doen.'
Dik zijnquote:Op zondag 13 december 2015 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een beetje aan de magere kant voor onze Geerd
Ik raad het je zwaar af man, dit is geen dag om te feesten, of zoiets te vieren.quote:Op zondag 13 december 2015 16:22 schreef DerRabbit het volgende:
Vraag me af of ik de 5.000 posts vandaag nog ga halen
Is wel pittig denk ikquote:Op zondag 13 december 2015 16:22 schreef DerRabbit het volgende:
Vraag me af of ik de 5.000 posts vandaag nog ga halen
Ik denk dat ik me maar klem ga zuipen na het werk, lijkt me een mooi eerbetoon aan Geerdquote:Op zondag 13 december 2015 16:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik raad het je zwaar af man, dit is geen dag om te feesten, of zoiets te vieren.
Hij zou het zo gewild hebben.quote:Op zondag 13 december 2015 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me maar klem ga zuipen na het werk, lijkt me een mooi eerbetoon aan Geerd
Niet op een dag, totaal. Ben geen fylax die het record probeert te verbrekenquote:
Die Fylax krijgt een stijve als ie weer hoog in de dagcijfers staatquote:Op zondag 13 december 2015 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet op een dag, totaal. Ben geen fylax die het record probeert te verbreken
Dat krijg je he als je in 10 SC post.quote:Op zondag 13 december 2015 16:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Die Fylax krijgt een stijve als ie weer hoog in de dagcijfers staat
Weet deze makker alles van !!!quote:Op zondag 13 december 2015 16:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij zou het zo gewild hebben.
Die krijgt al een paniek aanval als hij niet in de top 10 staatquote:Op zondag 13 december 2015 16:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Die Fylax krijgt een stijve als ie weer hoog in de dagcijfers staat
Een andere SC dan de Geerd-SCquote:Op zondag 13 december 2015 16:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat krijg je he als je in 10 SC post.
Oh sorry, niet gezienquote:Op zondag 13 december 2015 16:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Staat toch in de op man? Ik heb hem uit de op gehaald. Waarom hebben we het over deze dingen onze leider bloed dood.... Fuck man hebben jullie dan geen geloof meer in onze HC?
Ditquote:Op zondag 13 december 2015 16:26 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een andere SC dan de Geerd-SC__!!!!
Überhaupt ergens anders posten dan in de Geerd SCquote:Op zondag 13 december 2015 16:26 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 13 december 2015 16:26 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 december 2015 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Überhaupt ergens anders posten dan in de Geerd SC
En waarom post jij dan gewoon ook fanatiek in KLB SC? Wat is dit voor verraad?quote:Op zondag 13 december 2015 16:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Behalve de koffie SC dat is ook een plek waar onze God vertoeft.
De KSC is een semi Geerd SCquote:Op zondag 13 december 2015 16:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fanatiek? Loop er wel eens binnen..... Overigens ben jij Geerd niet. Ik hoef jou niets uit te leggen.quote:Op zondag 13 december 2015 16:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
En waarom post jij dan gewoon ook fanatiek in KLB SC? Wat is dit voor verraad?
Aan Geerd hoef je ook niets uit te leggen. Onze Geerd God is alwetend!quote:Op zondag 13 december 2015 16:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fanatiek? Loop er wel eens binnen..... Overigens ben jij Geerd niet. Ik hoef jou niets uit te leggen.
Geerd post niet in KLB SC je praat jezelf tegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 13 december 2015 16:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fanatiek? Loop er wel eens binnen..... Overigens ben jij Geerd niet. Ik hoef jou niets uit te leggen.
Waar is dan gezegd dat Geerd in KLB SC postquote:Op zondag 13 december 2015 16:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Geerd post niet in KLB SC je praat jezelf tegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paus denkt boven Geerd te staan.quote:Op zondag 13 december 2015 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan Geerd hoef je ook niets uit te leggen. Onze Geerd God is alwetend!
Maar ga dan een citaat vinden waar Geerd zegt dat we niet eens mogen posten in een andere SC Of de KLB sc specifiek? Ik bedoel jij doet een academische studie, dat doet Geerd toch ook niet?quote:Op zondag 13 december 2015 16:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Geerd post niet in KLB SC je praat jezelf tegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee doet hij niet, maar Sneeuw-Leeuw wel, terwijl hij zegt dat hij alleen in SC post waar Geerd is!!!!quote:Op zondag 13 december 2015 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar is dan gezegd dat Geerd in KLB SC post
quote:Op zondag 13 december 2015 16:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Paus denkt boven Geerd te staan.
[..]
Maar ga dan een citaat vinden waar Geerd zegt dat we niet eens mogen posten in een andere SC Of de KLB sc specifiek? Ik bedoel jij doet een academische studie, dat doet Geerd toch ook niet?
Lees je eigen quotes dan nog eensquote:Op zondag 13 december 2015 16:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb ik niet gezegd, ik heb genuanceerd dat de Geerd SC de beste is maar dat de koffie SC ook goed is, want Geerd zit daar ook. We zouden Geerd zijn vriendein de koffie SC tekort doen door hun niet te includeren bij onze God.quote:Op zondag 13 december 2015 16:30 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee doet hij niet, maar Sneeuw-Leeuw wel, terwijl hij zegt dat hij alleen in SC post waar Geerd is!!!!
Ik ben die vent rechts in dat groene gewaad, wijzend naar de mooie muurschildering.quote:Op zondag 13 december 2015 16:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kijk die baas Geerd dan zitten
[ afbeelding ]
Nee jij begrijpt het niet, jij hebt geen verstand.quote:Op zondag 13 december 2015 16:32 schreef PausNicolaas het volgende:
Sneeuw-Leeuw is aan de meth denk ik
quote:Op zondag 13 december 2015 16:32 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik ben die vent rechts in dat groene gewaad, wijzend naar de mooie muurschildering.
Ook wel een baasquote:Op zondag 13 december 2015 16:32 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik ben die vent rechts in dat groene gewaad, wijzend naar de mooie muurschildering.
Hij draagt een rood gewaad, geen groene.quote:
Hij heeft er meer dan 1quote:Op zondag 13 december 2015 16:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hij draagt een rood gewaad, geen groene.
Je bedoelt die gast die naar de deur wijstquote:Op zondag 13 december 2015 16:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 december 2015 16:37 schreef Simterklaas het volgende:
Nu te koop in elke kiosk voor ¤4,50!
[ afbeelding ]
Ja maar dat is Judas, jij wil Geerd voorbij streven en je eigen religie beginnen. Je verbuigt de woorden van onze grote Mesias. Luister kerel, wij, jij zowel ik. Wij zijn het niet eens waardig om Geerd te pijpen laat staan dat hij onze ov kaart checked. Dat zijn wij totaal niet waardig. Waan je zelf toch niet boven Geerd en ken je plek.quote:Op zondag 13 december 2015 16:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Helaasquote:Op zondag 13 december 2015 16:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet alles en iedereen is limbo
Steun Geerd en koop dit boek! Te koop in elke kiosk voor ¤4,50.quote:Op zondag 13 december 2015 16:47 schreef Scuidward het volgende:
Dankzij de veelzeggende UI van Sneeuw-Leeuw ben ik op de hoogte gebracht van de laatste status van onze hc. Dat is me toch een partijtje zuur zeg. We zullen met gepaste rouw wachten tot de parel van het perron weer tot ons is.
Zie je! Meer mensen moeten deze UI nemen, maar ze zijn bang. Het ene moment verheerlijken ze Geerd het andere moment laten ze hem vallen.quote:Op zondag 13 december 2015 16:47 schreef Scuidward het volgende:
Dankzij de veelzeggende UI van Sneeuw-Leeuw ben ik op de hoogte gebracht van de laatste status van onze hc. Dat is me toch een partijtje zuur zeg. We zullen met gepaste rouw wachten tot de parel van het perron weer tot ons is.
Ik steun Geerd liever op mijn eigen manier, door bij elke slok pils een traan weg te pinken.quote:Op zondag 13 december 2015 16:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Steun Geerd en koop dit boek! Te koop in elke kiosk voor ¤4,50.
[ afbeelding ]
Bans worden niet besproken, maar zijn welbespraaktheid op bepaalde tijdstippen zal hem wel de das om hebben gedaan is mijn vermoeden. Dat, of een onvoorziene clitslip op een van zijn foto's van ontblote dames.quote:Op zondag 13 december 2015 16:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zie je! Meer mensen moeten deze UI nemen, maar ze zijn bang. Het ene moment verheerlijken ze Geerd het andere moment laten ze hem vallen.
Bedankt broeder voor je bijdragen!
Dat wil die juist wel!quote:Op zondag 13 december 2015 16:51 schreef PausNicolaas het volgende:
Met medeleven voor Geerd zullen we vanaf nu niet meer posten in zijn Geerd SC.
Ik voer protest omdat ik een kogel zou vangen voor Geerd.quote:Op zondag 13 december 2015 16:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik steun Geerd liever op mijn eigen manier, door bij elke slok pils een traan weg te pinken.
[..]
Bans worden niet besproken, maar zijn welbespraaktheid op bepaalde tijdstippen zal hem wel de das om hebben gedaan is mijn vermoeden. Dat, of een onvoorziene clitslip op een van zijn foto's van ontblote dames.
Ik ga geen UI nemen, maar zal mijn onderschrift bijwerken n.a.v. dit ontstemmende nieuws.
Ja jij hebt het zwaar te pakken. Ik zou een zwartrijder snitchen voor Geerd.quote:Op zondag 13 december 2015 16:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik voer protest omdat ik een kogel zou vangen voor Geerd.
quote:Op zondag 13 december 2015 16:53 schreef renwan het volgende:
Oké ik heb even een extra kanon gehaald en die ga ik drinken op Geerd
Denk dat ik ben begonnen met de Geerd verheerlijking, geen idee. Maar voor ik het wist sprongen andere ook op de bandwagon. Ik geloof heilig in Geerdquote:Op zondag 13 december 2015 16:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja jij hebt het zwaar te pakken. Ik zou een zwartrijder snitchen voor Geerd.
Nee echt? Dan heb ik iemand anders in m'n hoofdquote:
Komt omdat hij prediker is van de verheerlijking van Bier en Fappen op elk tijdtip.quote:Op zondag 13 december 2015 16:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Denk dat ik ben begonnen met de Geerd verheerlijking, geen idee. Maar voor ik het wist sprongen andere ook op de bandwagon. Ik geloof heilig in Geerd
quote:Op zondag 13 december 2015 16:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet alles en iedereen is limbo
Dat geld voor beide, nu pizza betekend de volgende keer spareribs en andersomquote:Op zondag 13 december 2015 16:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Spareribs. Omdat pizza altijd nog kan.
Als je op tijd die spareribs besteld, zou ik daar voor gaan.quote:Op zondag 13 december 2015 16:55 schreef renwan het volgende:
Waarde volgelingen/profeten van Geerd, help mij eens met mijn dilemma!
Ik heb geen eten in huis en geen zin om te koken dus ik ga iets bestellen () maar weet niet wat. Aan de ene kant lust ik wel een lekkere pizza aan de andere kant klinken malse spareribs ook niet verkeerd al hebben die wel een redelijk lange bezorgtijd.
Wat zouden jullie kiezen?
Vandaag is eigenlijk een dag om te vasten man... Ik zou een pizza doen.quote:Op zondag 13 december 2015 16:55 schreef renwan het volgende:
Waarde volgelingen/profeten van Geerd, help mij eens met mijn dilemma!
Ik heb geen eten in huis en geen zin om te koken dus ik ga iets bestellen () maar weet niet wat. Aan de ene kant lust ik wel een lekkere pizza aan de andere kant klinken malse spareribs ook niet verkeerd al hebben die wel een redelijk lange bezorgtijd.
Wat zouden jullie kiezen?
Niet Limboquote:
Uiteraard, dat moet wel!quote:Op zondag 13 december 2015 16:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
Allemaal even bidden voor Geerd voor het eten he!
In het volgende deel alleen maar tietenpostsquote:Op zondag 13 december 2015 16:51 schreef PausNicolaas het volgende:
Met medeleven voor Geerd zullen we vanaf nu niet meer posten in zijn Geerd SC.
quote:Op zondag 13 december 2015 17:10 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]
Grote tieten en terwijl ze je lul in d'r mond heeft likt ze aan je ballen, topwijf
Larkin Love voor de geïnteresseerdenquote:
Dankquote:Op zondag 13 december 2015 17:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Larkin Love voor de geïnteresseerden
Toch vraag ik me af wat Geerd zou hebben gezegd want dan was het unaniem besloten toch?quote:Op zondag 13 december 2015 17:13 schreef renwan het volgende:
Tevens aangezien spareribs hebben gewonnen met 2-1 zijn het de ribben geworden
quote:Op zondag 13 december 2015 17:19 schreef renwan het volgende:
Oké dit is belachelijk. Ik zeg net dat die ribben een lange bezorgtijd hebben, ik heb ze nu al!!!!
Laatste keer in ieder geval wel, ik drink mijn Gladiator op en dan kom ik erachter!quote:
Je eigen kontje gemasseerd?quote:Op zondag 13 december 2015 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb meer nepnagels aangeraakt en foundationvlekken op mn shirt door die barbiepoppen
Meid, dat zou Geerd nooit doenquote:Op zondag 13 december 2015 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jou uitgescholden, case closed
Nee fappen is kutquote:Op zondag 13 december 2015 17:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Man man man, wil je zo graag een fapje maken op haar antwoord?
Suggereer je hier nu dat Geerd een ban heeft?quote:
Eetsmakelijk! Ik ga zo wokkenquote:Op zondag 13 december 2015 17:50 schreef renwan het volgende:
Godver belt m'n oma me op, nu eerst ribben eten
Ik ga zo spinazie eten, dan word ik net zo sterk als Geerd!!quote:Op zondag 13 december 2015 17:50 schreef renwan het volgende:
Godver belt m'n oma me op, nu eerst ribben eten
Dus nu heb je een geperforeerde maag door al die botsplinters?quote:Op zondag 13 december 2015 18:10 schreef renwan het volgende:
Die ribben waren het waard, het bot scheurde gewoon schoon uit de ribben
Mensen die nu expres niet posten zodat het lijkt alsof ze niet de hele dag in de Geerd-SC zittenquote:
quote:Op zondag 13 december 2015 19:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mensen die nu expres niet posten zodat het lijkt alsof ze niet de hele dag in de Geerd-SC zitten
Fokkers die doen alsof ze een leven hebbenquote:Op zondag 13 december 2015 19:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mensen die nu expres niet posten zodat het lijkt alsof ze niet de hele dag in de Geerd-SC zitten
Niet al je tijd verspillen aan deze SCquote:Op zondag 13 december 2015 20:29 schreef Kauai het volgende:
[..]
Fokkers die doen alsof ze een leven hebben
Nu weet je dat je hebt gefaald in je leven.quote:Op zondag 13 december 2015 20:44 schreef PausNicolaas het volgende:
Ben ineens weer in de FOK! WA gezet
Ga er zo weer uitquote:Op zondag 13 december 2015 20:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nu weet je dat je hebt gefaald in je leven.
quote:Op zondag 13 december 2015 20:44 schreef PausNicolaas het volgende:
Ben ineens weer in de FOK! WA gezet
Ja man zowat wel. T gaat alleen over drugs n sexquote:Op zondag 13 december 2015 21:00 schreef Kauai het volgende:
[..]Welke
Die met die mensen die nooit meer posten?
Ben er al uitquote:Op zondag 13 december 2015 21:00 schreef Kauai het volgende:
[..]Welke
Die met die mensen die nooit meer posten?
Huhhhhhquote:Op zondag 13 december 2015 21:32 schreef Simterklaas het volgende:
Chop, chop, chop, drup, drup, drup
quote:Op zondag 13 december 2015 18:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Smakelijk ik ben alweer half terug.
Gel elektroforese maar is al meer dan een jaar geleden dus sorry geen ideequote:Op zondag 13 december 2015 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met qPCR en gel elektroforese
Het is best sneu.quote:
Oh, laat maar zitten dan. Geen chicks zeker?quote:Op zondag 13 december 2015 21:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Het is best sneu.
30 man, waarvan 28 gebanned zijn.
Ja, 3 ofzo maar die praten toch niet.quote:Op zondag 13 december 2015 21:57 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Oh, laat maar zitten dan. Geen chicks zeker?
Waarom verbaast me deze vraag niets van jouwquote:Op zondag 13 december 2015 21:57 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Oh, laat maar zitten dan. Geen chicks zeker?
quote:Op zondag 13 december 2015 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom verbaast me deze vraag niets van jouw
Nope, anders had ik je wel toegevoegd!quote:
quote:Op zondag 13 december 2015 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope, anders had ik je wel toegevoegd!
Heb er wel ooit ingezeten, maar vond er geen reet aan!quote:
Geen ervaring hier mee hebbenquote:Op zondag 13 december 2015 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met qPCR en gel elektroforese
DM effe je nummer, dan blokken we die gelijk allemaal!quote:
Dit dus, zeg maar waar ik mn nummer heen kan dm-enquote:
Ik ben Geerd corequote:Op zondag 13 december 2015 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DM effe je nummer, dan blokken we die gelijk allemaal!
Jij moet nog door de ontgroening heen!quote:
Ik zat er eerder dan jijquote:Op zondag 13 december 2015 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij moet nog door de ontgroening heen!
Nummers kunnen naar SL, mij of Geerd Godquote:Op zondag 13 december 2015 22:08 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Dit dus, zeg maar waar ik mn nummer heen kan dm-en
Op vrijdagmiddag Geerd's tempo bijhouden tot we bij de 45ste halve liter zijn en nog overeind staan. Daarna staat er een obstakelroute op het programma dat je moet doorlopen in een 'spannende outfit' en daarna hebben we nog een verrassingsact klaar staanquote:Op zondag 13 december 2015 22:10 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik zat er eerder dan jij
Wat voor ontgroening?
45 is redelijk veel ehhquote:Op zondag 13 december 2015 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag Geerd's tempo bijhouden tot we bij de 45ste halve liter zijn en nog overeind staan. Daarna staat er een obstakelroute op het programma dat je moet doorlopen in een 'spannende outfit' en daarna hebben we nog een verrassingsact klaar staan
Ontgroening zit er dus niet in voor jouw!quote:
23 liters, dus 69 glazen bierquote:Op zondag 13 december 2015 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ontgroening zit er dus niet in voor jouw!
45 halve liters veel vinden
Echte waardige Geerd apostelen tikken dit makkelijk binnen een uurtje of drie wegquote:Op zondag 13 december 2015 22:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
23 liters, dus 69 glazen bier
Mag jij vast ook wel in mits je 10 halve liters wegklapt.quote:
Ik sta al in het lijstje van Geerds apostelen.quote:Op zondag 13 december 2015 22:23 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Mag jij vast ook wel in mits je 10 halve liters wegklapt.
Volgens mij nog niet.quote:Op zondag 13 december 2015 22:24 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik sta al in het lijstje van Geerds apostelen.
Ik sta zelfs boven jouquote:
Je hebt gelijk, jij ben apostel materiaal!quote:Op zondag 13 december 2015 22:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik sta zelfs boven jou
ONZ / Als jij volgelingen moest kiezen, wie van het FOK! forum zou je kiezen
quote:Op zondag 13 december 2015 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, jij ben apostel materiaal!
Niet in Geerd zijn lijst staanquote:Op zondag 13 december 2015 22:31 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik niet maar geerd zou t wel edit maken voor me
Help me Simterklaasquote:Op zondag 13 december 2015 22:34 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Niet in Geerd zijn lijst staan
Gefaald hebben in het leven
OMG HIER STA IK NIET INquote:Op zondag 13 december 2015 22:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik sta zelfs boven jou
ONZ / Als jij volgelingen moest kiezen, wie van het FOK! forum zou je kiezen
Ik had toen al weken niet met Geerd gepraatquote:Op zondag 13 december 2015 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik eis een deel II
Ik had toen ban.
Wrm had je ban. Ik heb ook altijd ban.quote:Op zondag 13 december 2015 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik eis een deel II
Ik had toen ban.
Ik heb nog nooit direct contact gehad met Geerd via PM of DM en ik sta erinquote:Op zondag 13 december 2015 22:44 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik had toen al weken niet met Geerd gepraat
Argument invalid
Bans worden niet besproken. Jij wil mij een ban aansmerenquote:Op zondag 13 december 2015 22:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wrm had je ban. Ik heb ook altijd ban.
Wij zijn stout
Maar volgens bronnen ben jij de lekkerding van fokquote:Op zondag 13 december 2015 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit direct contact gehad met Geerd via PM of DM en ik sta erin
Neequote:Op zondag 13 december 2015 22:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken. Jij wil mij een ban aansmeren
Jij staat natuurlijk tussen het zooitje die hij vergeten is.quote:
quote:Op zondag 13 december 2015 22:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar volgens bronnen ben jij de lekkerding van fok
Ik kan bevestigen dat deze bronnen correcte informatie hebben gegeven!quote:Op zondag 13 december 2015 22:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar volgens bronnen ben jij de lekkerding van fok
Klopt, die keer wel.quote:Op zondag 13 december 2015 22:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
En jij maar denken dat het door mij kwam
Pics of ik geloof het niet.quote:Op zondag 13 december 2015 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat deze bronnen correcte informatie hebben gegeven!
Dit is waar.quote:Op zondag 13 december 2015 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat deze bronnen correcte informatie hebben gegeven!
Newbiesquote:Op zondag 13 december 2015 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit
waarom weet ik dit niet
Nee.quote:Op zondag 13 december 2015 22:52 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Klopt, die keer wel.
Kauai
Kut TR gever
Die gaat diep danquote:
Yes, één grote stamppot op weg naar het achtereinde.quote:Op zondag 13 december 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Samen met lactobacilli en pylori
Je kan nu wel even kappen met leren lolquote:
Well, lactobacilli en pylori blijven in je maag ... Anders heb je een probleem.quote:Op zondag 13 december 2015 22:57 schreef Cassius het volgende:
[..]
Yes, één grote stamppot op weg naar het achtereinde.
Nee moet experiment uitwerken gofferdomme. Heb de ct waarden al berekendquote:Op zondag 13 december 2015 22:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je kan nu wel even kappen met leren lol
Ga nou niet stoer doenquote:
Alsof jij je nr geeft aan vreemdenquote:
DM effe je nummer, dan voeg ik je toe!quote:
Ah scheetjequote:Op zondag 13 december 2015 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
WAAROM SLUITEN JULLIE MIJ VAN ALLES BUITEN.
Omg vet leuke WA groep. Dit wordt mijn nieuwe stamgroepquote:Op zondag 13 december 2015 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DM effe je nummer, dan voeg ik je toe!
Smooth hoorquote:Op zondag 13 december 2015 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DM effe je nummer, dan voeg ik je toe!
Want jou ken ik welquote:Op zondag 13 december 2015 23:00 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Alsof jij je nr geeft aan vreemden
Dan negeren jullie dat... Fuck jongens. Paus jij hoeft echt niet meer aan te komen met dat je een apostel of zo bent.quote:Op zondag 13 december 2015 23:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
JULLIE KRIJGEN ALLEMAAL DE GROETEN VAN EEN ZEKERE CONDUCTEUR HIJ MIST JULLIE!!
quote:Op zondag 13 december 2015 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme DR heeft teringlekkere profielfoto
Heb hem net een PM gestuurdquote:Op zondag 13 december 2015 23:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wtf
De groeten van Geerd, die zijn jullie niks waard? Als hij uitlogged en dit topic bekijkt en ziet:
[..]
Dan negeren jullie dat... Fuck jongens. Paus jij hoeft echt niet meer aan te komen met dat je een apostel of zo bent.
Och, levert vast mooi vuurwerk op anders.quote:Op zondag 13 december 2015 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Well, lactobacilli en pylori blijven in je maag ... Anders heb je een probleem.
Ik heb hem vanmiddag al sterkte gewenstquote:Op zondag 13 december 2015 23:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wtf
De groeten van Geerd, die zijn jullie niks waard? Als hij uitlogged en dit topic bekijkt en ziet:
[..]
Dan negeren jullie dat... Fuck jongens. Paus jij hoeft echt niet meer aan te komen met dat je een apostel of zo bent.
Hij geeft je zijn groeten.quote:Op zondag 13 december 2015 23:04 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb hem vanmiddag al sterkte gewenst
Ik heb niet eens een pfquote:Op zondag 13 december 2015 23:04 schreef PausNicolaas het volgende:
Opso lijkt wel een downy op haar pf
Vandaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |