Mag het ook een keer? Daarvoor zat het tig jaar tegen.quote:Op zondag 13 december 2015 15:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Et zit ook niet tegen bij Feyenoord he.
Tot nu toe lijkt het of Gio goed kan opschutten!quote:
quote:Op zondag 13 december 2015 15:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Pfffff. Een slimme verdediger blokt 'm voor de tegenstander überhaupt in die positie komt, maar wat doet Arie...quote:Op zondag 13 december 2015 15:39 schreef Buitendam het volgende:
Die Jan Arie is me toch een stripfiguur
Schuld van El Ahmadiquote:Op zondag 13 december 2015 15:39 schreef Wicky15 het volgende:
Wat een lul is dat zeg![]()
En dat speelt gewoon bij Feyenoord.
Dit ja, daar komt het doorquote:Op zondag 13 december 2015 15:40 schreef Stringer het volgende:
Wat een achterlijke kutbal van El Ahmadi. Je weet dat de bal dan er overheen gaat.
Nee, rooie kaart of het niks is. Het zit niet tegenquote:Op zondag 13 december 2015 15:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Je doet maar wat je niet laten kunt zielepiet.quote:
Geen Kongolo, Baco Arie en Botteghin volgende week.quote:
Oh wauwquote:Op zondag 13 december 2015 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen Kongolo, Baco Arie en Botteghin volgende week.
Genot.
Immers in de verdediging, die kan allesquote:Op zondag 13 december 2015 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Genot.
Want? Je speelt al met 10 man als Kramer meedoet. Met 9 man spelen is toch iets te riskant.quote:
Benieuwd wie dan naast Van Beek in het centrum komt.quote:Op zondag 13 december 2015 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Genot.
Verdonk?quote:Op zondag 13 december 2015 15:43 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Benieuwd wie dan naast Van Beek in het centrum komt.
Dirkquote:Op zondag 13 december 2015 15:43 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Benieuwd wie dan naast Van Beek in het centrum komt.
Pleurt op met je Immersquote:Op zondag 13 december 2015 15:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Immers in de verdediging, die kan alles
Vermeer doet het anders wel lekkerquote:
Kenneth is een broodvoetballer.quote:Op zondag 13 december 2015 15:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vermeer doet het anders behoorlijk goed
Nou, die heeft vorig jaar ook een periode lang z'n best gedaan om Ajax aan de titel te helpenquote:Op zondag 13 december 2015 15:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vermeer doet het anders wel lekker
Nog immer ex-ajaxquote:Op zondag 13 december 2015 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kenneth is een broodvoetballer.
Rick van der Meerquote:Op zondag 13 december 2015 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Want? Je speelt al met 10 man als Kramer meedoet. Met 9 man spelen is toch iets te riskant.
Dat is elke voetballer, romanticusquote:Op zondag 13 december 2015 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kenneth is een broodvoetballer.
Misschien gewoon in de open haard?quote:Op zondag 13 december 2015 15:47 schreef Wiebeldak het volgende:
Jan Arie mag van mij deze winter al direct onder een kerstboom gelegd worden. Ik mocht die kerel toch al niet....
Kramer pakt sinds kort wel een doelpunt per wedstrijdquote:Op zondag 13 december 2015 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Want? Je speelt al met 10 man als Kramer meedoet. Met 9 man spelen is toch iets te riskant.
Ja, leuk.quote:Op zondag 13 december 2015 15:48 schreef eight het volgende:
[..]
Kramer pakt sinds kort wel een doelpunt per wedstrijd
Doorgebroken speler icm het gebrekkige IQ van Jan Ariequote:Op zondag 13 december 2015 15:58 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Schakel net pas in, wat was de reden van rode kaart?
Doorgebroken speler omtrekken.quote:Op zondag 13 december 2015 15:58 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Schakel net pas in, wat was de reden van rode kaart?
Echt hequote:Op zondag 13 december 2015 16:02 schreef H.FR het volgende:
Kuyt is wel verdomd matig in de passing zeg.
Ik gun het Vermeer welquote:Op zondag 13 december 2015 16:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kazim gaat scoren. Kazim speler vd week!
Ja, was ook zo inderdaadquote:Op zondag 13 december 2015 16:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leek erop alsof de bal nog werd aangeraakt
Ik ook. Dat zie je wel vaker. Vreemd eigenlijk.quote:Op zondag 13 december 2015 16:04 schreef Merkie het volgende:
Vind Feyenoord wel beter sinds de rode kaart eigenlijk.
Jan Arie voegt dan ook weinig toe aan het spelquote:Op zondag 13 december 2015 16:04 schreef Merkie het volgende:
Jaquote:Op zondag 13 december 2015 16:04 schreef Merkie het volgende:
Ik vind hem het hele seizoen eigenlijk al niet echt bijzonder.quote:Op zondag 13 december 2015 16:05 schreef asco het volgende:
[..]
Zeker niet zijn beste optreden vandaag.
Mja, Kazim is beter met de onmogelijke ballen hèquote:Op zondag 13 december 2015 16:08 schreef Merkie het volgende:
Waarom niet afleggen op Kazim? Leeg doel.
quote:Op zondag 13 december 2015 16:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha ik zal maar niet typen wat ik net zei
Ja, waarom probeert 'ie het nogquote:
Tegen Sevillaquote:
Dat is hetgeen wat ik net bedoelde. Als je niet beter wist zou je zeggen dat Feyenoord geen kampioen mag worden en de spelers de opdracht meekrijgen Ajax/PSV niet in te halen. ELKE keer weer.quote:Op zondag 13 december 2015 16:12 schreef WethouderHekking het volgende:
Willen ze niet winnen of zo. kolere.
Goh... Zou je denken?quote:Op zondag 13 december 2015 16:15 schreef Wicky15 het volgende:
Vanaf nu moeten we er gewoon alles aan doen om alles te gaan winnen.
Duh. Maar hier moeten ze zich echt niet tevreden mee stellen na de uitslagen van PSV en Ajax, 1 puntje.quote:
Gezien het feit dat Feyenoord zelden of nooit weet te profiteren, kan ik heel goed leven met een gelijkspel. Loop je tenminste 1 punt in op Ajax.quote:Op zondag 13 december 2015 16:15 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Duh. Maar hier moeten ze zich echt niet tevreden mee stellen na de uitslagen van PSV en Ajax, 1 puntje.
Tja, maar als je met 10 man staat is het dan wel weer netjes. Of iig niet heel slechtquote:Op zondag 13 december 2015 16:15 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Duh. Maar hier moeten ze zich echt niet tevreden mee stellen na de uitslagen van PSV en Ajax, 1 puntje.
Feyenoord was de 2e helft gewoon de betere. Alleen wederom 0,0 scorend vermogenquote:Op zondag 13 december 2015 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, maar als je met 10 man staat is het dan wel weer netjes. Of iig niet heel slecht
Gas is kleurloosquote:Op zondag 13 december 2015 16:18 schreef asco het volgende:
Aan die Kazim heb je niks maarja gas is groen.
Wat gaan ze nog een hoop klappen krijgen in uitwedstrijden.quote:Op zondag 13 december 2015 16:16 schreef Sloggi het volgende:
Kop op jongens. We hebben het nu weer in eigen hand.
Feyenoord heeft vandaag gewoon enorm geluk gehad. Onterecht geen pingel tegen & Groningen die niet wist te scoren.quote:
Dat is waar, maar toch ook nog wel veel kansen op 1-2 gehad hoor. Het is niet zo dat we nou mazzelen met 1-1.quote:Op zondag 13 december 2015 16:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
Toch blij met die ene punt. Had zo 2-1 kunnen zijn
Vilhena en Kuyt missen toch ook open kansen.quote:Op zondag 13 december 2015 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord heeft vandaag gewoon enorm geluk gehad. Onterecht geen pingel tegen & Groningen die niet wist te scoren.
Groningen had anders ook genoeg kansen op de voorsprong. Dus wat dat betreft ging het redelijk gelijk op.quote:Op zondag 13 december 2015 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vilhena en Kuyt missen toch ook open kansen.
Daarom. Gelijkspel is gewoon een terechte afspiegeling van de wedstrijd als je het mij vraagt.quote:Op zondag 13 december 2015 16:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Groningen had anders ook genoeg kansen op de voorsprong. Dus wat dat betreft ging het redelijk gelijk op.
Waar de fuck heb je het over?quote:Op zondag 13 december 2015 16:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
De KNVB maar weer een bedankje sturen voor die punt.
Nee, maar puur vanwege de pingel die gegeven had moeten worden. Verder wel jaquote:Op zondag 13 december 2015 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom. Gelijkspel is gewoon een terechte afspiegeling van de wedstrijd als je het mij vraagt.
Geen pingel tegen.quote:Op zondag 13 december 2015 16:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over?Feyenoord krijgt nota bene een rode kaart
Groningen had wel een penalty moeten krijgen natuurlijk. Maar die opmerking van TweeGrolsch is een beetje overdrevenquote:Op zondag 13 december 2015 16:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over?Feyenoord krijgt nota bene een rode kaart
Ik vind dat soort momenten altijd maar discutabel. Geen idee waar Nelom dan zijn handen moet houden.quote:Op zondag 13 december 2015 16:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, maar puur vanwege de pingel die gegeven had moeten worden. Verder wel ja
Naast/achter zijn lichaam. Nu beweegt die naar de bal toe.quote:Op zondag 13 december 2015 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat soort momenten altijd maar discutabel. Geen idee waar Nelom dan zijn handen moet houden.
Niet als een volleyballer richting de bal. Da's niet zo moeilijk. IMO geen enkele discussie waard & 100% pingel.quote:Op zondag 13 december 2015 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat soort momenten altijd maar discutabel. Geen idee waar Nelom dan zijn handen moet houden.
Tevreden zijn.quote:Op zondag 13 december 2015 16:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Oké, heel slecht maar ik heb de wedstrijd moeten missen. Moeten we tevreden zijn met een punt of had er meer ingezeten?
Had meer ingezeten.quote:Op zondag 13 december 2015 16:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Oké, heel slecht maar ik heb de wedstrijd moeten missen. Moeten we tevreden zijn met een punt of had er meer ingezeten?
Had meer ingezeten gezien overmacht tweede helft.quote:Op zondag 13 december 2015 16:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Was wel een penal, maar hij draait juist weg hoor.quote:Op zondag 13 december 2015 16:27 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Naast/achter zijn lichaam. Nu beweegt die naar de bal toe.
Beiden.quote:Op zondag 13 december 2015 16:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Beide.quote:Op zondag 13 december 2015 16:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Met 11 man hadden we wel gewonnen denk ik. Tweede helft met 10 man waren we beter dan Groningen, eerste helft echt een schande. Terecht rode kaart natuurlijk, Jan Arie.quote:Op zondag 13 december 2015 16:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dan nog had hij zijn armen ergens anders moeten hebben...quote:Op zondag 13 december 2015 16:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Was wel een penal, maar hij draait juist weg hoor.
Hm, oké. Ik ben vooral teleurgesteld dat we niet gelijk gekomen zijn met Ajax.quote:Op zondag 13 december 2015 16:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Met 11 man hadden we wel gewonnen denk ik. Tweede helft met 10 man waren we beter, eerste helft echt een schande. Terecht rode kaart natuurlijk, Jan Arie.
Daarom zeg ik: was wel een penal.quote:Op zondag 13 december 2015 16:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan nog had hij zijn armen ergens anders moeten hebben...
Maar goed, de pingel is niet gegeven
Ik denk dat Feyenoord in de Kuip m wel had gekregenquote:Op zondag 13 december 2015 16:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: was wel een penal.
Maar goed, zo worden ze wel vaker niet gegeven.
Donderdag eerst nog mét Kongolo.. Zal dan Beek/Kongolo centrum en Nelom op links worden lijkt me. Zondag.. zullen we donderdag wel zien aan wie er op de bank zit.quote:Op zondag 13 december 2015 16:30 schreef Pascalus het volgende:
Hoe gaat Gio spelen zonder Arie, Terence en Bottegod?
Ben ik niet helemaal mee eens. Ken de regels verder niet, maar volgens mij is het pas hands als door je armen of handen het schot van richting veranderd wordt. In zoverre dat als jij een handeling maakt waarop te zien is dat je je armen in je torso gedeelte houdt, zoals het geval was, kun je het moeilijk hands noemen. Als je zoals jij zegt je armen achter je rug doet, verlies je sowieso al het evenwicht wat ten koste gaat van het verdedigen vaak. Dat is hoe ik het zie.quote:Op zondag 13 december 2015 16:27 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Naast/achter zijn lichaam. Nu beweegt die naar de bal toe.
Nee. De regel schijnt te zijn dat het doelpunt op naam komt van degene die schoot, als de bal er toch ingegaan zou zijn zonder dat deze van richting verandert was.quote:Op zondag 13 december 2015 16:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Krijgt Kuijt die goal serieus op zijn naam?Duidelijke eigen goal lijkt me.
Die bal was er toch ook wel in gegaan als Hateboer hem niet had aangeraakt? Dan hoort ie dus gewoon op naam van Kuyt te komen.quote:Op zondag 13 december 2015 16:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Krijgt Kuijt die goal serieus op zijn naam?Duidelijke eigen goal lijkt me.
Feyenoord was sowieso de bovenliggende partij in de tweede helft.quote:
Ik meende:quote:Op zondag 13 december 2015 16:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal mee eens. Ken de regels verder niet, maar volgens mij is het pas hands als door je armen of handen het schot van richting veranderd wordt. In zoverre dat als jij een handeling maakt waarop te zien is dat je je armen in je torso gedeelte houdt, zoals het geval was, kun je het moeilijk hands noemen. Als je zoals jij zegt je armen achter je rug doet, verlies je sowieso al het evenwicht wat ten koste gaat van het verdedigen vaak. Dat is hoe ik het zie.
Ik vind het prima hoor, maar het zit Kuijt dit jaar niet tegenquote:Op zondag 13 december 2015 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee. De regel schijnt te zijn dat het doelpunt op naam komt van degene die schoot, als de bal er toch ingegaan zou zijn zonder dat deze van richting verandert was.
Je krijgt alleen rood voor hands als je een directe scoringskans ontneemt.quote:Op zondag 13 december 2015 16:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik meende:
- Duidelijk expres met de hand spelen = hands -> altijd geel, soms rood.
- Hinderlijk de bal tegen de hand krijgen = hands -> nooit rood, soms geel.
Tja, als de bal niet van richting was verandert, zou die er ook ingegaan zijn. Dus wat dat betreft...quote:Op zondag 13 december 2015 16:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor, maar het zit Kuijt dit jaar niet tegen
Denk niet dat ze dat nog durven, voorlopig.quote:Op zondag 13 december 2015 16:37 schreef Pascalus het volgende:
Kuyt dus speler van de week bij VI want gescoord.
Dit was gewoon een goal van Kuyt. Als die bal niet opzettelijk van richting wordt veranderd, dan krijg je alsnog de goal. Al gaat het snel of langzaam, diegene die schiet tussen de palen krijgt de goal.quote:Op zondag 13 december 2015 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee. De regel schijnt te zijn dat het doelpunt op naam komt van degene die schoot, als de bal er toch ingegaan zou zijn zonder dat deze van richting verandert was.
Ze kunnen 'm niet aan de grasmeester van Groningen geven denk ik.quote:Op zondag 13 december 2015 16:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat nog durven, voorlopig.
Wel aan Vermeerquote:Op zondag 13 december 2015 16:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ze kunnen 'm niet aan de grasmeester van Groningen geven denk ik.
Was de fout van El Ahmadi. Die helemaal dramatisch was.quote:Op zondag 13 december 2015 16:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gelukkig moeten missen, deze pot. Jan-Arie...Jan-Arie...
Waarom in godesnaam dat ge-baco heel de tijd?quote:Op zondag 13 december 2015 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Baco-Arie is er zondag gewoon weer bij toch? Dus donderdag Nelom - Kongolo en zondag Nelom - Baco denk ik. Want lijkt me niet dat ie langer dan 1 potje geschorst wordt
El Ahmadi deze wedstrijdquote:Op zondag 13 december 2015 16:44 schreef Pascalus het volgende:
Dat schot van El Ahmadi in de tweede helft .![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Als je je handen op een natuurlijke wijze langs je lichaam hebt en de bal komt er tegenaan is het ook een penalty. Dan hoeft de hand niet eens per se naar de bal te gaan. Dat was in dit geval ook zo, dus een penalty. Hoe Nelom ( volgens mij) zijn armen had kan als onnatuurlijk worden beschouwdquote:Op zondag 13 december 2015 16:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal mee eens. Ken de regels verder niet, maar volgens mij is het pas hands als door je armen of handen het schot van richting veranderd wordt. In zoverre dat als jij een handeling maakt waarop te zien is dat je je armen in je torso gedeelte houdt, zoals het geval was, kun je het moeilijk hands noemen. Als je zoals jij zegt je armen achter je rug doet, verlies je sowieso al het evenwicht wat ten koste gaat van het verdedigen vaak. Dat is hoe ik het zie.
Bedankt, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 13 december 2015 16:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het is een cliché nummer 1 maar met aan een gelijkspel heb je eigenlijk nooit wat. Het is leuk voor het moreel, maar ondertussen mis je gewoon de kans om gelijk te komen met Ajax.
Graag gedaan.quote:Op zondag 13 december 2015 16:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Bedankt, zo had ik het nog niet bekeken.
Maar dan precies andersom??quote:Op zondag 13 december 2015 16:45 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Nee. Als je je handen op een natuurlijke wijze langs je lichaam hebt en de bal komt er tegenaan is het ook een penalty. Dan hoeft de hand niet eens per se naar de bal te gaan. Dat was in dit geval ook zo, dus een penalty. Hoe Nelom ( volgens mij) zijn armen had kan als onnatuurlijk worden beschouwd
Doe er maar lekker sarastisch over. Dit kan en mag gvd niet, en dit hoort Gio ook niet te pikken.quote:Op zondag 13 december 2015 16:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Bedankt, zo had ik het nog niet bekeken.
In de winterstop verhuren/verkopen aan FC Twente ofzo. Voldoet simpelweg niet aan het niveau dat Feyenoord na hoort te streven.quote:
Ik heb de wedstrijd dus niet gezien maar zelfs als we van een 3-0 achterstand nog op 3-3 waren gekomen was ik teleurgesteld geweest.quote:Op zondag 13 december 2015 16:49 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Doe er maar lekker sarastisch over. Dit kan en mag gvd niet, en dit hoort Gio ook niet te pikken.
Vilhena ook weer waardeloos zag ik net. We komen dus toch weer tekort op het middenveld dit jaar. Met Simon hadden we gewonnen denk je?quote:Op zondag 13 december 2015 16:50 schreef Roland010 het volgende:
[..]
In de winterstop verhuren/verkopen aan FC Twente ofzo. Voldoet simpelweg niet aan het niveau dat Feyenoord na hoort te streven.
Los van de wedstrijd zelf, ik ben sowieso teleurgesteld met alles minder dan 3 punten.quote:Op zondag 13 december 2015 16:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd dus niet gezien maar zelfs als we van een 3-0 achterstand nog op 3-3 waren gekomen was ik teleurgesteld geweest.
Indeed. Ben er kapot van.quote:Op zondag 13 december 2015 16:52 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Los van de wedstrijd zelf, ik ben sowieso teleurgesteld met alles minder dan 3 punten.
Als er vandaag scouts van geïnteresseerde clubs aanwezig waren voor Vilhena, mag je geld gaan toegeven als je er in de winterstop vanaf wilt.quote:Op zondag 13 december 2015 16:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vilhena ook weer waardeloos zag ik net. We komen dus toch weer tekort op het middenveld dit jaar.
Dat is natuurlijk wat makkelijk, want die heeft ook voldoende wedstrijden gespeeld waarin ie bijna onzichtbaar was (en andersom Vilhena prima wedstrijden/invalbeurten). Maar ik denk dat je zeker wel meer kans had gehad met hem erbij ja.quote:Met Simon hadden we gewonnen denk je?
Het was ook meer een vraagquote:Op zondag 13 december 2015 16:58 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Als er vandaag scouts van geïnteresseerde clubs aanwezig waren voor Vilhena, mag je geld gaan toegeven als je er in de winterstop vanaf wilt.Middenveld is gewoon echt drama verder ja.
[..]
Dat is natuurlijk wat makkelijk, want die heeft ook voldoende wedstrijden gespeeld waarin ie bijna onzichtbaar was (en andersom Vilhena prima wedstrijden/invalbeurten). Maar ik denk dat je zeker wel meer kans had gehad met hem erbij ja.
Van Beek hief (weer eens) buitenspel op, als ik het goed zag. Of Karsdorp, 1 van die 2.quote:Op zondag 13 december 2015 17:04 schreef truedestiny het volgende:
Ik snap de haat hier niet op Arietje. Zonder zijn overtreding was het sowieso 1-2 geworden. 3 Groningen spelers liepen op de keeper af
Ja he. Groningenquote:Op zondag 13 december 2015 17:06 schreef Slobeend het volgende:
Het uitvak bracht nog enige sfeer in de verder kille Euroborg.
Ja. Kongolo en J-A. En Botteghin geblesseerd. Wordt Verdonk dus.quote:
Irritant kutventje, die moet je volgens mij ook niet in je elftal willen.quote:Op zondag 13 december 2015 17:19 schreef Paradis het volgende:
[..]
Ja. Kongolo en J-A. En Botteghin geblesseerd. Wordt Verdonk dus.
Was het je moeder op zijn hotelkamertje of wat zit je precies dwars?quote:Op zondag 13 december 2015 17:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Irritant kutventje, die moet je volgens mij ook niet in je elftal willen.
Mwoa, Jan-Arie zag er toch echt neit best uit hoor.. liet zijn man lopen, liep er vervolgens achteraan, komt aan de verkeerde kant uit, en houdt hem beet in plaats van dat ie een sliding inzet. En met hoe de 2e helft startte was zelfs 2-1 gunstiger geweest dan 1-1 en 10 man (met kans op een vrij trap-goal).quote:Op zondag 13 december 2015 17:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van Beek hief (weer eens) buitenspel op, als ik het goed zag. Of Karsdorp, 1 van die 2.
domme onzin, die kans die Vilhenna kreeg was moeilijker dan het eruit zag, weinig voetballers hadden die kans gemaakt...quote:Op zondag 13 december 2015 16:58 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Als er vandaag scouts van geïnteresseerde clubs aanwezig waren voor Vilhena, mag je geld gaan toegeven als je er in de winterstop vanaf wilt.Middenveld is gewoon echt drama verder ja.
[..]
Dat is natuurlijk wat makkelijk, want die heeft ook voldoende wedstrijden gespeeld waarin ie bijna onzichtbaar was (en andersom Vilhena prima wedstrijden/invalbeurten). Maar ik denk dat je zeker wel meer kans had gehad met hem erbij ja.
quote:
quote:Op zondag 13 december 2015 16:45 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Nee. Als je je handen op een ONnatuurlijke wijze langs je lichaam hebt en de bal komt er tegenaan is het ook een penalty. Dan hoeft de hand niet eens per se naar de bal te gaan. Dat was in dit geval ook zo, dus een penalty. Hoe Nelom ( volgens mij) zijn armen had kan als onnatuurlijk worden beschouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |