Ik vind het echt schandalig. Maar ja wat moet je dan? Het is zo karig om alle kleine kipstukken na te gaan tellen maar ja als ze het zelf verneuken moet je wel. En je kan ook lastig achteraf teruggaan.quote:
Maar ik vind die kip wel lekker, kweenie hoe ze dat doen maar gvd man die kfc kip is echt masterlijkquote:Op zondag 13 december 2015 13:09 schreef Koelkastdier het volgende:
wees blij man, hoef je niet nog meer van die gore tyfuszooi door je strot te douwen
Naja de laatste 3 keer dat ik er het afgelopen halfjaar geweest ben of zo. Ik werp meestal een snelle blik maar die filetbites zitten in zo'n doos dan kan je niet makkelijk tellen hoeveel erinzitten. Volgende keer dus gewoon de handrem erop laten en alles stuk voor stuk 1 voor 1 gaan natellenquote:Op zondag 13 december 2015 13:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het gebeurt keer op keer maar toch kom je terug?
Blijf er dan gewoon wegquote:Op zondag 13 december 2015 13:12 schreef Baas_bas het volgende:
Naja de laatste 3 keer dat ik er het afgelopen halfjaar geweest ben of zo.
Ja en ik had er ook nog een extra mayo bij besteldquote:
Maar ik wil die kip hebben. Mits het in de aantallen komt waarvoor ik betaal.quote:
Hoezo bestel je er sws mayo bij als je het mee naar huis neemtquote:Op zondag 13 december 2015 13:13 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja en ik had er ook nog een extra mayo bij besteldterwijl er al 2 gratis bijzaten. Zaten er uiteindelijk 4 mayo's bij. Wtf moet ik met zoveel mayo dan? 13 euro of zo bij elkaar neergeteld en dan krijg je te weinig filetbites en mis je een kippenpoot. Ja dat is het geld niet waard zo. Hele zondag verpest
ik keek er zo naar uit
![]()
Je bent drie keer op rij gefucked en toch kom je terugquote:Op zondag 13 december 2015 13:14 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Maar ik wil die kip hebben. Mits het in de aantallen komt waarvoor ik betaal.
Dat is een goed punt idd, meestal eet ik het in de auto op maar vandaag wilde ik het mee naar huis nemen. Had ik dus niet echt over nagedacht. Maar die mayo boeit me niet zo, het is de kip die mist wat mij raaktquote:Op zondag 13 december 2015 13:15 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Hoezo bestel je er sws mayo bij als je het mee naar huis neemt
Ja het is schandalig dat ik er niet van geleerd heb en ik andere mensen vertrouw. Ik ga ze volgende keer echt stuk voor stuk natellen.quote:Op zondag 13 december 2015 13:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent drie keer op rij gefucked en toch kom je terug
Zou jou ook wel als klant willen hebben.
Er is ook niet echt een goed alternatief als dat is waar je zin in hebtquote:Op zondag 13 december 2015 13:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent drie keer op rij gefucked en toch kom je terug
Zou jou ook wel als klant willen hebben.
Soms ben ik wel jaloers op die Amerikanen die echt 10 soorten KFC's hebben. Maar ja ben bang dat met zoveel keus je ook vaak ongezond gaat eten. Je moet deze shit niet iedere week eten eigenlijkquote:Op zondag 13 december 2015 13:17 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Er is ook niet echt een goed alternatief als dat is waar je zin in hebt
Of je eet iets nuttigs naast saladequote:Op zondag 13 december 2015 13:29 schreef Etsu het volgende:
Of je gaat gewoon aan een gezonde, zelfgemaakte salade in plaats van dit soort vieze troep.
TS is dik.
Je kan kipblokjes in de salade doen, ook kip en gezonder dan KFCtroep.quote:Op zondag 13 december 2015 13:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Of je eet iets nuttigs naast salade
Nee m'n lichaamsgewicht is goed. Maar af en toe iets ongezonds eten mag. Anders is het leven zo stom.quote:Op zondag 13 december 2015 13:29 schreef Etsu het volgende:
Of je gaat gewoon aan een gezonde, zelfgemaakte salade in plaats van dit soort vieze troep.
TS is dik.
quote:Op zondag 13 december 2015 13:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb dus altijd dat er een hotwing te veel in zit
Sorry bro. Maar dat meisje vind mij leuk en zulckxquote:Op zondag 13 december 2015 13:34 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Nee m'n lichaamsgewicht is goed. Maar af en toe iets ongezonds eten mag. Anders is het leven zo stom.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |