Angst?quote:Op zondag 13 december 2015 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom 3-4-3 trouwens tegen zo'n aanvallende ploeg als Utrecht?
4-4-2.quote:Op zondag 13 december 2015 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom 3-4-3 trouwens tegen zo'n aanvallende ploeg als Utrecht?
Het is inderdaad angst dat je met een verdediger minder gaat spelen.quote:
Je komt wat nerveus over...quote:Op zondag 13 december 2015 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is inderdaad angst dat je met een verdediger minder gaat spelen.
Wat een hemeltergend domme opmerking.
Ik dacht dat die motoren in Orange Country werden gemaakt. Voel je pijn.quote:Op zondag 13 december 2015 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vroeger dacht ik dat het Derby Country was.
Nee, ik kan slecht tegen domme opmerkingen. Dat staat compleet niet in verband met nerveus zijn.quote:
Maar je bent wel een beetje nerveus ofniequote:Op zondag 13 december 2015 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik kan slecht tegen domme opmerkingen. Dat staat compleet niet in verband met nerveus zijn.
Ik tril alleen als Ajax tegen PSV of Feyenoord speelt.quote:Op zondag 13 december 2015 12:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je bent wel een beetje nerveus ofnie
Liever een aanvallend systeem dan dat we naar het ultradefensieve Ajax kijken.quote:Op zondag 13 december 2015 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Indekken FC doet Stijn niet aan.
Younes vind ik doorgaans gewoon onzichtbaar. Fischer speelt juist heel opvallend, maar ook vaak in negatieve zin.quote:Op zondag 13 december 2015 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het juist wel mooi, dat 3-4-3. Alleen jammer dat Fischer niet speelt, vind Younes nog zwakker atm.
Van Fischer weet je wat hij kan. Hij heeft het vermogen, nou ja, capaciteiten om vanuit het niets iets moois te doen. Younes is de afgelopen weken zo zwak aan de bal. Hij neemt hem aan om vervolgens zes pirouettes te maken voordat hij op een falende wijze de bal afspeelt.quote:Op zondag 13 december 2015 12:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Younes vind ik doorgaans gewoon onzichtbaar. Fischer speelt juist heel opvallend, maar ook vaak in negatieve zin.
Waarom speelt Bergwijn eigenlijk nooit in de basis?quote:Op zondag 13 december 2015 12:24 schreef tompsv18 het volgende:
Raar dat megatalent Van de Beek niet speelt.
Waarvan akte Sunri5e.quote:Op zondag 13 december 2015 12:24 schreef tompsv18 het volgende:
Raar dat megatalent Van de Beek niet speelt.
Omdat hij net 18 is en PSV begrijpt dat je jongens van die leeftijd niet meteen in het eerste pleurt.quote:Op zondag 13 december 2015 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom speelt Bergwijn eigenlijk nooit in de basis?
#durftevragen
Omdat Cocuquote:Op zondag 13 december 2015 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom speelt Bergwijn eigenlijk nooit in de basis?
#durftevragen
twitter:vdsar1970 twitterde op zondag 13-12-2015 om 12:00:28Teleurstellend en niet te begrijpen dat wij als bestuur en fans vandaag niet in Utrecht welkom zijn. Thuis op de bank @FOXSportsnl. #utraja reageer retweet
Serero speelt, dat is geen geldig excuus.quote:Op zondag 13 december 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En mogen wij dan geen excuus hebben voor de bankplaats van Donny?
Van Der Sar is een complete actquote:Op zondag 13 december 2015 12:27 schreef Sunri5e het volgende:
Sensatiezoeker Flappie op Twitter. Het Ajaxbestuur was gewoon welkom in Utrecht![]()
Zal hij weer op zijn lip zitten te bijten achter de tv?twitter:vdsar1970 twitterde op zondag 13-12-2015 om 12:00:28Teleurstellend en niet te begrijpen dat wij als bestuur en fans vandaag niet in Utrecht welkom zijn. Thuis op de bank @FOXSportsnl. #utraja reageer retweet
Wel een professionele foto voor een directeur van Ajaxquote:Op zondag 13 december 2015 12:27 schreef Sunri5e het volgende:
Sensatiezoeker Flappie op Twitter. Het Ajaxbestuur was gewoon welkom in Utrecht![]()
Zal hij weer op zijn lip zitten te bijten achter de tv?twitter:vdsar1970 twitterde op zondag 13-12-2015 om 12:00:28Teleurstellend en niet te begrijpen dat wij als bestuur en fans vandaag niet in Utrecht welkom zijn. Thuis op de bank @FOXSportsnl. #utraja reageer retweet
Even in termen van De Boer denken:quote:Op zondag 13 december 2015 12:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Serero speelt, dat is geen geldig excuus.
Wat een treurige vent.quote:Op zondag 13 december 2015 12:27 schreef Sunri5e het volgende:
Gewoon een selfie met zijn soonquote:Op zondag 13 december 2015 12:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel een professionele foto voor een directeur van Ajax
Leuke spelers vaak maar walgelijke fans.quote:Op zondag 13 december 2015 12:31 schreef Tchock het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik eigenlijk best een hekel aan FC Utrecht heb.
Hij is toch nog stagiair?quote:Op zondag 13 december 2015 12:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel een professionele foto voor een directeur van Ajax
En dat voor DE WEDSTRIJD VAN HET JAAR.quote:Op zondag 13 december 2015 12:31 schreef Grifte het volgende:
De drie overgebleven zijdes zitten nog niet eens vol
Ik vind ze wel lief, ze doen het vaak goed tegen Ajaxquote:Op zondag 13 december 2015 12:31 schreef Tchock het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik eigenlijk best een hekel aan FC Utrecht heb.
Daar bestaat vast een filmpje over op Youtubequote:Op zondag 13 december 2015 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is de Bunnikside verkleed als stoeltje?
In het verlengde hiervan:quote:Op zondag 13 december 2015 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke spelers vaak maar walgelijke fans.
PSV 4-3 Feyenoord op plek drie.quote:Op zondag 13 december 2015 12:32 schreef tompsv18 het volgende:
Utrecht - Ajax 6-4 was na PSV - Feyenoord 10-0 de leukste Eredivisie-wedstrijd van de afgelopen 5 jaar.
Als stagiair werk je gewoon mee, dus heb je ook zo je werkzaamheden. In zijn functie zijn dat blijkbaar de sponsorcontracten.quote:Op zondag 13 december 2015 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een stagiair die al sponsorcontracten sluit, aha.
Ik vond die pot waar Gouriye gekke dingen deed nog iets leuker.quote:Op zondag 13 december 2015 12:32 schreef tompsv18 het volgende:
Utrecht - Ajax 6-4 was na PSV - Feyenoord 10-0 de leukste Eredivisie-wedstrijd van de afgelopen 5 jaar.
PSV - Twente 2-6 en PSV - Vitesse 2-6 waren ook wel fijn.quote:Op zondag 13 december 2015 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV 4-3 Feyenoord op plek drie.
HER 6-3 HEE?quote:Op zondag 13 december 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond die pot waar Gouriye gekke dingen deed nog iets leuker.
Ja.quote:
Alleen uit chauvinistisch oogpunt die eerste, zat nul spanning in.quote:Op zondag 13 december 2015 12:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV - Twente 2-6 en PSV - Vitesse 2-6 waren ook wel fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2015 12:35 schreef FL_Freak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
foxsports.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
foxsports.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
eredivisielive.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Balans.quote:Op zondag 13 december 2015 12:38 schreef Brammess het volgende:
Gudelj staat daar ook verschrikkelijk gepositioneerd
Ze zijn bang dat de ANWB hun anders niet ziet?quote:Op zondag 13 december 2015 12:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
Iemand moet me toch eens uitleggen waarom Ajax in deze tenues speelt. Hebben de supporters daar echt totaal geen inspraak in gehad?
quote:Op zondag 13 december 2015 12:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:jongens ze zeggen dat ik moet betalen, waarom is het niet gratis?quote:
Omdat ze je gezicht hebben gezien? Hier is het wel gratis namelijk...quote:Op zondag 13 december 2015 12:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
jongens ze zeggen dat ik moet betalen, waarom is het niet gratis?
Geest van de wedstrijdquote:Op zondag 13 december 2015 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is geel, maar niet als het Utrecht - Ajax is. Dan gelden er andere wetten en regels.
Haal die eierschaal eens van je hoofd!1!1!!!quote:Op zondag 13 december 2015 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is geel, maar niet als het Utrecht - Ajax is. Dan gelden er andere wetten en regels.
Gozubuyuk houdt van mannelijk voetbalquote:Op zondag 13 december 2015 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2015 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haal die eierschaal eens van je hoofd!1!1!!!
Ik ben een officiële hetze begonnen tegen de bond die ons voetballand kapot maakt.quote:Op zondag 13 december 2015 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gozubuyuk houdt van mannelijk voetbal
Ik denk dat het niet alleen de KNVB is die het niveau in Nederland heeft doen kelderen, maar helpen doen ze idd nietquote:Op zondag 13 december 2015 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een officiële hetze begonnen tegen de bond die ons voetballand kapot maakt.
Ooit geweest dan? Paar bekertjes gewonnen maar dat is het ook wel. Zijn ze uberhaupt ooit al eens hoger dan vijfde geeindigd?quote:Op zondag 13 december 2015 12:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het stadion is echt halfleeg. Stelt geen reet meer voor dat Utrecht.
Misschien zelfs niveautje PEC...quote:Op zondag 13 december 2015 12:45 schreef tompsv18 het volgende:
Ayoub kan wel een stapje hogerop aan denk ik, Vitesse ofzo.
Ja.quote:Op zondag 13 december 2015 12:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ooit geweest dan? Paar bekertjes gewonnen maar dat is het ook wel. Zijn ze uberhaupt ooit al eens hoger dan vijfde geeindigd?
Twente.quote:Op zondag 13 december 2015 12:45 schreef tompsv18 het volgende:
Ayoub kan wel een stapje hogerop aan denk ik, Vitesse ofzo.
Dat zal niet veel gebeurd zijn.quote:
Ik heb een tijd in dat stadion gewerkt... Best leuk aan de binnenkant.quote:Op zondag 13 december 2015 12:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ooit geweest dan? Paar bekertjes gewonnen maar dat is het ook wel. Zijn ze uberhaupt ooit al eens hoger dan vijfde geeindigd?
ooooh snapquote:Op zondag 13 december 2015 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente.
Oh wacht je zei hogerop.
Laten we Twente maar even rusten. Ze hebben het al zo zwaar.quote:Op zondag 13 december 2015 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente.
Oh wacht je zei hogerop.
Die kijken wel uit sinds de bekerwedstrijd in 2012.quote:Op zondag 13 december 2015 12:46 schreef tompsv18 het volgende:
Matige sfeer voor de wedstrijd van het jaar
Doe dit maar niet meer.quote:
Lol ja, ik ben 2 weken geleden nog geweest naar Utrecht-Heracles. Maar toen viel het me al op dat je de Bunnikside bijna niet hoorde. Stelde echt helemaal niets voor.quote:Op zondag 13 december 2015 12:44 schreef Dven het volgende:
[..]
sws maar een kut stadion vind ik.quote:Op zondag 13 december 2015 12:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Lol ja, ik ben 2 weken geleden nog geweest naar Utrecht-Heracles. Maar toen viel het me al op dat je de Bunnikside bijna niet hoorde. Stelde echt helemaal niets voor.
Die was echt een stuk beter ja, al zeg ik het zelfquote:Op zondag 13 december 2015 12:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja het niveau van jouw Twente-grap haal je niet snel.
Mooiste stadion van Nederland.quote:Op zondag 13 december 2015 12:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
sws maar een kut stadion vind ik.
Ga je liever naar het Gelredome.quote:Op zondag 13 december 2015 12:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
sws maar een kut stadion vind ik.
Wat was de Twente grap?quote:Op zondag 13 december 2015 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was echt een stuk beter ja, al zeg ik het zelf
Iets met Ayoub die een stapje hogerop kon.quote:
Niet overdrijven hoor. Heb het eens eventjes opgezocht. Drie keer vijfde geworden.quote:Op zondag 13 december 2015 12:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een keer derde en een keer vierde. En een handvol vijfde plaatsen.
Fair enough.quote:Op zondag 13 december 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je liever naar het Gelredome.
Ik telde die laatste mee, omdat de nacompetitie bullshit is.quote:Op zondag 13 december 2015 12:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet overdrijven hoor. Heb het eens eventjes opgezocht. Drie keer vijfde geworden.
[ afbeelding ]
Middenmotertje met af en toe per ongeluk wat succes naar boven.
Wel het langst in de eredivisie naast de traditionele top 3.quote:Op zondag 13 december 2015 12:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet overdrijven hoor. Heb het eens eventjes opgezocht. Drie keer vijfde geworden.
[ afbeelding ]
Middenmotertje met af en toe per ongeluk wat succes naar boven.
Leuk, tellen zoals jou het uitkomt.quote:Op zondag 13 december 2015 12:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik telde die laatste mee, omdat de nacompetitie bullshit is.
Het ging over 'in de competitie'quote:
Enige vier clubs die alle Eredivisie-wedstrijden hebben gespeeld in de geschiedenis, als je DOS meerekent.quote:Op zondag 13 december 2015 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel het langst in de eredivisie naast de traditionele top 3.
De stand in de competitie wordt bepaald na 34 wedstrijden, niet na een herschikking voor Europese play-offs. Als Utrecht met play-offs vijfde was geworden had ik die niet meegerekend.quote:
Ondertussen maar even een quote van Drommelgodquote:'Op het laatst komt dan die grote ontlading. Ik heb er nog even over gedacht ook het veld over te rennen, maar je weet dat je ook weer terug moet, de wedstrijd nog niet voorbij is', aldus Drommel.
Ook met Guardiola wordt dat zootje geen kampioen dit jaar.quote:
Net als Michiel Kramerquote:Op zondag 13 december 2015 12:53 schreef Sunri5e het volgende:
El Ghazi is echt goed! Heeft de potentie om de absolute wereldtop te halen.
vanzelfsprekend.quote:Op zondag 13 december 2015 12:53 schreef Sunri5e het volgende:
El Ghazi is echt goed! Heeft de potentie om de absolute wereldtop te halen.
Vergeet Jurgen Locadia niet.quote:
Barazite moeten ze per direct het land uitschoppen, achterlijke sukkel die hij is.quote:Op zondag 13 december 2015 12:53 schreef tompsv18 het volgende:
Voor die baard van Barazite zou de scheidsrechter na het eerste fluitsignaal direct rood moeten geven.
En dan op de eeuwige ranglijst niet eens vierde staanquote:Op zondag 13 december 2015 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel het langst in de eredivisie naast de traditionele top 3.
Over een jaar of 20 hebben we allemaal zo'n baard.quote:Op zondag 13 december 2015 12:55 schreef Tchock het volgende:
Die Barazite moet zich echt scheren of niet jongens kan toch niet zo'n baard in ons brave kikkerlandje wie denkt hij wel niet dat hij is of niet dan???!
Alsof jij haar op je gezicht hebt.quote:Op zondag 13 december 2015 12:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Over een jaar of 20 hebben we allemaal zo'n baard.
Hopelijk komt de PVV snel aan de macht. Kunnen ze hem samen met El Ghazi uitzetten.quote:Op zondag 13 december 2015 12:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Barazite moeten ze per direct het land uitschoppen, achterlijke sukkel die hij is.
Zelfs de vrouwenquote:Op zondag 13 december 2015 12:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik niet, al zou ik het willen.quote:Op zondag 13 december 2015 12:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zie geen reden om te haten op de beste CV van de Eredivisiequote:Op zondag 13 december 2015 12:55 schreef Caland het volgende:
Veltmannetje lag weer eens op zijn snufferd
Hahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 13 december 2015 12:57 schreef klaasweetalles het volgende:
EEN Bal aannemen is tegenwoordig heel erg moeilijk voor ajax spelers hahah
Sjonnie houden we buiten de selectie tegenwoordigquote:Op zondag 13 december 2015 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax had meer ervaring op moeten stellen.
Seedorf en Davids op het middenveld ja.quote:Op zondag 13 december 2015 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van der Hoorn jaquote:Op zondag 13 december 2015 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zit diep.quote:Op zondag 13 december 2015 13:00 schreef tompsv18 het volgende:
Deze grens is niet zo blind als die van gister bij PSV
quote:Op zondag 13 december 2015 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed gevlagd.
In tegenstelling tot gisteren zijn ze vandaag wel in vorm.
Ik heb niet gekeken, was het erg?quote:Op zondag 13 december 2015 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit topic is nog een beetje mad om gisteren, merk ik.
Ik vond gisteren de arbitrage niet zo sterk. In 3 gevallen een blunder die duidelijk de uitslag beinvloedde.quote:Op zondag 13 december 2015 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit topic is nog een beetje mad om gisteren, merk ik.
Tete speelt gewoon goed.quote:Op zondag 13 december 2015 13:02 schreef Alxander het volgende:
We kunnen de hosanna over Tete en Bazoer ook bijna stoppen of niet? Volledig uit vorm beiden.om maar niet te spreken van kluns El Ghazi, die komt nog geen lantaarnpaal voorbij
Leuke spits voor een De Graafschap.quote:
Dan heb jij er kijk opquote:Op zondag 13 december 2015 13:02 schreef Kopsterk het volgende:
Die Haller lijkt me nou totaal geen spits voor Ajax.
Een domme en opportunistische post.quote:Op zondag 13 december 2015 13:02 schreef Alxander het volgende:
We kunnen de hosanna over Tete en Bazoer ook bijna stoppen of niet? Volledig uit vorm beiden.om maar niet te spreken van kluns El Ghazi, die komt nog geen lantaarnpaal voorbij
Daar kunnen ze nog wel het een en ander gebruiken aan materiaal inderdaadquote:Op zondag 13 december 2015 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke spits voor een De Graafschap.
Ok bij deze hebben we Tete en Bazoer afgeschreven.quote:Op zondag 13 december 2015 13:02 schreef Alxander het volgende:
Hij deed het gewoon meer dan prima voor zijn blessure??quote:Op zondag 13 december 2015 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke spits voor een De Graafschap.
Heb je wel eens een wedstrijd gekeken?quote:Op zondag 13 december 2015 13:02 schreef Alxander het volgende:
Wie ben jij en waarom ben je zo raar?quote:Op zondag 13 december 2015 13:02 schreef Alxander het volgende:
Barazite en Haller zijn wel een klasse beter.quote:Op zondag 13 december 2015 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij deed het gewoon meer dan prima voor zijn blessure??
Aissatiquote:Op zondag 13 december 2015 13:04 schreef klaasweetalles het volgende:
EFFE SERIEUS....
ik heb in 40 jaar dat ik ajax zie spelen nog nooit een linksbuiten gezien met het postuur van younes![]()
met zo een lichaam kan je toch nooit buitenom de verdediger passeren en een voorzet geven....
of zie ik dat fout....
een linksbuiten moet toch man passeren en voorzetten geven of snap ik er niet veel van?
quote:
De Ajaxtalentencyclusquote:Op zondag 13 december 2015 13:02 schreef Alxander het volgende:
Jij bent echt gerelateerd met John Troost, ontken het nou nietquote:Op zondag 13 december 2015 13:04 schreef klaasweetalles het volgende:
EFFE SERIEUS....
ik heb in 40 jaar dat ik ajax zie spelen nog nooit een linksbuiten gezien met het postuur van younes![]()
met zo een lichaam kan je toch nooit buitenom de verdediger passeren en een voorzet geven....
of zie ik dat fout....
een linksbuiten moet toch man passeren en voorzetten geven of snap ik er niet veel van?
Dit is pijnlijk waar.quote:Op zondag 13 december 2015 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
De Ajaxtalentencyclus
Speler debuteert > minimaal Barcelona materiaal > blessure > vormdip > vormdip duurt nu wel heel lang > op de bank nieuwe debutant begin bij 1
Ik zie Frank ervoor aan Dijks in te brengen en 4-3-3 te spelenquote:
Kan ook best aardig pingelen bij tijd en wijle.quote:
Nee, dat is Nouriquote:Op zondag 13 december 2015 13:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Donny, de redder van het Nederlandse voetbal.
ik heb geen idee jongen waar je het over heb..quote:Op zondag 13 december 2015 13:05 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jij bent echt gerelateerd met John Troost, ontken het nou niet
Omdat alles wat ze in de zestien uit willen richten beantwoord wordt met 5968548584 Utrechters. die massaal voor de bal springen.quote:Op zondag 13 december 2015 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch creeert Ajax nauwelijks wat.
Nee nee nee. Eerst hier schitteren! Afbouwen kan hij daar altijd nog gaan doen die klasbak!quote:Op zondag 13 december 2015 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die moet het Tsjechische voetbal redden. De nieuwe Nedved.
Zou Utrecht ook in Italie liggen?quote:Op zondag 13 december 2015 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat alles wat ze in de zestien uit willen richten beantwoord wordt met 5968548584 Utrechters. die massaal voor de bal springen.
Dat krijg je als er alleen maar kinderen spelen.quote:Op zondag 13 december 2015 13:13 schreef klaasweetalles het volgende:
el ghaZIE denkt nog steeds dat hij ergens op een schoolpleintje zijn mannetje dol kan draaien
Weer zo'n probleemmarokkaan. Zullen we hem naar PSV sturen?quote:Op zondag 13 december 2015 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi kijkt zo mogelijk nog meer verongelijkt dan Ronaldo doet wanneer hij geen bal meekrijgt.
Weg met die vent.
Die kunnen wel de warme Herdgang gebruiken.quote:Op zondag 13 december 2015 13:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weer zo'n probleemmarokkaan. Zullen we hem naar PSV sturen?
Ik vind het er anders behoorlijk koud de laatste dagenquote:Op zondag 13 december 2015 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kunnen wel de warme Herdgang gebruiken.
Het staat nog 0-0?quote:
Woon jij op de Herdgang?quote:Op zondag 13 december 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het er anders behoorlijk koud de laatste dagen
dat ligt midden in een stuk bos, lijkt me lastig.quote:
Dat gaat botsen met de Zuid- en Noord-Amerikanen.quote:Op zondag 13 december 2015 13:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weer zo'n probleemmarokkaan. Zullen we hem naar PSV sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |