alleen geestelijkquote:
jaquote:Op zondag 3 januari 2016 14:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is dat net zoiets al de NS die bij een blaadje meteen niet meer kan functioneren?
Als Afrika niet mogelijk is dan lijkt Australië me wel wat. Volgens mij heb je daar behoorlijk wat woestijn en Aussies zijn petrolheads dus ook enthousiast publiek.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:41 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb het idee dat dit de laatste Dakar is in deze vorm. Alle mensen die er uren en geld in stoppen blijven dit niet pikken natuurlijk. Eerst is het al uit Afrika gehaald, dan wordt het parcours al zo afgezwakt dat het eigenlijk al niet echt een leuke tocht wordt en dan wordt ook nog een deel niet gereden. Het is mijlenver van het originele Dakar idee en ik heb het idee dat er een hoop deelnemers zijn die dat ook denken.
Dakar is pas Dakar als je ingehaald wordt door locals in een 30 jaar oude Toyota Hilux.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
http://nos.nl/artikel/2078389-eerste-etappe-dakar-geschrapt.html
Moeilijk begaanbaar. Je meent het. Ik dacht dat er voor de Dakar een busbaan door heel Zuid-Amerika aangelegd was
Dakar in Australië lijkt me ook wel wat. Maar het is daar in januari echt niet te doen. Dan moet je het tijdens hun winter organiseren.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als Afrika niet mogelijk is dan lijkt Australië me wel wat. Volgens mij heb je daar behoorlijk wat woestijn en Aussies zijn petrolheads dus ook enthousiast publiek.
ja, mijn idee. Maar hey, moeilijk begaanbaar, is dat niet JUIST het hele idee?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dakar is pas Dakar als je ingehaald wordt door locals in een 30 jaar oude Toyota Hilux.
Wat te denken van uitzendtijden.. De fans zitten in Europa.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:41 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb het idee dat dit de laatste Dakar is in deze vorm. Alle mensen die er uren en geld in stoppen blijven dit niet pikken natuurlijk. Eerst is het al uit Afrika gehaald, dan wordt het parcours al zo afgezwakt dat het eigenlijk al niet echt een leuke tocht wordt en dan wordt ook nog een deel niet gereden. Het is mijlenver van het originele Dakar idee en ik heb het idee dat er een hoop deelnemers zijn die dat ook denken.
Nah, ook wel in Zuid Amerika hoor. Als je op twitter #Dakar en #Dakar2016 volgt zie je toch vooral Spaans gebrabbel voorbij komen. Maar of die net zo enthousiast blijven als het niet meer in hun achtertuin is, is natuurlijk de vraag.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat te denken van uitzendtijden.. De fans zitten in Europa.
ZOAB dit dat en allesquote:Op zondag 3 januari 2016 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
http://nos.nl/artikel/2078389-eerste-etappe-dakar-geschrapt.html
Moeilijk begaanbaar. Je meent het. Ik dacht dat er voor de Dakar een busbaan door heel Zuid-Amerika aangelegd was
Dat wel maar laat ik het anders zeggen, het geld zit in Europa. En de meeste fans zien de verslagen twee dagen later of na 23:00..quote:Op zondag 3 januari 2016 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, ook wel in Zuid Amerika hoor. Als je op twitter #Dakar en #Dakar2016 volgt zie je toch vooral Spaans gebrabbel voorbij komen. Maar of die net zo enthousiast blijven als het niet meer in hun achtertuin is, is natuurlijk de vraag.
ja vierbaans, goed verlicht. trajectcontrole en zo. Nee wachtquote:
En vergeet de spitsstroken niet!quote:Op zondag 3 januari 2016 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja vierbaans, goed verlicht. trajectcontrole en zo. Nee wacht
quote:Op zondag 3 januari 2016 00:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ruit niet stuk, lijkt me ook wel knap met de hoogte van die voorkant, links onder zit het wel niet helemaal in orde
[..]
Grotere versie
[ afbeelding ]
Andere platen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het met 45 graden in San Juan kan dan in Australie ook.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dakar in Australië lijkt me ook wel wat. Maar het is daar in januari echt niet te doen. Dan moet je het tijdens hun winter organiseren.
quote:Op zondag 3 januari 2016 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hoop dat ze gewoon lekker simpel, teruggaan naar de basis; Afrika. Desnoods wat meer zuidelijk, en dan omhoog rijden richting waar het heen moet: Dakar
Al was het maar vanwege de tijdzonesquote:Op zondag 3 januari 2016 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hoop dat ze gewoon lekker simpel, teruggaan naar de basis; Afrika. Desnoods wat meer zuidelijk, en dan omhoog rijden richting waar het heen moet: Dakar
Hoera.twitter:dakar twitterde op zondag 03-01-2016 om 22:00:45The sun is back over the bivouac / El sol está de vuelta en el bivouac! #Dakar2016 https://t.co/o2mSpQpL43 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |