Nee, liet hem expres liggen juist.quote:Op zondag 13 december 2015 00:54 schreef PausNicolaas het volgende:
Net op tijd voor die kut Guus het ging doen want daarom kwam hij
Nee hij is echt poepquote:Op zondag 13 december 2015 00:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij is het een broertje van Jimmy
Ja ik denk jij zou zoiets nooit kapen Guus, ik vertrouw je hier wel mee, hierin ben je wel een okay kerel.quote:
Na 6 maanden geen sex denk ik daar heel anders overquote:Op zondag 13 december 2015 00:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man mega vies man. Als je niet hoeft te beffen noem je dat boffen.
Idd.quote:Op zondag 13 december 2015 00:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik denk jij zou zoiets nooit kapen Guus, ik vertrouw je hier wel mee, hierin ben je wel een okay kerel.
Doodsverwensing, TRquote:Op zondag 13 december 2015 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd.
Jammer weer van je, Paus. Ik hoop dat je ooit het licht mag zien.
Ik zit nu op 3 maanden geen seks. We spreken ons in maart ergens.quote:Op zondag 13 december 2015 00:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Na 6 maanden geen sex denk ik daar heel anders over
Dat wordt dokken, Paus.quote:Op zondag 13 december 2015 00:54 schreef PausNicolaas het volgende:
Zwartrijden (lees: kapen) wordt hier niet getolereerd. Doet u dit toch, dan riskeert u een boete van ¤70.
Ja dit is gewoon jammer, dat je iemand beschuldigd van iets zonder dat die persoon dat ook deed.quote:Op zondag 13 december 2015 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd.
Jammer weer van je, Paus. Ik hoop dat je ooit het licht mag zien.
Ik eis een extra Paus boete! Hierdoor wordt het bedrag met ¤450,- verhoogd voor iedere 10 seconden dat het verontschuldigde bedrag niet betaald is!quote:
Dit gaat pas gebeuren als de orginele OP in eren is hersteld!quote:
Simterklaas moet 'm weer openen!quote:Op zondag 13 december 2015 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit gaat pas gebeuren als de orginele OP in eren is hersteld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |