SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
1 flesje Holger is al genoeg, 30 cent dus ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:48 schreef Scuidward het volgende:
Ging die trein toevallig ook naar de kloten? Daar moet ik ook heen binnenkort, kost een enkeltje?
quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hoort HCl te heten want je bent fokking zuur bezig
Mijn maandelijkse periode is begonnen 3 weken geledenquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hoort HCl te heten want je bent fokking zuur bezig
Jij ook alquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:17 schreef pinman het volgende:
Dat ben ik. Die hey OPOSOSNSINATIE! roept
Heeft ze je tietfoto's gestuurd?quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:51 schreef Remqo het volgende:
Kededeng kededeng oehoe!
van KLB naar ONZ
quote:
Jullie twee slissen wel verschrikkelijk erg zegquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:17 schreef pinman het volgende:
Dat ben ik. Die hey OPOSOSNSINATIE! roept
Oepsquote:
Blonde god meld zichquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Jullie twee slissen wel verschrikkelijk erg zeg
Wie van jullie was die blonde god
Ben aan het werk en de pc's zijn hier niet bijster snel. Daar ging het misquote:
Ik kom er nu aan!quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom onmiddelijk naar de voorste coupé
Maar dan zou je toch alle tijd hebben om de juiste comment te quoten?quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Ben aan het werk en de pc's zijn hier niet bijster snel. Daar ging het mis
Ik scrollde tot waar ik moest zijn, maar ik was even vergeten dat 'ie dan nog een stukje doorspringtquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan zou je toch alle tijd hebben om de juiste comment te quoten?
RIP aan de nabestaandenquote:
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:
Netjesquote:Op zondag 13 december 2015 17:58 schreef PausNicolaas het volgende:
Socios is mijn vader hij zit nu aan tafel aardappelen te eten. Net met zijn modelspoor gespeeld.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
TS bevindt zich ergens in het Randstadje, in een trein. Volgens bronnen heb ik waargenomen dat er meerdere fok!kers in de trein zitten. Godverdomme zeg, straks roept iemand zeker tegen mij "hey OPOSOSNSINATIE!", want sommigen hebben blijkbaar moeite mijn username uit te spreken. Maarja, long story short. Zit in een fokking rustige trein dus, praat de machinist opeens. "HELLO, IT'S ME. GEERD FROM THE OTHER SIDE LOOKING FOR RODAWA" en holy shit het zijn fokkers die elkaar zoeken in de trein. Ik wist niet hoe snel ik moest wegkomen van mijn zitplaatst dus ik zit nu in een tyfusgore wc hokje van de NS![]()
Klacht: ov
Tweede klacht: fok!kers in ov
Derde klacht: wc van ov
De toiletquote:Op maandag 14 december 2015 08:06 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Heb je de treinreis nou overleefd? Of zit je nog vast in de toilet?
Net die sticker gegeven aan renwanquote:Op maandag 14 december 2015 11:45 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]denken dat je nu een stickertje van de juf krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |