abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158202477
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_158202500
Mijn laatste post in de herhaling :
Herkenbaar die baby's die bij papa wel rustig worden, andere energie en nog niet urenlang in het gejank zitten maakt een hoop verschil.

Ik herken jullie verhalen over jullie mannen totaal niet.
Mijn man brengt onze uk twee dagen per week naar het kdv/opa en zorgt twee dagen in de week volledig voor hem. Hij noemt de dagen dat hij met Frits bezig is geen papadagen, want dat impliceert dat hij op de andere niet met uk bezig is.
Als ik dan om zes uur thuis kom staat het eten klaar (of is het bijna klaar) en dan neem ik Frits over zodat hij om acht uur kan gaan werken. O+
pi_158203636
Ik ben een beetje boel ingestort gisteren, ik was echt helemaal op. Onnodig geirriteerd met alles en iedereen, ik ken mezelf helemaal niet zo.

Mijn man zou Wolk donderdag in de middag en avond overnemen maar moest vervolgens tot half 12 's nachts werken. En vervolgens vrijdag was er weer een noodgeval op zijn werk waardoor ik de hele dag de zorg voor Wolk had. Ik kon daardoor weer helemaal niks aan mijn studie doen met 2 deadlines die dichterbij kruipen waardoor ik een stress gevoel van hier tot tokio had. Slapen gaat heel erg moeilijk op het moment, met uitzondering van een stukje tussen 23.00 en 3.00 is ze eigenlijk non-stop wakker. En ze spuugt weer heel veel, dus dat betekent continue van alles verschonen (haar, mezelf, haar bedje, ons bed, de commode, haar speelkleed, noem maar op).

Dus ja, gezegd (geroepen :@ ) dat ik het echt allemaal even niet meer trek, man heeft om 19:00 eindelijk de zorg voor Wolk overgenomen en ik ben mijn bed ingedoken. Mailcontact met mijn docenten gehad en heb gelukkig wat uitstel gekregen.

Gelukkig voelt Wolk zich wel weer happy, maar vandaag was ik de hele dag weg en heeft ze maar 160 cc gedronken in 8 uur tijd. -O- Geen wonder dat ik stuwing als een malle heb. Ik moet weer regelmatig kolven en heb dus inmiddels weer een vriezervoorraad opgebouwd waar je u tegen zegt maar ik had die graag ingeruild voor een beter etende Wolk. Ze weigert mijn rechterborst bovendien, wil alleen links.

Verder kan ik niet echt meer een samenhangend verhaal opschrijven ofzo, maar moest dit even van me afschrijven. oO< Ik heb wel wat bijgelezen maar het blijft niet echt hangen. Zusje die naar huis mag, wat fijn! Pinq, dikke knuffel voor jou. Beterschap voor faptist. Knuffel voor wie een knuffel nodig heeft en een dikke cheer voor wie wat te vieren heeft, zoals een roze wolk. :Y
pi_158203696
Wat fijn dat het zo gaat, Cholula.

Ik had in principe afgesproken dat mijn man 1 keer per week zou gaan koken. Na 3 rampzalige pogingen waarbij mijn man 3 uur (echt, zonder overdrijven he! 3 UUR) in de keuken stond te vloeken om een of ander misbaksel af te leveren en de keuken een slagveld was met gewoon letterlijk schade aan mijn pannen... heb ik het maar weer overgenomen. Misschien dat hij het kan leren maar ik ben niet bereid als proefkonijn te dienen.

Per ongeluk van roti soep weten te maken, HOE DAN. :(
pi_158203840
Ludann: ik snap dat je er even doorheen zat! 'T is ook veel te gelijk; zieke wolk, studie..
Fijn dat je wat uitstel hebt gekregen!

Mijn W. heeft een nieuwe feature: haren trekken. Nu snap ik waarom veel verse moeders hun haar afknippen :{ . Wanneer is 'ie oud genoeg om te snappen dat dat niet mag? :')
pi_158204204
Haren trekken doet Wolk ook nog. Tijdens het drinken vooral.

Ik wil nog even iets toevoegen aan mijn litanie. :P

De kat. Hij heeft vlooien en dat is echt een pokkeklus om vanaf te komen. Ik weet dat hij aandacht te kort komt maar ik kan daar niet heel veel aan doen. Hij uit dat alleen door op nieuwe, hoogst irritante plekken te gaan liggen. Zoals op het aanrecht (waar hij echt nooit mag komen en dat dondersgoed weet) en dan specifiek bovenop mijn gesteriliseerde kolfspullen die daar te drogen liggen. Dat is verre van comfortabel dus hij doet het erom. En net vond ik hem in de droger, bovenop de schone babywas. :'(

Ik snap dat hij meer aandacht nodig heeft en ik vind het sneu dat hij er niet genoeg van krijgt maar ik kan op dit moment gewoon niet meer doen dan zorgen voor eten, drinken, een schone bak en af en toe een aai. Dus ja...
pi_158204513
Ik moest wel een beetje lachen om de boevenstreken van je kat, LuDann. Als je niet zo moe was en niet zoveel tijdgebrek had, zou het aandoenlijk zijn. En goed dat je voor jezelf opkomt :*

Haren trekken doet J wel eens, maar hij oefent liever zijn toekomstige beroepen(?) : tandarts en plastisch chirurg.

Mannen... tja. De mijne gaat op allerlei fronten niet zo lekker op het moment, dus ik trek de kar en regel voor drie. Alleen doe ik naar de buitenwereld alsof het beter verdeeld is, omdat ik het stom vind om dat te zeggen :@
pi_158204631
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 23:07 schreef Hupje het volgende:
Ik moest wel een beetje lachen om de boevenstreken van je kat, LuDann. Als je niet zo moe was en niet zoveel tijdgebrek had, zou het aandoenlijk zijn. En goed dat je voor jezelf opkomt :*

Haren trekken doet J wel eens, maar hij oefent liever zijn toekomstige beroepen(?) : tandarts en plastisch chirurg.

Mannen... tja. De mijne gaat op allerlei fronten niet zo lekker op het moment, dus ik trek de kar en regel voor drie. Alleen doe ik naar de buitenwereld alsof het beter verdeeld is, omdat ik het stom vind om dat te zeggen :@
Herkenbaar, maar probeer ajb wel iets van hulp te vragen in je omgeving... t kan soms heel heavy zijn.
S. 2014
J. 2016
pi_158209656
Ik denk wat voelen mijn borsten gespannen in vergelijking met normaal. Zit er gewoon zeven uur tussen de voeding :o knap kind O+
pi_158209721
Lekker Cassandra! Go G!

Ik hoop dat mijn nachten weer beter worden als W. niet meer verkouden is. Ik ben elk uur op geweest :X .
  zondag 13 december 2015 @ 06:59:00 #11
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158209848
*O* het was vanmorgen 5:45. Al een heel stuk beter dan 5:00 ;)

Hupje, ik herken je gevoel wel een beetje. Praat er wel over met je man hoor. Hier heeft J gewoon een zwaar project wat al kang klaar had moeten zijn. Dat vreet energie, waardoor hij thuis niet zoveel doet. Maar dat spreken we ook uit naar elkaar.

LuDann, ik vind het niet gek dat je er doorheen zit. Fijn dat je wat uitstel hebt gekregen! Denk goed aan jezelf!

Cassandra, wat heeft G lang geslapen! Fijn zeg!!!

Sillie, Pfff ieder uur wakker. Wil je luciferstokjes of een kopje koffie?
pi_158209991
Jeuj voor slaap voor Shop *O*

Wij denken dat ons Sjakie de zesde ziekte heeft. Nu voor de 3e dag koorts en hij krijgt nu vlekjes in zijn gezicht. Zijn nekje en romp hebben we nog niet bekeken, hij is nu eerst aan het eten.
Wederom een prutnacht, ik heb ieder uur gezien (soms meerdere keren).

Hier zijn toch ook baby's die de zesde ziekte gehad hebben? Hoe waren jullie kinderen er onder?
  zondag 13 december 2015 @ 07:56:31 #13
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158209998
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 07:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
Jeuj voor slaap voor Shop *O*

Wij denken dat ons Sjakie de zesde ziekte heeft. Nu voor de 3e dag koorts en hij krijgt nu vlekjes in zijn gezicht. Zijn nekje en romp hebben we nog niet bekeken, hij is nu eerst aan het eten.
Wederom een prutnacht, ik heb ieder uur gezien (soms meerdere keren).

Hier zijn toch ook baby's die de zesde ziekte gehad hebben? Hoe waren jullie kinderen er onder?
Ahhh nee he? Is de stempelkaart van Sjaak nog niet vol. Balen dat er dan ook gelijk zo ruk geslapen wordt zeg....
pi_158210006
Wij zijn terug van ons buitenlandse avontuur! Met z'n drieën - N., vriendin en ik - in de trein naar Keulen, met wagen en N. in de draagzak. Tijdens de conferentie heeft vriendin op N. gepast, dat ging best goed. N. heeft zelfs geslapen in de wagen, en niet zo heel veel gehuild. Pas als ze mij meer dan 2 uur niet gezien had, stoere meid! O+ Ik heb dus maar 2 keer een stukje lezing hoeven missen. Ze heeft in het hotelbed ook prima geslapen.
Bij thuiskomst ook nog in een druk restaurant geweest, waar ze nog vriendelijk heeft gelachen naar iedereen.
Dat ging dus allemaal prima *O*

Heb niet alles gelezen, maar

Sterkte LuDann, terecht dat je uit je slof schoot :* , en fijn dat je uitstel hebt gekregen *O*

Sterkte Pinq en je mooie A :* :*

Welkom thuis zusjevan! *O* *O*

Fijn weekend allemaal!

(Ik ben alweer aan het werk 8)7 )
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  zondag 13 december 2015 @ 08:11:31 #15
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_158210031
Gut, het zit Sjaak ook niet mee he :'(
LuDann, let je op jezelf? Je hoeft geen superwoman te zijn he? Ik ben als ik jouw verhalen hoor elke keer weer zo blij met mijn vriend. Hij is sowieso 1 dag alleen met de kinderen thuis, en in het weekend doen we 50/50, en hij kookt, met behulp van een flinke verzameling kookboeken en de appie app inmiddels net zo goed als ik (ook dank hiervoor aan scouting, en mijn schoonmoeder ;)).

F had gisteren een huildag. Dat was al een tijdje geleden, dus ik was even niet blij. Gelukkig deed ie s ochtends ook dit (ik hoop dat ie t doet?)

O, en ik kreeg heel leuk nieuws: mijn beste vriendin is zwanger van een jongetje (na 2 meiden). Een speelmaatje voor F O+
pi_158210039
Joepie voor G *O* daar knap je van op he!

Fijn dat het goed ging Saskia.

Hier was het prut vannacht. A is ook verkouden :( Ieder uur op de klok gezien en ieder kind heeft aan m'n bed gestaan. 'Ik heb naar gedroomd', ik wil bij jullie in bed, ik huil maar ik weet niet waarom en tot slot Ik ben wakkerrrrr (om 5:30) :O
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158210109
LuDann, goed dat je aan de bel hebt getrokken en ook om uitstel hebt gevraagd. Ik zou nog meer hulp inschakelen de komende dagen. En ergens een moment voor jezelf inplannen met een dekentje, een kop thee, een bak ijs en een gigantische jankfilm en alles er even uitgooien. :* En misschien je man wel laten koken, maar dan geen roti. Laat hem lekker beginnen met een wokschotel die in 10 minuten klaar is ofzo. :P

Cho, dat klinkt herkenbaar van je man. Zo is het hier ook. Man heeft alles voor L. over en doet dat zonder dat ik het hem hoef te vragen.

Sillie, haren trekken duurt nog tot ze 12 zijn. :Y Lang in ieder geval.

Saskia, fijn dat alles zo goed is gegaan. Enne, werken op zondag? :?

Estrys, sterkte vandaag, klinkt als een klotenacht. :*

MM, kiek je F.je nou! Wat heerlijk! Leuk, een speelmaatje voor F.

Alweer beterschap voor Sjaak. :*

Shop, slaap, 3 kwartier extra is een eeuwigheid! Dat zou 9 keer snoozen zijn. :P

Mijn kind wordt nu net wakker, nadat ze gisteravond om 7 uur op bed lag. Ik heb d'r vannacht om half 5 1 keer gezien en dat was het. Kennelijk had ze het nodig na alle koorts. Man was net wel een beetje in paniek, die had niet meegekregen dat ik d'r om half 5 had gevoed en dacht dat ze al die tijd lag te slapen en er iets mis was. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_158210116
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 08:38 schreef Krisvc het volgende:

Saskia, fijn dat alles zo goed is gegaan. Enne, werken op zondag? :?

Yup, zzp'er he.. omdat ik 3 dagen weg was is er van alles blijven liggen.

Overigens heeft N. onderweg de faceslide opgepikt :) ze heeft door dat ze om vooruit te komen haar billen omhoog moet doen, maar ze kan niet tegelijk ook haar armen bewegen, dus kont omhoog en op dr gezicht proberen vooruit te komen.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_158210123
Gotta-catch-'em-all Sjaak. ;( Wat zielig toch weer, beterschap. :* Verder geen ervaring.

Mousemickey je filmpje O+ ! Zo herkenbaar die geluidjes, heerlijk!

LuDann :* Je doet ook zo vreselijk veel. Ik heb veel bewondering voor je, maar je bent ook maar een mens. Gelukkig kan je het nu iets rustiger aan doen.

N. had vannacht twee nachtvoedingen en ik kon haar twee keer zo terugschuiven in bed. *O* *O* *O* Geen handje vasthouden, geen speen 532750x terugduwen, maar gewoon hup, klaar. O+

Vandaag gaan we met N. in de doek naar een fantasy/ridder kerstmarkt. :D Ik ben benieuwd.

Whehe mijn kind probeert zichzelf van kant te maken. :'( Ze ligt naast me in het grote bed en papa is al op en N. pakt steeds zijn hoofdkussen en legt het midden op haar hoofd. :')
pi_158210491
Gisterenavond een feestje gehad, T. Lag om 21.00 in bed dankzij de oppas en heeft geslapen tot 09.30. Nu ligt ie lekker nog even met pappa te kroelen in bed.
Ik heb een lichtelijke vorm van inpakstress.
We vliegen morgenvroeg voor tien dagen naar mijn Peetoom in Arizona, zijn vrouw en mijn drie neefjes/nichtjes hebben T. Nog niet gezien. Hij zelf is wel al op kraamvisite geweest.
Ben zo benieuwd hoe het gaat met vliegen enzo..

Verder las ik over faceslides (😎), zieke Sjaak en een aan de bel trekkende Ludann. Fijn dat je een beetje uitstel gekregen hebt voor je opdrachten!
  zondag 13 december 2015 @ 10:49:38 #21
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158210794
Selvaria,
fantasy ridder kerstmarkt?
wat? dat klinkt echt super tof! Volgend jaar wil ik ook!
En wat fijn dat N zo lekker makkelijk terug te leggen was vannacht. Zul je ook wel merken in je energie vandaag. Have fun!

Cactus,
Arme Sjaak. 6e ziekte kan zo'n b*tch zijn. Ro had dat met 3 maanden. Niet drinken, hoge koorts, onder de rode vlekjes en heel veel slapen. Wat vond ik dat eng, maar dat kwam ook omdat ze toen nog zo'n ukkie was. Nu zou ik er toch wat relaxter in staan.
Badderen is fijn. tenminste.. Ro vond dat lekker.
En gewoon een beetje mee veren... what else is new ;)

Ludann,
Jeetje.. geen wonder dat je het niet trok. Ik zou al gestrest zijn met 1/3 van jouw studieproblemen.
Heel goed dat je man tot orde hebt geroepen. Ik heb het ook heel lang goed gepraat (naar de omgeving zoals hupje doet), maar fok hey.. je moet het samen doen.
Wij hebben rond 3 maanden zelfs een schema gemaakt. klinkt echt behoorlijk debiel, maar hij zag het anders echt niet wat er allemaal moest gebeuren. ik schreef toen eens een daagje op wat ik allemaal gedaan had en vroeg hem hetzelfde te doen op 1 dag.
Hij snapte toen wel dat er iets moest veranderen dus nu gaat het stukken beter.
Succes met je studie. fijn dat je wat uitstel hebt gekregen.

Shop,
Uitgerust wakker geworden?

Is er een verband tussen antibiotica en niet meer kunnen kolven?
.. zal mn kolf niet gewoon kapot zijn? ..
pi_158211704
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 22:29 schreef LuDann het volgende:
Wat fijn dat het zo gaat, Cholula.

Ik had in principe afgesproken dat mijn man 1 keer per week zou gaan koken. Na 3 rampzalige pogingen waarbij mijn man 3 uur (echt, zonder overdrijven he! 3 UUR) in de keuken stond te vloeken om een of ander misbaksel af te leveren en de keuken een slagveld was met gewoon letterlijk schade aan mijn pannen... heb ik het maar weer overgenomen. Misschien dat hij het kan leren maar ik ben niet bereid als proefkonijn te dienen.

Per ongeluk van roti soep weten te maken, HOE DAN. :(
:D
Waarom wil die arme man dan ook roti maken? Kan ie niet beginnen met een eenvoudige pasta of zo ?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 13 december 2015 @ 12:05:49 #23
409579 LuDann
All the way
pi_158211708
Oh my, MM, je filmpje O+ O+ O+ ! Wat verschrikkelijk schattig!

MC, wat rot, de zesde ziekte. Ik weet niet precies wat het inhoudt, behalve dat het een van die ziektes is die met vlekjes gepaard gaat. Beterschap voor Sjaak!

Ik ben heel blij dat ik uitstel gehad heb qua opdrachten van mijn studie, zodat ik het kan halen. Betekent alleen wel dat ik geen kerstvakantie heb zolang ik het niet ingeleverd heb. Mja, het kan niet anders.

Afgelopen nacht, toen Wolk om 3 uur wederom had besloten dat de dag begonnen was, heb ik mijn man wakker gemaakt en haar aan hem gegeven. Zelf ben ik in de babykamer op het logeerbed gaan liggen. Ik heb daar vervolgens heerlijk 4 uur aaneengesloten geslapen, wat knapt een mens daar van op zeg!

En vanaf de 19e heeft man 2 weken vrij genomen. *O* Dat zal enorm schelen.
pi_158211771
Haha, ja, iedereen doet lang over roti :D Niet echt een handig beginnersrecept :D
Wokschotels, snelle pasta's en wraps met dingen erin ^O^

Meisjesstembanden? Check! :D (zo weer weg)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door IsabellaMariaAnna op 13-12-2015 16:59:27 ]
pi_158211801
:* voor Sjaak en voor LuDann

Selvaria, veel plezier!

Ggirl, goede reis gewenst en veel plezier!

Fap, beterschap voor jou!

Hier een jongetje wat vandaag wat huilerig is. Geen idee wat hem dwars zit maar hij voelt zich niet helemaal fijn.

Vandaag wel een broekje aan van L. van JufMariska :). Eindelijk weer een broekje/shirt aan zonder broek op zijn enkels effect. Heb ook best veel leuke shirts voor hem en dit broekje past mooi O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')