Jaquote:Op maandag 14 december 2015 10:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hebben jullie een voetenzak in de maxicosi?
Jaquote:Op maandag 14 december 2015 10:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Niet om je op andere gedachten te brengen, maar ter informatie: ik kolf ook niet genoeg (nooit gekund ook). Ik kolf tegenwoordig op mijn werk 1x voor de stimulatie. Heb ik na 1 of 2 dagen genoeg verzameld voor een portie, dan krijgt J dat mee naar het kdv. Verder krijgt hij op de opvang fv en thuis volledig bv. Ik heb gehoord dat je de meeste kans hebt dat je productie het redt als je elke 8 uur een keer aanlegt of kolft, vandaar. Ik heb alleen last van stuwing als J onverwachts een nacht doorslaapt.quote:Op maandag 14 december 2015 10:28 schreef faptist het volgende:
En over het afbouwen van de borstvoeding. Het gaat me niet om de reactie van m'n collega's. Maar het kolven gaat zo slecht en ze heeft toch 3x 130 ml per dag noeig als ik haar weg breng. Ik heb dagen dat ik maar 100 ml kolf! En dan bedoel ik dus: restjes na het drinken, gewoon 10 minuten kolven na 6 uur geen voeding... Het is net alsof m'n borst op slot slaat wanneer se kolf er aan hangt en dat breekt me op.
Wij ook, ideaal!quote:Op maandag 14 december 2015 10:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Was hier ook zo, met 1 week oud nog maar. Sommige baby's zijn erg bewegelijk in bed.quote:Op maandag 14 december 2015 09:23 schreef hetzusjevan het volgende:
En vanochtend had ze zichzelf compleet boven de dekens uitgewurmdHeeft ze het dan te warm?
Ja, een Wallaboo, maar die gebruik ik in de kinderwagen op het moment. In de maxicosi doe ik hem in zo'n wikkeldoek met gaten, anders is het te warm. Ding gaat alleen in de auto en niet op de fiets.quote:Op maandag 14 december 2015 10:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Mijn auto wordt pas na 10-15 minuten echt lekker warm, dus een voetenzak is geen overbodige luxe. Ik zit zelf in de winter ook met handschoenen in de autoquote:Op maandag 14 december 2015 11:48 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja, een Wallaboo, maar die gebruik ik in de kinderwagen op het moment. In de maxicosi doe ik hem in zo'n wikkeldoek met gaten, anders is het te warm. Ding gaat alleen in de auto en niet op de fiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gaat het hier lekker zijn gangetje, manneke is strontverkouden en piept en roggelt als een oude shag-roker maar is nog steeds vooral een heel blij ei.![]()
Ik gaf ook volledig bv en mijn baby was toch echt vreselijk beroerd van zijn KMA! Zelfs met een klein foutje in mijn dieet merken we het meteen.quote:Op maandag 14 december 2015 12:59 schreef 1stGirl het volgende:
Dank voor jullie lieve berichtjes. KMA is min of meer uitgesloten door CB omdat ik volledig BV geef. Ik weet niet of dat waar is, maar ik hou het nog wel in mijn achterhoofd in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |