Haha leuk hoor kan dat soort dingen prima tussendoor lezen.quote:
Haha ja heb hem bijna uit. Zit nu bij de kapper te lezen haha.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Het had van mij drie keer zo dik mogen zijn, ik heb echt zo gelachen
wallcreeper uit!quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:44 schreef NoralyZ het volgende:
o ja. ontopic. ik lees nu:
[ afbeelding ]
Dit boek lees ik nu ook. Ben nog niet zo ver maar tot nu toe bevalt 't goed.quote:
die wil ik ook nog wel eens lezen!quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een geweldig boek aan het herlezen. Deze lees ik iedere 2-3 jaar opnieuw. Geweldig boek!
The Marvels lijkt mij wel watquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:06 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
die wil ik ook nog wel eens lezen!
ot: Nora Webster van Toíbín uit. een prachtig boek, om meerdere redenen. absoluut een aanrader! (ook zeer voor de liefhebbers van Ian McEwan).
vanochtend twee nieuwe boeken opgehaald; The Marvels van Brian Selznick, en Alleen met de goden van Alex Boogers. en reeds begonnen in The Marvels. ik kan me goed voorstellen dat dit je lievelingsboek is als kind.![]()
[ afbeelding ]
Deze ga ik ook op mijn lijstje zetten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:05 schreef Slobeend het volgende:
Al een tijdje aan het lezen. Echt goed.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |