Dire Straits zijn goed, maar ik was er wel veel sneller op uitgekeken. Wat dat betreft is er met Muse muzikaal meer te beleven wat mij betreft.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is m.i. niet allemaal goede muziek. Maar ze hebben wel wat. Het is verwarrend divers.
Neem een Dire Straits. Volledig duidelijk. Ik ga me er toch wat meer in verdiepen.
De provocerende titel van het topic was met opzet.![]()
Dan is de opzet volledig geslaagd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:11 schreef Molurus het volgende:
Oh, en de titel was natuurlijk ook een mooi excuus om meer Muse te posten.
Het het heeft ook wel even geduurd voordat ik ze ontdekte.. pas toen ik de DVD van H.A.A.R.P. Wembley 2007 zag dacht ik "hee.. wacht even, deze band is eigenlijk best wel steengoed." En toen waren ze al een kleine 10 jaar bezig. Ze zijn overigens wel erg gegroeid sinds die tijd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:20 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dan is de opzet volledig geslaagd.
Ik hoopte op pure provocatie.
Viel me mee trouwens. Beetje lauwe reacties....
Maar ik ben er wel achter dat onze Muse een behoorlijk interessante band is.
Wat leuk is want ik had er in mijn 52-jarige carrière wel eens van gehoord maar kende precies 0 nummers van ze. Er is ook zoveel muziek...
Bij mij hebben provocaties een averechts effectquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:20 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dan is de opzet volledig geslaagd.
Ik hoopte op pure provocatie.
Viel me mee trouwens. Beetje lauwe reacties....
quote:Maar ik ben er wel achter dat onze Museeen behoorlijk interessante band is.
Wat leuk is want ik had er in mijn 52-jarige carrière wel eens van gehoord maar kende precies 0 nummers van ze. Er is ook zoveel muziek...
Ik probeer je juist daarom met de zachtste fluwelen handschoentjes te manipuleren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:32 schreef Kijkertje het volgende:
Bij mij hebben provocaties een averechts effect
Bombastisch genoeg. Maar deze vind ik dan weer nix.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Bij mij hebben provocaties een averechts effect
[..]
Jep dat bombastische werkt bij mij erg goedquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:55 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Bombastisch genoeg. Maar deze vind ik dan weer nix.
Je moet er een bepaalde emotie bij hebben/krijgen en dat heb ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 12-12-2015 21:14:09 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Topper.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |