SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLB SC
[ Bericht 1% gewijzigd door Simterklaas op 12-12-2015 18:59:38 ]Pay close attention or else you'll miss what's happening
Grote boodschap?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb gratis pizza gekregen met speciale boodschap erin
Oké, wat toevallig, daar woon ik ookquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom groningen, make love not war
Echt nietquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oké, wat toevallig, daar woon ik ook
Het gaat om de tietenquote:
Ga jij lekker nachtdiensten doen danquote:
Nee, heb al gewerkt vandaag. Ging vanmorgen afgeladen vol weg, maar Simterklaas heeft de klus weer geklaardquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Ga jij lekker nachtdiensten doen dan
In welk land pest je nu stoute kinderen?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:35 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Nee, heb al gewerkt vandaag. Ging vanmorgen afgeladen vol weg, maar Simterklaas heeft de klus weer geklaard
9 december. Verjaarweek gaandequote:Op zaterdag 12 december 2015 17:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Thanks !!
Wanneer was je jarig opso??
Feli alsnog !! Vanaaf zal ik er een paar op je wegtikkenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
9 december. Verjaarweek gaande
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou mensen kinders willen jullie zien hoeveel chocola ik heb gekregen voor mn verjaardag?!Lekker, lekkerder dan die tieten hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde voor God
Eenschquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Lekker, lekkerder dan die tieten hier.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Feli alsnog !! Vanaaf zal ik er een paar op je wegtikken
quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eensch
Chocola>boobs
[..]prima
Dankje
Rustig indrinken dusquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Morgen na zaalvoetbal nog kleine verjaardagvierinkje.
dat wordt iets minder pils geerdquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:58 schreef Geerd het volgende:
Vandaag iets later thuis dan normaal 01.50
Wanneer ga jij eens een theologisch epistel voor me schrijven? Pausje.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
dat wordt iets minder pils geerd
Morgen ook iets vroeger beginnen 15.30 al dus ff 4 pilsjes erin fapje machen en pittenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
dat wordt iets minder pils geerd
Een theolgisch epistel, hoezo dat ineens?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens een theologisch epistel voor me schrijven? Pausje.
Zit je weer aan de drank sneeuw leeuw? ?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens een theologisch epistel voor me schrijven? Pausje.
Ik straks iig wel.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zit je weer aan de drank sneeuw leeuw? ?
jij bent echt een rosé-monster he?quote:
Ja erg hè, het is wel mijn bedoeling om als goed voornemen flink te minderen in het nieuwe jaar.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:12 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
jij bent echt een rosé-monster he?
Ik heb net een biertje opengemachtquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:12 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
jij bent echt een rosé-monster he?
Ach wat maakt t uitquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja erg hè, het is wel mijn bedoeling om als goed voornemen flink te minderen in het nieuwe jaar.
Welek smaak????!!!!!!quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb net een biertje opengemacht
Bavariaquote:
Zoo! Zou niet pikken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:20 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jij krijgt een glas water van mij. Zeurklaas.
I see what you did there.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:44 schreef PausNicolaas het volgende:
Niet gepikt dit.
[ afbeelding ]
We kunnen wel een keer een ander experiment doen ?quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet een labexperiment uitwerken maar ben zo lui en moe en alles gvd
Zoalsssquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
We kunnen wel een keer een ander experiment doen ?
Welke studie doe je? Pharmacie?quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet een labexperiment uitwerken maar ben zo lui en moe en alles gvd
Geerd, ze wacht op je:quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
We kunnen wel een keer een ander experiment doen ?
Biologie en medisch labonderzoekquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Welke studie doe je? Pharmacie?
Ben je nu dikvet?quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zoveel chocola gegeten dat ik er high van word
Niet dat woord plz.quote:
Sogquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:26 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet dat woord plz.
Je kan toch niet 24/7 leren
Teksten zin voor zin leren en je kan het reproduceren, zo haal een voldoendequote:Op zaterdag 12 december 2015 19:27 schreef Kauai het volgende:
[..]
Sog
Ik heb maandag Latijn en scheikunde op dezelfde dag
En je weet hoeveel Latijn altijd is
Latijn
Boh gek !!quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Geerd, ze wacht op je:
[ afbeelding ]
Ja zin voor zin leren ben je wel even mee bezigquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Teksten zin voor zin leren en je kan het reproduceren, zo haal een voldoende
Dat is het lot van een scholier die geen flikker uitvoert in de lesquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:29 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja zin voor zin leren ben je wel even mee bezig
Denken dat deze "meisjes" (eigenlijk 50-jarige vetzakken) hun zolderkamer verlaten en mee gaan naar je slaapkamerquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:29 schreef Simterklaas het volgende:
Straks moeten we onze pedopassen nog verlengen.
Dat mn nieuwe foto niet leuk is kon je ook subtieler zeggen hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:30 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Denken dat deze "meisjes" (eigenlijk 50-jarige vetzakken) hun zolderkamer verlaten en mee gaan naar je slaapkamer
Ik kan niet drinken die klote verkoudheid.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zit je weer aan de drank sneeuw leeuw? ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |