Dan heb je het over seksdates, dat is al een aparte categorie van internetdaten.quote:Op zondag 13 december 2015 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik zou iemand eerst leren kennen, voor ik er wat mee zou beginnen, seks dus.
En echt niet zomaar even afspreken met een vreemde.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke therapie jij hebt gevolgd.
Volgens mij kent Zhe-Devill maar één kant van het internetdaten, haha!quote:Op zondag 13 december 2015 23:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan heb je het over seksdates, dat is al een aparte categorie van internetdaten.
Wat zij zegtquote:Op zondag 13 december 2015 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik zou iemand eerst leren kennen, voor ik er wat mee zou beginnen, seks dus.
En echt niet zomaar even afspreken met een vreemde.
Ik denk dat het gevaar op dat moment sterk tot zeer sterk aanwezig was. Als bewijs wil ik aanvoeren dat TS sinds zijn eerste berichten niets meer van zich heeft laten horen. Beetje laat dit goedbedoelde advies dus. Die homo is dood.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:09 schreef Lucius_Annaeus_Seneca het volgende:
Hoe concreet is het gevaar dat dit individu daadwerkelijk naar binnenstormt en jou letterlijk aan stukken scheurt?
Precies, wat als je gaat daten en tis tur eentje van Isis?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:45 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik denk dat het gevaar op dat moment sterk tot zeer sterk aanwezig was. Als bewijs wil ik aanvoeren dat TS sinds zijn eerste berichten niets meer van zich heeft laten horen. Beetje laat dit goedbedoelde advies dus. Die homo is dood.
Jammer. Want er gaan al zoveel homo's dood, door ISIS enzo. Moet eigenlijk bijgeschreven op de lijst van bedreigde soorten.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:09 schreef Lucius_Annaeus_Seneca het volgende:
Ik wil je het pad van de ratio en de beschaving aanraden.
Wat je nu voelt is angst. Begrijpelijk, gezien de maatschappij die mensen voor alles bang maakt.
Die angst is betekenisloos. Het gaat ook niet om angst, het gaat om het gevaar.
De angst is 'nep', het gevaar is echt. Hoe concreet is het gevaar dat dit individu daadwerkelijk naar binnenstormt en jou letterlijk aan stukken scheurt?
De kans is er, maar die kans is ook vrij klein. Nogal film-achtig, vind je niet?
Voor de goede orde, ik wil zeker je situatie niet bagatelliseren, ik wil voor jou de rustige, rationele koele hulp zijn voor zover dat op een forum voorzien kan worden.
Tot zover de ratio.
Hoe onwenselijk het ook is dat dit individu jouw adres heeft, het is thans wel een voldongen feit. Niks meer aan te doen, afvragen hoe het kwam heeft ook geen zin, want, het is zo.
Je hebt de aanbeller duidelijk gemaakt dat je niet zit te wachten op zijn bezoek. Omdat het onverwacht was kan van jouw kant redelijkerwijs ook geen Engelse diplomatie verwacht worden. De aanbeller heeft een handeling verricht die sociaal onhandig en onwenselijk kan worden genoemd, maar dat maakt hem nog geen stalker / crimineel. Ook hij verdient de aanname, het voordeel van de twijfel, dat vanaf dit punt verder contact uitblijft.
In het kader van de-escalerend optreden zou ik voorstellen - maar spreek me hier gerust op tegen als de situatie er naar is - om deze persoon in de kleine kans dat 'ie weer aanbelt nogmaals duidelijk te maken dat je geen contact meer wil, met de opmerking erbij dat je heel erg hoopt dit geen derde keer te hoeven vragen.
De autoriteiten helpen je toch niet. Je moet al zo'n beetje in spreekwoordelijke stukken liggen voordat er wat gedaan wordt. Houd je hoofd koel, gebruik je verstand en bereid je voor op een lange adem. Dan kan het alleen maar meevallen.
Nogmaals, als je er middenin zit is het misschien allemaal even schrikken, maar deze gekkigheid gebeurt dagelijks bij mensen door heel het land. 99 van de 100 keer blijft het hierbij, en de kans dat dit ook voor jou geldt is ontzettend groot.
Ik hoop je je een beetje geholpen voelt TS.
Sterkte met het verwerken van deze ervaring.
Ik hoop dat je morgenavond in de kroeg er al om kunt lachen
Waarom is het nodig de hele OP te quoten? We weten dat je op dit topic reageert op het moment dat je reageertquote:
Walgelijk niet. Maar vreemdgaan is niet okequote:Op donderdag 17 december 2015 16:17 schreef TserrofEnoch het volgende:
De echte klacht is dat TS en die vent beide walgelijke mensen zijn.
Waar citeer ik de hele OP dan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:33 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Waarom is het nodig de hele OP te quoten? We weten dat je op dit topic reageert op het moment dat je reageert
Dat is niet de OP, knuppel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:33 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Waarom is het nodig de hele OP te quoten? We weten dat je op dit topic reageert op het moment dat je reageert
Je doet je naam ter eerquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:33 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik raad iedereen aan even jouw postgeschiedenis door te lezen. Grandioze sneuneus.quote:
Kan zelf leukere dingen bedenken zo op 2e kerstdag. Maar doe wat je niet laten kan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:00 schreef Lucius_Annaeus_Seneca het volgende:
[..]
Ik raad iedereen aan even jouw postgeschiedenis door te lezen. Grandioze sneuneus.
Inderdaad. Alle vreemdgangers verplicht TBS.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:30 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Naja elke man wil het wel diep van binnen omdat monogamie een beetje tegen de natuur ingaat maar het ook echt doen en zo maar wel bij je oude partner willen blijven is gewoon raar vind ik
naja dat is een beetje overdreven en misschien was het ook een beetje rare zinsopbouw van mijquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Inderdaad. Alle vreemdgangers verplicht TBS.
Het is ook nog eens slecht geschreven, de dwangbuis zat hem zwaar in de weg blijkt.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
Lekker gerukt op je eigen fantasieverhaaltje?
Inderdaad. Wat een knuppel ben ik! Maar goed, kijk naar het tijdstip waarop ik het heb gepostquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |