SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier verder !!!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Die roze dobbelstenen die ik hem gaf moeten ook gewoon om de achteruit spiegel.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:01 schreef DerRabbit het volgende: [..] Maandag toch maar even een functioneringsgesprekje voor de Braadslee! Effetjes laten merken dat wij bepaalde eisen hebben!
Opsoquote:
Nicequote:Op zaterdag 12 december 2015 01:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
OpsoNu kunnen we echt van start gaan
Hoe was uwen pardy?quote:
GE-WEL-DIG. beste pardey evahquote:
Jouw gedachtegang wordt steeds vager naarmate je meer bier op hebtquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck ik voel me bekakt. Tering bende, vroeger geelzucht nu klote rhino-virussen, die nog harder op je parasiteren op je dan een horde vluchtelingen op de staat. Het moest eens gedaan zijn met die waanzinnige idioterie. Ziek? Prima een gigantische courgette in je reet of schadevergoeding ophoesten als je dan naar buiten gaat en mensen aansteekt. Godver voor je het weet hebben we allemaal ebola omdat een of andere onnozelaar met het IQ van een strontluier het leuk vind om plas te drinken in Afrika, bende klootzakken.
Soberso door de week iedere werkdag aan het bierquote:
Dat is het ironische zo nuchter als een panter in de jungle, niks geen ruiken en likken aan coca planten. Gewoon nuchter en verkouden, die klote slijmballen alsof je een haai hebt opgegeten in je slaap, verslonden met graat en al! Klote beest nekt me, zit vast in mijn keel. Wil hem eruit breken maar hij zit hier goed, beetje alsof je een vriendin hebt gaat trouwen en dan haar pruik afzet. Kort pittig kapsel je bent genaaid voelt je bekakt raakt depressief loopt wat rond, maar wat zoek je dan diep in je ziel? Een trekbeer als ik kan enkel huilen en doorlopen. Man man ik ben het wachten zat wil pils drinken maar fack die haai in mijn keel gaat dan weer opsteken de flikker, de duivel is het. De duivel zit in mijn keel niks stemmetjes in je kop nee een haai in je keel met zijn graten die uitsteken als een harde pik na het zien van tieten.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jouw gedachtegang wordt steeds vager naarmate je meer bier op hebt
Hoe je geen student voor te zijn trouwensquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso door de week iedere werkdag aan het bier
True that!quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe je geen student voor te zijn trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |