Slaap wel man !!quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik ga slapen.. morgen om 9 uur werken

Dat is een millennium een twistgebied geweestquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck mijn voorvaderen gaan terug naar Duits Franse grens en Duitsland.

Heb een opblaaspop met jouw gezicht erop dus dont worry bout me.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk als je constant een stijve krijgt als je in bed gaat

Vrouwenquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Enge mensen die erop gingen geilen
 soms begrijp ik ze niet. Ik bedoel wat had je verwacht? Dat ze niet gingen geilen dat ze keurig netjes zouden zeggen, oh leuk shirt, terwijl het shirt ze een doorn in het oog is omdat ze er liever doorheen zouden willen kijken? Mannen dat zijn smeerlappen, klootzakken die uit verveling een kut laten tatoeėren tussen hun ogen. Knoop dat in je oren of je zult grijze haren krijgen voor je 27 bent.
 soms begrijp ik ze niet. Ik bedoel wat had je verwacht? Dat ze niet gingen geilen dat ze keurig netjes zouden zeggen, oh leuk shirt, terwijl het shirt ze een doorn in het oog is omdat ze er liever doorheen zouden willen kijken? Mannen dat zijn smeerlappen, klootzakken die uit verveling een kut laten tatoeėren tussen hun ogen. Knoop dat in je oren of je zult grijze haren krijgen voor je 27 bent.

Nu krijgen we mooie plaatjes nu defokkingfokker er isquote:

Ik heb de rest van dit gesprek niet gelezen dus what the fuck did i just read?quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vrouwensoms begrijp ik ze niet. Ik bedoel wat had je verwacht? Dat ze niet gingen geilen dat ze keurig netjes zouden zeggen, oh leuk shirt, terwijl het shirt ze een doorn in het oog is omdat ze er liever doorheen zouden willen kijken? Mannen dat zijn smeerlappen, klootzakken die uit verveling een kut laten tatoeėren tussen hun ogen. Knoop dat in je oren of je zult grijze haren krijgen voor je 27 bent.

Het was maar een foto, niks sexy aan. Ik weet zelf ook wel hoe mannen zijn, maak je maar geen zorgen over grijze haartjes bij mij.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vrouwensoms begrijp ik ze niet. Ik bedoel wat had je verwacht? Dat ze niet gingen geilen dat ze keurig netjes zouden zeggen, oh leuk shirt, terwijl het shirt ze een doorn in het oog is omdat ze er liever doorheen zouden willen kijken? Mannen dat zijn smeerlappen, klootzakken die uit verveling een kut laten tatoeėren tussen hun ogen. Knoop dat in je oren of je zult grijze haren krijgen voor je 27 bent.

Post eensquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het was maar een foto, niks sexy aan. Ik weet zelf ook wel hoe mannen zijn, maak je maar geen zorgen over grijze haartjes bij mij.

Kerel wat lul jequote:Op zaterdag 12 december 2015 01:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]

Ik heb al witte haren, grijs ben ik al voorbij. Maar ach ik blaas je een kusje toe en ga mijzelf met een moker in slaap slaan de hoestbui is gaan liggen nu kan ik eindelijk de regie overnemen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het was maar een foto, niks sexy aan. Ik weet zelf ook wel hoe mannen zijn, maak je maar geen zorgen over grijze haartjes bij mij.

Whehehe mag je officieel drinken onder werktijd dan?quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:49 schreef renwan het volgende:
Nog maar een beetje bijgetapt, er moet geen brand uitbreken hier vannacht

Voor 1 euro regel ik een dickpic van jou want het is eigenlijk WAARDELOOS, zo klein is die.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Voor ¤5 of 8 halve liters regel ik een pic van opso

Oehw die was onder de gordel Ops!!quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor 1 euro regel ik een dickpic van jou want het is eigenlijk WAARDELOOS, zo klein is die.

Wow hardquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor 1 euro regel ik een dickpic van jou want het is eigenlijk WAARDELOOS, zo klein is die.

Officieėl, nee.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Whehehe mag je officieel drinken onder werktijd dan?

Dus je zou principe gewoon 2 bier per uur kunnen drinkenquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Officieėl, nee.
Maar de plaatselijke regels zijn vager, zolang je nog mag rijden is het best. Nou heb ik geen rijbewijs dus waar ligt mijn grens dan?

Dus je bevestigd nu dat hij hard was? Dan moet hij wel erg minuscuul zijn. De mijne moet ik laten keuren fuck ik ben nu echt weg.quote:

Slaap wel Opso !! Veel plezier morgen!quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Beste dronkenlapjes, ik ga slapen. Heb vroeg zaalvoetbaltraining.
weltrustonnn

Welk sportgebouw, ik ga kijkenquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Beste dronkenlapjes, ik ga slapen. Heb vroeg zaalvoetbaltraining.
weltrustonnn

Of 6 in een uur en dan 3 niks, beetje vaag allemaalquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dus je zou principe gewoon 2 bier per uur kunnen drinken

6 in een uur ga je dik over de grensquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Of 6 in een uur en dan 3 niks, beetje vaag allemaal

Sssstquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
6 in een uur ga je dik over de grens

Ik zag jouw naam staan toen werd hij stijfhardquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dus je bevestigd nu dat hij hard was? Dan moet hij wel erg minuscuul zijn. De mijne moet ik laten keuren fuck ik ben nu echt weg.

quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:56 schreef renwan het volgende:
Mensen, Geerd, ik ga ook te bed! Nog 5,5 uur slaap te gaan!

Slaap ze !!
  Slaap ze !!

Spijtigquote:

Lekker zacht buikjequote:Op zaterdag 12 december 2015 01:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Spijtig
Heeft wel wat beetje roze/grijs haar

Zoek FF wat meer van die haar meisjes dan!!!!quote:

Het was weer een bazen avond !! Lekker rellen met Guus, dames die langs kwamen !quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:01 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik ga ook slapen, je zult het even alleen moeten opknappen Geerd!!

Die moeten er ook zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:13 schreef Geerd het volgende:
Alleen die is ondertussen ook wel millf denk ik !!

Geen nachtwinkel?quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:14 schreef Remqo het volgende:
Moest maar noodgedwongen wijn drinken omdat ik nog een fles had staan van vorig jaar, ook die is leeg.
Wat nu?

Heb gecheckt en alles, maar nee, niet in de buurtquote:

Thuisbezorgd ook niet?quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb gecheckt en alles, maar nee, niet in de buurt

Kwam wel op een vage site terecht waar je kan bestellen, maar die schijnt vandaag ook gesloten te zijnquote:

quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kwam wel op een vage site terecht waar je kan bestellen, maar die schijnt vandaag ook gesloten te zijn
 Hier is er zelfs een open tot 0400
 Hier is er zelfs een open tot 0400

quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:18 schreef Geerd het volgende:
[..]Hier is er zelfs een open tot 0400
Ik ga maar weer even liggen dan, om 7:00 is de AH weer openquote:Op zaterdag 12 december 2015 02:18 schreef Geerd het volgende:
[..]Hier is er zelfs een open tot 0400

Gewoon je slaapzak meenemen en voor de deur gaan liggen, en dan alle karretjes in een cirkel om je heen doen !!quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
Ik ga maar weer even liggen dan, om 7:00 is de AH weer open

Ook genoeg melkklieren hoorquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap niet wat zo aantrekkelijk is aan borsten. Het is alleen maar vetweefsel

Geef mij maar een lekkere kont.quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik snap ook niet wat er nou aantrekkelijk is aan borsten.

Wat is er aantrekkelijk aan die vieze piemels?quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

Daarom ben je dus geen manquote:Op zaterdag 12 december 2015 07:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

Ik mag over 13 uur weerquote:Op zaterdag 12 december 2015 09:57 schreef M4rc0 het volgende:
Mogguh, straks maar weer eens arbeiden

Ik las aardbeien, maar veel plezierquote:Op zaterdag 12 december 2015 09:57 schreef M4rc0 het volgende:
Mogguh, straks maar weer eens arbeiden

Nee hou je mondquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:17 schreef renwan het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar........ PILS

Cassius ik heb teveel suiker in mijn koffie gestrooid nu is het te zoetquote:

Snufje zout erbij ter compensatie.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Cassius ik heb teveel suiker in mijn koffie gestrooid nu is het te zoet

quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:17 schreef renwan het volgende:
 Fuck man, ik moet nog even kuren... Godver.
 Fuck man, ik moet nog even kuren... Godver.

Oh jawel, na weer een nacht nauwelijks slaap en de rest van de dag maffen omdat ik vannacht weer moet vond ik dat ik er een verdiend hebquote:

quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:17 schreef renwan het volgende:

quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:44 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Niet zwart drinken
Of is dat racistisch

Hoeveel bier heb jij al op danquote:

Niks, gister alleen wodka.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |