Slaap wel man !!quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik ga slapen.. morgen om 9 uur werken
Dat is een millennium een twistgebied geweestquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck mijn voorvaderen gaan terug naar Duits Franse grens en Duitsland.
Heb een opblaaspop met jouw gezicht erop dus dont worry bout me.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk als je constant een stijve krijgt als je in bed gaat
Vrouwenquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Enge mensen die erop gingen geilen
Nu krijgen we mooie plaatjes nu defokkingfokker er isquote:
Ik heb de rest van dit gesprek niet gelezen dus what the fuck did i just read?quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vrouwensoms begrijp ik ze niet. Ik bedoel wat had je verwacht? Dat ze niet gingen geilen dat ze keurig netjes zouden zeggen, oh leuk shirt, terwijl het shirt ze een doorn in het oog is omdat ze er liever doorheen zouden willen kijken? Mannen dat zijn smeerlappen, klootzakken die uit verveling een kut laten tatoeėren tussen hun ogen. Knoop dat in je oren of je zult grijze haren krijgen voor je 27 bent.
Het was maar een foto, niks sexy aan. Ik weet zelf ook wel hoe mannen zijn, maak je maar geen zorgen over grijze haartjes bij mij.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vrouwensoms begrijp ik ze niet. Ik bedoel wat had je verwacht? Dat ze niet gingen geilen dat ze keurig netjes zouden zeggen, oh leuk shirt, terwijl het shirt ze een doorn in het oog is omdat ze er liever doorheen zouden willen kijken? Mannen dat zijn smeerlappen, klootzakken die uit verveling een kut laten tatoeėren tussen hun ogen. Knoop dat in je oren of je zult grijze haren krijgen voor je 27 bent.
Post eensquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het was maar een foto, niks sexy aan. Ik weet zelf ook wel hoe mannen zijn, maak je maar geen zorgen over grijze haartjes bij mij.
Kerel wat lul jequote:Op zaterdag 12 december 2015 01:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik heb al witte haren, grijs ben ik al voorbij. Maar ach ik blaas je een kusje toe en ga mijzelf met een moker in slaap slaan de hoestbui is gaan liggen nu kan ik eindelijk de regie overnemen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het was maar een foto, niks sexy aan. Ik weet zelf ook wel hoe mannen zijn, maak je maar geen zorgen over grijze haartjes bij mij.
Whehehe mag je officieel drinken onder werktijd dan?quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:49 schreef renwan het volgende:
Nog maar een beetje bijgetapt, er moet geen brand uitbreken hier vannacht
Voor 1 euro regel ik een dickpic van jou want het is eigenlijk WAARDELOOS, zo klein is die.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Voor ¤5 of 8 halve liters regel ik een pic van opso
Oehw die was onder de gordel Ops!!quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor 1 euro regel ik een dickpic van jou want het is eigenlijk WAARDELOOS, zo klein is die.
Wow hardquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor 1 euro regel ik een dickpic van jou want het is eigenlijk WAARDELOOS, zo klein is die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |