SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:14 schreef Kaas- het volgende:
Die twee kerstmannetjes in de OP zijn echt zo lekker.
Btw Rez kan je niet nu vast wat schrijven?En je hebt wel mooie reputatie haha.
Geen zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:15 schreef Kaas- het volgende:
Van die bovenste met die witte boxer zit z'n pener er trouwens wel echt raar in.
Waarschijnlijk een kleintje die normaal gesproken recht vooruit steekt.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:15 schreef Kaas- het volgende:
Van die bovenste met die witte boxer zit z'n pener er trouwens wel echt raar in.
Nee, in de kerstvakantie heb je veel zin.quote:
Ik heb idd sowieso geen zin om te schrijven. Is maar literatuuronderzoek, niet echt onderzoek, dat zou veel toffer zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, in de kerstvakantie heb je veel zin.
Hoewel ik het voor sommige vakken trouwens heerlijk vind om lekker te lezen en schrijven in de vakantie.
Jammer dat je de tweede persoon uit de OP niet in boxer ziet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kleintje die normaal gesproken recht vooruit steekt.
Als je Googlet op Francisco Lachowski vindt je meer.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jammer dat je de tweede persoon uit de OP niet in boxer ziet.
http://male-celebs-naked.(...)howski-see-more-herequote:Op zaterdag 12 december 2015 00:27 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Als je Googlet op Francisco Lachowski vindt je meer.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
http://male-celebs-naked.(...)howski-see-more-here
Yeahhhhdank voor de tip
Die foto rechtsboven!
NSFW
The photoshop is strong in this one.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
http://male-celebs-naked.(...)howski-see-more-here
Yeahhhhdank voor de tip
Die foto rechtsboven!
NSFW
Zo veel gezopen gister dat je alleen nog maar open deuren kunt intrappen?quote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:11 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van dat soort wenkbrauwen.
Was dat niet die van America's Next Model?quote:
Vind jij Tom Lipinski lekker?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:11 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van dat soort wenkbrauwen.
Ja, McNogwat.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:34 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Was dat niet die van America's Next Model?
En waarom weet ik dit? Ik heb het programma nooit gezien.
Nee, zijn wenkbrauwen lopen gewoon in een boogje, niet in een vulcan-streepje.quote:
Bedankt Kaas.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:20 schreef Kaas- het volgende:
Whehe.
Kosmo is een hele lieve jongen hoor, hoop dat hij hier gaat posten.
Ah oke, ja is gewoon een vent met opvallende wenkbrauwen waar ik opeens aan dacht.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, zijn wenkbrauwen lopen gewoon in een boogje, niet in een vulcan-streepje.
Maybeee.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je werd zeker gelokt door die link hehe?
Nu nog niet maar ik ga straks nog twee reisjes doen en dan met kerst enzo komt van studeren natuurlijk ook niks terecht, dus ik moet een beetje bijwerkenquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook aan de tentamens zeker? Kutweken zo vlak voor de kerstvakantie.
Ah, wel goede reden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu nog niet maar ik ga straks nog twee reisjes doen en dan met kerst enzo komt van studeren natuurlijk ook niks terecht, dus ik moet een beetje bijwerken
Rome en Dublin, dus dat valt allemaal wel meequote:Op zaterdag 12 december 2015 18:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, wel goede reden.Waar ga je heen? Sowieso ergens waar het iets warmer is denk ik?
In Rome is het komende week elke dag 5-10 graden warmer dan in Grunn.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rome en Dublin, dus dat valt allemaal wel mee
Ohquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In Rome is het komende week elke dag 5-10 graden warmer dan in Grunn.
Lekker hoor, teouwens.
* Rezania insert grap over kasten en homo's.quote:
Wel een prima kastje verderquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania insert grap over kasten en homo's.
[ afbeelding ]
Zonder foto valt daar niets over te zeggen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:20 schreef Kaas- het volgende:
Whehe.
Kosmo is een hele lieve jongen hoor, hoop dat hij hier gaat posten.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:36 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Voetbalfans zijn Neanderthalers die zijn vergeten door de evolutie.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:38 schreef Rezania het volgende:
Kaas trouwens ook niet. Daar gaat je standpunt.
Kom nu AoE doen met Bob en mij dan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:38 schreef Rezania het volgende:
Ik nu ook wel eigenlijk, ik heb het gewoon consequent koud in dit huis. Vet kut en ouders willen verwarming niet hoger doen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
OhNou beter dan die kou inderdaad
Ik verlang naar de zomer, weer lekker bruin worden in de tuin
Tuurlijk, hoe meer gas ze verbranden hoe sneller ze in de grond zakken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik nu ook wel eigenlijk, ik heb het gewoon consequent koud in dit huis. Vet kut en ouders willen verwarming niet hoger doen.
Meerdere voetbalfans hier, zo maak je geen vrienden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:36 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Voetbalfans zijn Neanderthalers die zijn vergeten door de evolutie.
Geen grappen over deze zeer gevoelige kwestie.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoe meer gas ze verbranden hoe sneller ze in de grond zakken.
Je staat te beven door mijn opmerking?quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen grappen over deze zeer gevoelige kwestie.
Schiet nou maar ff op met downloaden, des te eerder kunnen we verliezen en verder met onze dag.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je staat te beven door mijn opmerking?
Bob heeft er in ieder geval zin in, de tering zegquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Schiet nou maar ff op met downloaden, des te eerder kunnen we verliezen en verder met onze dag.
Valt z'n pc aldoor uit ofzo? Is steeds off.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bob heeft er in ieder geval zin in, de tering zeg
Ja, idd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Valt z'n pc aldoor uit ofzo? Is steeds off.
Geeft hij mij weer de schuld van, wedden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Internetverbinding zal niet zo sterk zijn in dat dorp van hem.
15000quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:53 schreef Kaas- het volgende:
We zijn nu trouwens alledrie in een dorp whehe. Mijne heeft 3500 inwoners. Wie wint er?
Ik heb het over de voetbalfans die naar een stadion gaan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:38 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, heb daar ook altijd struggles mee thuisthuisquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik nu ook wel eigenlijk, ik heb het gewoon consequent koud in dit huis. Vet kut en ouders willen verwarming niet hoger doen.
Doe je maar een trui aanquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja, heb daar ook altijd struggles mee thuisthuis
daarom zei ik het ookquote:
Jaquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom zei ik het ook
Ik vind het zelf veel chiller om weinig kleding en verwarming hoog te hebben
Bij mij is het thuisthuis juist altijd veel te heet, behalve op m'n kamer. Bij m'n vriendje thuisthuis is het pas echt heet, 25/26 graden, de horror.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja, heb daar ook altijd struggles mee thuisthuis
Gewoon kachel op max en dan chillen in je ondergoedquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom zei ik het ook
Ik vind het zelf veel chiller om weinig kleding en verwarming hoog te hebben
Ga wel eens naar De Kuip. ArenA en Oosterpark ook bezocht. Zelfs De Langeleegte, Woudesteijn en Het Kasteel.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:01 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik heb het over de voetbalfans die naar een stadion gaan.
Als je dat doet, dan ben je echt een evolutionair kliekje.
Godver, dat gaat ook weer nergens over man. 26 gradenquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:51 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Bij mij is het thuisthuis juist altijd veel te heet, behalve op m'n kamer. Bij m'n vriendje thuisthuis is het pas echt heet, 25/26 graden, de horror.
Dat is echt achterlijk, gelukkig wel alleen in de woonkamer/keuken. Dat scheelt wel weer.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Godver, dat gaat ook weer nergens over man. 26 graden
Hun Skuumkoppe is lekker.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:40 schreef Rezania het volgende:
Tevens ga ik nu voor het eerst Texels bier proberen.
quote:
Was grappig geweest als het over cum ging. Zeker icm je nu proberen.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:07 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Was grappig geweest als het over cum ging. Zeker icm je nu proberen.
Sorry, ben nogal verveeld.quote:
Vriend is in Overijssel, ik in Limburg. Lastig dus.quote:
Nou ja, het kan dan best wel simpel alsnog. Just saying.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:26 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Vriend is in Overijssel, ik in Limburg. Lastig dus.
Persoonlijke ervaring?quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, het kan dan best wel simpel alsnog. Just saying.
Grindr, heb je een betere monstergrootte.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:26 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Vriend is in Overijssel, ik in Limburg. Lastig dus.
Niet als monogamie je ding is.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Grindr, heb je een betere monstergrootte.
200? In NL?quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:36 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben nu ook wel 200 km van m'n vriend verwijderd ofzo?
Maar goed, Ang3l 20.000 km.
Zegt de persoon die nog nooit iemand klaargezogen heeft.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:51 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zegt de persoon die nog nooit iemand klaargezogen heeft.
Awwww. Zie je hem nog wel voor de vakantie begint?quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
161,75 km hemelsbreed, heb het opgezocht
Slechts 1 avondje. Maar dan twee week achtereen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Awwww. Zie je hem nog wel voor de vakantie begint?
Oh, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Slechts 1 avondje. Maar dan twee week achtereen.
Ah.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:10 schreef Kaas- het volgende:
Vanaf zondag trouwens, niet vanaf zaterdag dit keer.
Dat heb ik oprecht nog nooit gedaan, althans, niet direct.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elke homo heeft dat toch wel 1x geprobeerd?
Jezus fuck. Dat lijkt me best kut. (1 avondje)quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Slechts 1 avondje. Maar dan twee week achtereen.
Waarom niet? Je wil toch weten waar de eventuele ander mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:13 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat heb ik oprecht nog nooit gedaan, althans, niet direct.
Tsja, het is even niet anders nu.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:13 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Jezus fuck. Dat lijkt me best kut. (1 avondje)
Je zelfbeeld is toch nooit goed. Net zoals dat je buik altijd te groot is en je lul te klein als je naar beneden kijkt, zal je cum altijd anders smaken voor jou dan voor anderen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom niet? Je wil toch weten waar de eventuele ander mee te maken heeft.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:14 schreef Rezania het volgende:
KAAS, JE BENT BIER AAN HET DRINKEN MET JE VADER EN TEGELIJKERTIJD AAN HET FOKKEN! WTF MAN! HOE DURF JE?! EUGF)E*UT%()#@IUEW)%(RU#)*U)*R@#OLOIU!
Ik herken niet al deze klachten.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je zelfbeeld is toch nooit goed. Net zoals dat je buik altijd te groot is en je lul te klein als je naar beneden kijkt, zal je cum altijd anders smaken voor jou dan voor anderen.
Lekker boeiend, komt vast goed.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:29 schreef Rezania het volgende:
Toch maar wel naar het kerstdiner donderdag, dan maar brak zijn voor tentamen vrijdag.Wat slecht eigenlijk.
Nee, want het is chemie. Ik faal met chemie.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:30 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Lekker boeiend, komt vast goed.
Ga dan ook iets normaals studeren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want het is chemie. Ik faal met chemie.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:33 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ga dan ook iets normaals studeren.
Whehehequote:Op zaterdag 12 december 2015 23:33 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ga dan ook iets normaals studeren.
Ah dat is kut. Ik realiseer me trouwens net dat ik m'n vriend niet echt heel veel zie tijdens de vakantie.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tsja, het is even niet anders nu.Maar de twee week aaneengesloten inclusief een tripje van enkele nachten inclusief oud & nieuw maakt alles goed.
Ik had vanavond mooi meer handelswinst dan jij in Age of Empires, met m'n glazenbolkijkopleiding.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]Nee.
Tevens is biotech heel normaal, niks raars aan bier brouwen.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had vanavond mooi meer handelswinst dan jij in Age of Empires, met m'n glazenbolkijkopleiding.
Ik vind zelf een paar nachten per week ook wel genoeg eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:34 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ah dat is kut. Ik realiseer me trouwens net dat ik m'n vriend niet echt heel veel zie tijdens de vakantie.
Mja wel ook paar nachten weg, en 2 dagen met kerst samen.
Voor een nerd zegt hij dan, alsof ik TN of LR studeer.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar je bent zo lekker en leuk (voor een nerd natuurlijk) dat dat helemaal goed gaat komen.
Mwah, ik heb nooit last van m'n vriend oid. Hij (hopelijk) ook niet van mij.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind zelf een paar nachten per week ook wel genoeg eigenlijk.
Wanneer post jij Eigk eens pics?quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor een nerd zegt hij dan, alsof ik TN of LR studeer.
En thanks btw.
Die heb jij gemist, je wil niet weten wat ik hier al heb gepost.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:41 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Wanneer post jij Eigk eens pics?
Meh. Verder wil ik er niet over uitwijden.quote:
Repost enzo.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die heb jij gemist, je wil niet weten wat ik hier al heb gepost.
Awh, komt wel goed. Gewoon met kaas op stap gaan en je flink misdragen, wellicht eindig je wel stijf van de drugs bij een leuke onschuldige jongen in bedje.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh. Verder wil ik er niet over uitwijden.
Ik maakte vanochtend, al zeg ik het zelf, wel een lekkere selfie.quote:
Een leuke onschuldige jongen terwijl ik zelf stevig aan de pillen zit? Denk dat ik nog eerder met Kaas in bed eindig dan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:44 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Awh, komt wel goed. Gewoon met kaas op stap gaan en je flink misdragen, wellicht eindig je wel stijf van de drugs bij een leuke onschuldige jongen in bedje.
Zo is hij wel, wingman die altijd weg is.
Met of zonder ondergoed?quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:45 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik maakte vanochtend, al zeg ik het zelf, wel een lekkere selfie.
Voor mij is dat allemaal een pot nat joh.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor een nerd zegt hij dan, alsof ik TN of LR studeer.
En thanks btw.
Harige twink.quote:
Oh ik ook niet hoor, maar ik vind het ook wel lekker om gewoon af en toe even alleen te zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:40 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nooit last van m'n vriend oid. Hij (hopelijk) ook niet van mij.
Heeft uit praktische reden ook een sleutel, het komt best vaak voor dat een van ons nog iets heeft. Maar dat we vervolgens wel samen slapen.
Heb ook wel behoefte aan 3x per week seks.
Dat is waar, maar als het altijd raak is is het niet echt meer spontaan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ik ook niet hoor, maar ik vind het ook wel lekker om gewoon af en toe even alleen te zijn.
En met 3 nachten per week kan dat trouwens ook al he.
Haha, ik moest hardop lachen en m'n ouders vroegen wat er is.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:44 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Awh, komt wel goed. Gewoon met kaas op stap gaan en je flink misdragen, wellicht eindig je wel stijf van de drugs bij een leuke onschuldige jongen in bedje.
Zo is hij wel, wingman die altijd weg is.
Precies over een week al bedenk ik me opeens.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een leuke onschuldige jongen terwijl ik zelf stevig aan de pillen zit? Denk dat ik nog eerder met Kaas in bed eindig dan.
Zijn ook minder opvallende drugs natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een leuke onschuldige jongen terwijl ik zelf stevig aan de pillen zit? Denk dat ik nog eerder met Kaas in bed eindig dan.
Die pic gaf ook wel echt een vertekend beeld van jou man.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:53 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Harige twink.Heb wel een stoppelbaard, en het is een selfie van m'n hoofd.
Wat ongelooflijk slecht trouwens dat ik dat de eerste x van m'n leven deed vijf minuten voor een diner met de kandidaat-voorzitter en huidig bestuurslid van ons partijtje.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:57 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zijn ook minder opvallende drugs natuurlijk.
Haha, snap dat niet zo goed. Kwam wss wel door het knippen en inzoomen. Maar anders stond de badkamer van m'n ouders erop, dat is ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die pic gaf ook wel echt een vertekend beeld van jou man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vermoed dat nr. 1 vooral Ang3l aanspreekt, nr. 2 rez en nr. 3 Kaas.![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 00:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vermoed dat nr. 1 vooral Ang3l aanspreekt, nr. 2 rez en nr. 3 Kaas.![]()
![]()
Man man man, ja dat was ook wel onnodig. Maargoed, niemand had iets door denk ik. Die dag/nacht was ik wel "van god los".quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk slecht trouwens dat ik dat de eerste x van m'n leven deed vijf minuten voor een diner met de kandidaat-voorzitter en huidig bestuurslid van ons partijtje.Was even de weg kwijt joh. Jij ook.
Wat over een week?quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Precies over een week al bedenk ik me opeens.
Nee het is meer dat je op basis van die foto iets heel anders voorstelt van het complete plaatje dan wat klopt. Op die foto is het gwn een harige vent, terwijl jij in kleding gewoon prototype twink bent zeg maar.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:58 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Haha, snap dat niet zo goed. Kwam wss wel door het knippen en inzoomen. Maar anders stond de badkamer van m'n ouders erop, dat is ook weer zoiets.
quote:Op zondag 13 december 2015 00:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Daniel RadcliffeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vermoed dat nr. 1 vooral Ang3l aanspreekt, nr. 2 rez en nr. 3 Kaas.Die dude lijkt me zo'n chille gozer hè.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Haha, man, maar ik wil dan ook geen twink zijn.quote:Op zondag 13 december 2015 00:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee het is meer dat je op basis van die foto iets heel anders voorstelt van het complete plaatje dan wat klopt. Op die foto is het gwn een harige vent, terwijl jij in kleding gewoon prototype twink bent zeg maar.
Ik heb even geen goede selfie, eerst weer scheren morgenochtend.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:53 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Harige twink.Heb wel een stoppelbaard, en het is een selfie van m'n hoofd.
Nu wil ik een normale foto van ToFastToGay.quote:Op zondag 13 december 2015 00:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee het is meer dat je op basis van die foto iets heel anders voorstelt van het complete plaatje dan wat klopt. Op die foto is het gwn een harige vent, terwijl jij in kleding gewoon prototype twink bent zeg maar.
Maar het mooie aan dat soort domme dingen die je nooit weer doet zogenaamd is, dat het een volgende keer gewoon weer precies net zo zou gaan denk ik.quote:Op zondag 13 december 2015 00:01 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Man man man, ja dat was ook wel onnodig. Maargoed, niemand had iets door denk ik. Die dag/nacht was ik wel "van god los".
Je moet je meesterwerken wel opslaan, voor grindr.quote:Op zondag 13 december 2015 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb even geen goede selfie, eerst weer scheren morgenochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ogen.![]()
![]()
Tegen wil en dank.quote:Op zondag 13 december 2015 00:03 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Haha, man, maar ik wil dan ook geen twink zijn.
Ach ja, die X is het iig wel.![]()
![]()
Vriend moet ik nog even overtuigen, heeft niet zo'n zin om op die boot te staan.quote:Op zondag 13 december 2015 00:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar het mooie aan dat soort domme dingen die je nooit weer doet zogenaamd is, dat het een volgende keer gewoon weer precies net zo zou gaan denk ik.Nja behalve het einde dan.
Neem volgende x je vriend mee. Wil ik ook doen. En dan weer met z'n allen stappen na afloop. Mooi man.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 00:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop..
Die eerste! En derde exclusief baard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ogen.![]()
Vooral het feit dat hij zijn geld vooral uitgeeft aan boeken.quote:Op zondag 13 december 2015 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daniel RadcliffeDie dude lijkt me zo'n chille gozer hè.
Nou ja, eerst vooral aan drank en boeken.
Maar nu vooral boeken.
![]()
Tja, als jij geen goede selfie hebt is ruilen lastig.quote:Op zondag 13 december 2015 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu wil ik een normale foto van ToFastToGay.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Moet je maar beetje dansen met mijn vriend.quote:Op zondag 13 december 2015 00:07 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Vriend moet ik nog even overtuigen, heeft niet zo'n zin om op die boot te staan.![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 00:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Vooral het feit dat hij zijn geld vooral uitgeeft aan boeken.Nou ja, eerst vooral aan drank en boeken.
Maar nu vooral boeken.
En hij is heel erg pro-gay.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Iewl.quote:Op zondag 13 december 2015 00:06 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je moet je meesterwerken wel opslaan, voor grindr.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 00:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Derde met baard pls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ogen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik heb me al dagen niet geschoren.quote:Op zondag 13 december 2015 00:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Tja, als jij geen goede selfie hebt is ruilen lastig.Jeukt ook echt als de malle nu.
Sla je die dingen echt nooit op?quote:Op zondag 13 december 2015 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb me al dagen niet geschoren.Jeukt ook echt als de malle nu.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Meeste selfies die ik maak zijn voor snapchat.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Man.quote:Op zondag 13 december 2015 00:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet je maar beetje dansen met mijn vriend.Zal hem aanvliegen als enge kerels me ineens zien zitten.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Ja op dat download icoontje klikken en je slaat ze op.quote:Op zondag 13 december 2015 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meeste selfies die ik maak zijn voor snapchat.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Zijn eh nou niet echt selfies die je aan je vrienden wilt laten zien.quote:Op zondag 13 december 2015 00:14 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja op dat download icoontje klikken en je slaat ze op.
Niet meer, album stond eerst op de site maar is nu weer weg.
Rustaaaahg anders ga ik d'r wel tussen hoor.quote:Op zondag 13 december 2015 00:14 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Man.Zal hem aanvliegen als enge kerels me ineens zien zitten.
Meh je mag hem wel knuffelen als je hem zover krijgt hoor whehe.![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn eh nou niet echt selfies die je aan je vrienden wilt laten zien.![]()
Doet me denken aan een gesprek wat ik laatst had met een vriend.
Hij was even vergeten dat als normale mensen snapchatten ook leuk kan zijn.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Ja dat mag ook.quote:Op zondag 13 december 2015 00:17 schreef Rezania het volgende:
Oh wacht, ik heb nog een recente borrelpic!The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Oké, een hele oude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Nee joh, gewoon je pik laten zien en daar smileys op tekenen, duh.quote:Op zondag 13 december 2015 00:18 schreef tofastTG het volgende:
[..]![]()
Doet me denken aan een gesprek wat ik laatst had met een vriend.
Hij was even vergeten dat als normale mensen snapchatten ook leuk kan zijn.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Wel cute hoor.
Ja, zei toch dat ik me moest scheren. Dat gebeurt dus altijd.quote:Op zondag 13 december 2015 00:21 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Alleen die onderkin, dat kan niet hoor.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 00:19 schreef Rezania het volgende:
Oké, een hele oude.Als die oud is ben je echt zelfs ook niet maar een heeeeeel klein beetje veranderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twee jaar denk ik?quote:Op zondag 13 december 2015 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als die oud is ben je echt zelfs ook niet maar een heeeeeel klein beetje veranderd.En jawel, mijn haar is nu wel een beetje anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Nog steeds een lekker smoeltje.quote:Op zondag 13 december 2015 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Twee jaar denk ik?En jawel, mijn haar is nu wel een beetje anders.
![]()
Hoezo ben ik nou weer een blaag.
"ga een normale studie doen"quote:
Geen respect voor je bètaren.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Thanks.quote:Op zondag 13 december 2015 00:25 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Wauw. Cute. En mooie ogen.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Soort zoekt soort?quote:Op zondag 13 december 2015 00:27 schreef Rezania het volgende:
Kaas, waarom heb jij enkel knappe vrienden?![]()
Ach ach, dat was niet bijster serieus hoor. Maar bedankt voor het compliment.quote:Op zondag 13 december 2015 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
"ga een normale studie doen"
Geen respect voor je bètaren.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier, deze is pas oud.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Hieruit kan ik één van de volgende conclusies trekken:quote:Op zondag 13 december 2015 00:28 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Maar intussen hebben al die blagen wel normale baardgroei.
1. Ik ben geen blaag.
2. Jij snapt niet wat normale baardgroei is.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Godsamme zeg, jouw vriend heeft wel geluk zeg. Als je je zou scheren zou je wss zo'n twink zijn waar ik keihard voor zou kunnen vallen.quote:Op zondag 13 december 2015 00:28 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ach ach, dat was niet bijster serieus hoor. Maar bedankt voor het compliment.
quote:Op zondag 13 december 2015 00:28 schreef Rezania het volgende:
Wat een verschil joh. Wel beter geworden, waar de meesten vanaf 22 ofzo achteruit gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier, deze is pas oud.![]()
Ik heb nog een halfjaar.quote:Op zondag 13 december 2015 00:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een verschil joh. Wel beter geworden, waar de meesten vanaf 22 ofzo achteruit gaan.
quote:Op zondag 13 december 2015 00:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een verschil joh. Wel beter geworden, waar de meesten vanaf 22 ofzo achteruit gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder bril wel anders. Maar normale foto's zijn het sowieso niet, dus kut vergelijken.
Ik doelde op tofastTG.quote:Op zondag 13 december 2015 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hieruit kan ik één van de volgende conclusies trekken:
1. Ik ben geen blaag.
2. Jij snapt niet wat normale baardgroei is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude foto. 25 en nauwelijks baardgroei.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 00:35 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik wil in ne wangetjes knijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude foto. 25 en nauwelijks baardgroei.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is nu.![]()
![]()
Ik ben dus geen blaag en heb geen normale baardgroei, hoezahquote:![]()
![]()
Haha je bent wel genereus met je complimentjes hoor.quote:Op zondag 13 december 2015 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Godsamme zeg, jouw vriend heeft wel geluk zeg. Als je je zou scheren zou je wss zo'n twink zijn waar ik keihard voor zou kunnen vallen.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Ik ben altijd heel direct.quote:Op zondag 13 december 2015 00:40 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Haha je bent wel genereus met je complimentjes hoor.
quote:Op zondag 13 december 2015 00:35 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Wel echt heel cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude foto. 25 en nauwelijks baardgroei.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 00:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Niks veranderd alleen beetje langer slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is nu.![]()
Of plastische chirurgie!quote:Op zondag 13 december 2015 00:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niks veranderd alleen beetje langer slapen.
Last van slapeloosheid enzo.
![]()
Een praatprogramma op m'n telefoon opzetten helpt bijna altijd bij mij. Meestal slaap ik dan wel binnen een uurtje.quote:Op zondag 13 december 2015 01:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Last van slapeloosheid enzo.
De IJzeren Eeuwquote:Op zondag 13 december 2015 01:06 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Een praatprogramma op m'n telefoon opzetten helpt bijna altijd bij mij. Meestal slaap ik dan wel binnen een uurtje.manmanman
Ik had klappen moeten geven eigenlijk![]()
Sliep wel fucking snel in toen.quote:Op zondag 13 december 2015 01:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De IJzeren Eeuwmanmanman
Ik had klappen moeten geven eigenlijkThe fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Daar ging het allemaal al mis. 3u later was de wodka namelijk alweer op.quote:Op zondag 13 december 2015 01:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik twee uur later ofzo en toen ging de wekker alweer zo'n beetjeThe fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Gewoon een halve fles wodka atten.quote:Op zondag 13 december 2015 01:06 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Een praatprogramma op m'n telefoon opzetten helpt bijna altijd bij mij. Meestal slaap ik dan wel binnen een uurtje.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Misselijk slapen is kut.quote:Op zondag 13 december 2015 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon een halve fles wodka atten.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Oke, tussendoor nog even barfen dus. Klinkt als een plan dit.quote:
Dat om de andere dag en je ziet er over tien jaar vast nog fantastisch uit!quote:Op zondag 13 december 2015 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oke, tussendoor nog even barfen dus. Klinkt als een plan dit.![]()
![]()
Ik vond drie keer barfen door drank in een jaar al erg genoeg.quote:Op zondag 13 december 2015 01:27 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat om de andere dag en je ziet er over tien jaar vast nog fantastisch uit!Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Wooo wacht je haalt nu 2 verschillende momenten door elkaarquote:Op zondag 13 december 2015 01:19 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Daar ging het allemaal al mis. 3u later was de wodka namelijk alweer op.![]()
Die tip hoef je hem niet te gevenquote:Op zondag 13 december 2015 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon een halve fles wodka atten.![]()
![]()
Toen geen ijzeren eeuw? Weet wel dat we toen ook maar kort konden slapen.quote:Op zondag 13 december 2015 01:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wooo wacht je haalt nu 2 verschillende momenten door elkaarThe fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Ijzeren eeuw was in Nimma, in Roffa was hetquote:Op zondag 13 december 2015 01:44 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Toen geen ijzeren eeuw? Weet wel dat we toen ook maar kort konden slapen.
Kut slapen door dat er drie in dat bed moesten ;p![]()
Oh verdomd, ja klopt. Toen ging je mega vroeg weg.quote:Op zondag 13 december 2015 01:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ijzeren eeuw was in Nimma, in Roffa was het
Kut slapen door dat er drie in dat bed moesten ;p
Tussen 4 en 5 whehequote:Op zondag 13 december 2015 01:56 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Oh verdomd, ja klopt. Toen ging je mega vroeg weg.
Zat ne daar ineens met die andere![]()
![]()
ik ben vies slecht geworden in aoe2. Wordt gewoon overlopen door 3 AI'squote:Op zondag 13 december 2015 02:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tussen 4 en 5 whehe
Zat ne daar ineens met die andere![]()
Op welk niveau? Euribob Rezania en ik hebben. Vandaag nog DD dik gewonnenquote:Op zondag 13 december 2015 02:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben vies slecht geworden in aoe2. Wordt gewoon overlopen door 3 AI's![]()
![]()
hardestquote:Op zondag 13 december 2015 02:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op welk niveau? Euribob Rezania en ik hebben. Vandaag nog DD dik gewonnen![]()
1v1 op hard gewonnen. Hij deed een scout + archer rush op m'n tcMaar ik deed fast castle + knight rush
![]()
![]()
Klinkt als starcraft. Man wat suckte ik in dat spel.quote:Op zondag 13 december 2015 04:12 schreef Mortaxx het volgende:
1v1 op hard gewonnen. Hij deed een scout + archer rush op m'n tcMaar ik deed fast castle + knight rush
Dan loop je naar Pathe rn koop je een kaartje.quote:Op zondag 13 december 2015 11:08 schreef Renesite het volgende:
Iedereen wil naar de bioscoop! Pathe.nl ist dood
1 uur en 1 minuutquote:Op zondag 13 december 2015 11:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan loop je naar Pathe rn koop je een kaartje.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Pak je die fiets. Ik dacht dat jij in Grunn woonde?quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
20min fietsen. Kan... Maar zie dat er niet veel leuks draait.quote:Op zondag 13 december 2015 11:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pak je die fiets. Ik dacht dat jij in Grunn woonde? | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Zal wel voor Star Wars zijn dan?quote:Op zondag 13 december 2015 11:08 schreef Renesite het volgende:
Iedereen wil naar de bioscoop! Pathe.nl ist dood
![]()
Ga je niet. Opgelost, slotje!quote:Op zondag 13 december 2015 11:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
20min fietsen. Kan... Maar zie dat er niet veel leuks draait.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Vooral naar west gaan.quote:Nooit een minuut van gezien #confessionsofalifetimequote:Op zondag 13 december 2015 11:57 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Zal wel voor Star Wars zijn dan?Lik mn bruine arie.quote: | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Niet veel leuks?quote:Op zondag 13 december 2015 11:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
20min fietsen. Kan... Maar zie dat er niet veel leuks draait.Bridge of spies lijkt me geniaal. Dan is er ook nog, er ist wieder da, en die moby Dick film.
Meh... ben uiteindelijk bij Must See gaan kijken. Yawnquote:Op zondag 13 december 2015 12:06 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Niet veel leuks?Bridge of spies lijkt me geniaal.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Die komt pas volgende week uit.quote:Op zondag 13 december 2015 11:57 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Zal wel voor Star Wars zijn dan?"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
En daar was niks leuks?quote:Op zondag 13 december 2015 12:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh... ben uiteindelijk bij Must See gaan kijken. YawnThe fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Jezus, ik kan haast sneller met de trein naar het centrum van Groningen dan Renesite ernaartoe kan lopen. En hij woont er.![]()
![]()
http://www.wolff.nl/bioscopen/groningen
Ik word niet warm van James Bond, Hungergames, die Hitlerfilm. Bon Bini kijk ik wel eens thuis. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Er ist wieder da al gezien?quote:Op zondag 13 december 2015 12:06 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Niet veel leuks?Bridge of spies lijkt me geniaal. Dan is er ook nog, er ist wieder da, en die moby Dick film.
![]()
Misschien bevalt Dummie de Mummiequote:Op zondag 13 december 2015 12:12 schreef Renesite het volgende:
Ik word niet warm van James Bond, Hungergames, die Hitlerfilm. Bon Bini kijk ik wel eens thuis.![]()
5kilometertjes.quote:Op zondag 13 december 2015 12:12 schreef Kaas- het volgende:
Jezus, ik kan haast sneller met de trein naar het centrum van Groningen dan Renesite ernaartoe kan lopen. En hij woont er. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Nee helaas niet. Maar lijkt me wel geniaal.quote:The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Bridge of spies?quote:Op zondag 13 december 2015 12:12 schreef Renesite het volgende:
Ik word niet warm van James Bond, Hungergames, die Hitlerfilm. Bon Bini kijk ik wel eens thuis.
In the heart of the see?The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Theoretisch gezien is Beijum ook 5km.quote:Op zondag 13 december 2015 12:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Woon je dan officieel wel in de stad Groningen? | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Ja mij dus ook.quote:Op zondag 13 december 2015 12:14 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Maar lijkt me wel geniaal.Hoewel niet per se een bioscoopfilm.
![]()
Mn hoofd heeft geen zin in moeilijke films.quote:Op zondag 13 december 2015 12:15 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Bridge of spies?
In the heart of the see?
Ik voel me vandaag moeilijk. Ok. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
In the hearth of the see lijkt me niet heel moeilijk, beetje vechten met zeeding. Moby Dick gebeuren.quote:Op zondag 13 december 2015 12:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mn hoofd heeft geen zin in moeilijke films.
Ik voel me vandaag moeilijk. Ok.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Ja meer een film die je gewoon rete-stoned thuis met wat vrienden moet kijken.quote:Op zondag 13 december 2015 12:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja mij dus ook.Hoewel niet per se een bioscoopfilm.
Moet nog iemand meekrijgen, die meer houdt van comedy en romcoms.quote:Op zondag 13 december 2015 12:19 schreef tofastTG het volgende:
[..]
In the hearth of the see lijkt me niet heel moeilijk, beetje vechten met zeeding. Moby Dick gebeuren. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Of een spelletje monopoly.quote:Op zondag 13 december 2015 12:20 schreef Kaas- het volgende:
Denk dat Renesite straks gewoon met een chagrijnig hoofd thuis porno gaat kijken. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Niet alles in het leven hoeft een keuze te zijn. Men past zich maar eens aan.quote:Op zondag 13 december 2015 12:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet nog iemand meekrijgen, die meer houdt van comedy en romcoms.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Zeg ik ook altijd tegen Joey voordat ik hem vastketen aan bed.quote:Op zondag 13 december 2015 12:21 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Niet alles in het leven hoeft een keuze te zijn. Men past zich maar eens aan.![]()
Ik wil niet een boze prinses op de erwt.quote:Op zondag 13 december 2015 12:21 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Niet alles in het leven hoeft een keuze te zijn. Men past zich maar eens aan.Oh, kom langs danquote:Op zondag 13 december 2015 12:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om veel bordspellen te doen met kerst.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Forum Opties Forumhop: Hop naar: